Ponuli priekabusis, parodyk kur as rasiau, jog dirza pakeisti sitam varykliui yra sunkiausias darbas is visu pasaulyje varykliu? Man rodos nerasiau. Rasiau jog sunku. Ir yra sunku ir tikrai sunkiau nei kokiam 1997 metu fiat'ui.
Kuris zinoma zenkliai geresnis nei betkoks prancuzu "sedevras" siuolaikinis

su gaidiskais starteriais ir elektronika.
Pasiskaitai ju varykliu/ecu purkstuku aprasyma tipo 25% labiau taupo kuro nei buves varyklio modelis nors kazkoks c3 skruzdeliukas sugeba vistiek esti min 5litrus dyzelio, kai benzinine maziau ede 17metu senumo
tadas1991 rašė:
Šitiem DV varikliam diržas keičiasi lengviau, negu seniesiems XU(D) ar TUD. Nesuprantu, kam kalbėt, ko nesupranti...
Kaip ir rašė proffanas kažkada, vienam tai atrodo jau kapitalinis didysis darbas, o kitas vien profilaktiškai gali nusilupti dėžę, kad pažiūrėt, kas ten su sankaba, guoliu, veliavėlėm, riebokšliais dedasi.
Nebent norisi, kad tokie darbai darytųsi taip pat, kaip senam golfui, kur pagrindinio diržo keitimas - pusvalandis neskubant, bet starterį atsukus neparemtas variklis nukrenta...
Kiek tą mašiną taisai, o kiek važiuoji. Na o jei daugiau taisai, tai sveikinu įsigijus grabą.
Starterį nuimt automobiliui paprastai reikia 1-2 kartus per visą jo gyvenimo laiką, nebent yra žaidžiama su pigiais remontais ir chaltūrom.