WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 08:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 15:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
ukw rašė:
Šios dienos nutikimas. Kaimynai keitė savo renuškei dci žvakes. visos keturios buvo mirę. Bandė patys pakeist :) Dvi liko galvoj. Sėdi, rūko :)

1,9 :roll: ,priejimas geras kiek pamenu ,brolis turi ,dar nekeitė ,reiks nudžiugint :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 16:15 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Kaimynu atveju tai 1.5dci. Nu bet koks skirtumas, kai lieka galvoj.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 16:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
ukw rašė:
Kaimynu atveju tai 1.5dci. Nu bet koks skirtumas, kai lieka galvoj.

Bandys patys gręžt nenuėmę ,ar lups galvą

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 16:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Acs jau turi istraukimo "aparatą"

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 17:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Katik baigiau 2,2hdi 125kw keist. Truputį pradžioj buvau suklaidintas, nes iš visų atsiliepimų internete, o ir iš pačio peugeot service box schemų viskas rodo, kad gale variklio, geriau prieit nusiėmus EGR ir pan...
Deja, šitas naujesnio tipo 2,2hdi yra matomai su kita galva ir žvakės tikrai prieky, kaip ir sakė - įmanoma vieną pamatyt gerai įlindus ir pasišvietus. Žvakės yra po įsiurbimo kolektoriumi, bet jis tokios formos, kad angos yra prieiti jas pakeisti paliktos. Reikia gan nemažai apsiardyti motorą, rusai berods rekomenduoja nusiimti net įsiurbimo kolektorasą, bet su juo būtų tiek Xnios, kad...
Ir dar reikia juvelyrinių sugebėjimų šiek tiek, plius aš dar pasidariau keletą įrankių iš vielos - pypkėms nuimti, pastumti išimant ir dedant žvakę ir paskui užmauti, viso keturi specialiai išformuoti, gan grubūs, bet veikiantys įrankiai. Padariau šiaip apsiardęs, visos atsisuko be jokių problemų. Trys mirusios, viena gyva (šitas buvo patikrinta dar neardžius, nes relė į kiekvieną atskiru laidu duoda, tai tikrint galima nuo relės galo.
Jei kam reikia - kreipkitės, galiu patikrint neardęs, galiu pakeist. Galiu už ačiū pakonsultuot arba už alų pastovėt šalia ir parodyt kaip daryt :D
Kaip ACS - įrankių nulaužtų išėmimui neturiu, tad nemokamai ir mokamai lūžusių pats neremontuoju, o pasūlau kitų paslaugas, bet žymiai pigiau. Šiaip tos žvakės čia vos 97mm ilgio ir elementas gana trumpas - neturėtų jos lūžinėti dar artimiausius 5-10metų. Tiek kad ir sriegis M8 ir galvutė 8mm, tai silpnokas gali būti nebent pats sriegis, todėl jokiu būdu negalima keisti karštam varikliui. Beje, įdomu, ar ACS įrankiai daro M8 žvakes? Labai jau jos smulkios čia man pasirodė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 17:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Katik baigiau 2,2hdi 125kw keist. Truputį pradžioj buvau suklaidintas, nes iš visų atsiliepimų internete, o ir iš pačio peugeot service box schemų viskas rodo, kad gale variklio, geriau prieit nusiėmus EGR ir pan...
Deja, šitas naujesnio tipo 2,2hdi yra matomai su kita galva ir žvakės tikrai prieky, kaip ir sakė - įmanoma vieną pamatyt gerai įlindus ir pasišvietus. Žvakės yra po įsiurbimo kolektoriumi, bet jis tokios formos, kad angos yra prieiti jas pakeisti paliktos. Reikia gan nemažai apsiardyti motorą, rusai berods rekomenduoja nusiimti net įsiurbimo kolektorasą, bet su juo būtų tiek Xnios, kad...
Ir dar reikia juvelyrinių sugebėjimų šiek tiek, plius aš dar pasidariau keletą įrankių iš vielos - pypkėms nuimti, pastumti išimant ir dedant žvakę ir paskui užmauti, viso keturi specialiai išformuoti, gan grubūs, bet veikiantys įrankiai. Padariau šiaip apsiardęs, visos atsisuko be jokių problemų. Trys mirusios, viena gyva (šitas buvo patikrinta dar neardžius, nes relė į kiekvieną atskiru laidu duoda, tai tikrint galima nuo relės galo.
Jei kam reikia - kreipkitės, galiu patikrint neardęs, galiu pakeist. Galiu už ačiū pakonsultuot arba už alų pastovėt šalia ir parodyt kaip daryt :D
Kaip ACS - įrankių nulaužtų išėmimui neturiu, tad nemokamai ir mokamai lūžusių pats neremontuoju, o pasūlau kitų paslaugas, bet žymiai pigiau. Šiaip tos žvakės čia vos 97mm ilgio ir elementas gana trumpas - neturėtų jos lūžinėti dar artimiausius 5-10metų. Tiek kad ir sriegis M8 ir galvutė 8mm, tai silpnokas gali būti nebent pats sriegis, todėl jokiu būdu negalima keisti karštam varikliui. Beje, įdomu, ar ACS įrankiai daro M8 žvakes? Labai jau jos smulkios čia man pasirodė.

Turėjau omenyje pats darbas, o ne lūžusios traukimas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 17:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Kaimynu atveju tai 1.5dci. Nu bet koks skirtumas, kai lieka galvoj.

Yra skirtumas, vienam prieisi sutvarkyt, kitam niekaip. Pvz, 1,6hdi kokiam C4 ar 307 lyginam su 2,0Hdi toj pačioj mašinoj. 2,0hdi - jokių problemų prieit. Arba manau 1,6HDi C5 ir C4 - nežinau, ar C5 yra vietos tvarkymui, bet keitimui tai tikrai daugiau. Ir ranką užkišt manau ten eina.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 21:32 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2010, 20:54
Pranešimai: 59
Miestas: Klaipeda-Gargzdai
tadas1991 rašė:
Katikigiau 2,2h125kw keist. Truputį pradžioj buvau suklaidintas, nes iš visų atsiliepimų internete, o ir iš pačio peugeot service box schemų viskas rodo, kad gale variklio, geriau prieit nusiėmus EGR ir pan...
Deja, šitas naujesnio tipo 2,2hdi yra matomai su kita galva ir žvakės tikrai prieky, kaip ir sakė - įmanoma vieną pamatyt gerai įlindus ir pasišvietus. Žvakės yra po įsiurbimo kolektoriumi, bet jis tokios formos, kad angos yra prieiti jas pakeisti paliktos. Reikia gan nemažai apsiardyti motorą, rusai berods rekomenduoja nusiimti net įsiurbimo kolektorasą, bet su juo būtų tiek Xnios, kad...
Ir dar reikia juvelyrinių sugebėjimų šiek tiek, plius aš dar pasidariau keletą įrankių iš vielos - pypkėms nuimti, pastumti išimant ir dedant žvakę ir paskui užmauti, viso keturi specialiai išformuoti, gan grubūs, bet veikiantys įrankiai. Padariau šiaip apsiardęs, visos atsisuko be jokių problemų. Trys mirusios, viena gyva (šitas buvo patikrinta dar neardžius, nes relė į kiekvieną atskiru laidu duoda, tai tikrint galima nuo relės galo.
Jei kam reikia - kreipkitės, galiu patikrint neardęs, galiu pakeist. Galiu už ačiū pakonsultuot arba už alų pastovėt šalia ir parodyt kaip daryt :D
Kaip ACS - įrankių nulaužtų išėmimui neturiu, tad nemokamai ir mokamai lūžusių pats neremontuoju, o pasūlau kitų paslaugas, bet žymiai pigiau. Šiaip tos žvakės čia vos 97mm ilgio ir elementas gana trumpas - neturėtų jos lūžinėti dar artimiausius 5-10metų. Tiek kad ir sriegis M8 ir galvutė 8mm, tai silpnokas gali būti nebent pats sriegis, todėl jokiu būdu negalima keisti karštam varikliui. Beje, įdomu, ar ACS įrankiai daro M8 žvakes? Labai jau jos smulkios čia man pasirodė.

Vat to aš ir klausiau ,o atsakymu geru gavau. Man ir apžiūrėjus dešinėje pusėje ties kolektorium ir mačiau zvaklaidy, bet nebuvau tikras nes ten priėjimas sunkus taipogi ir matomumas o internete visa info kad yra iš galo ties AGR. Aš ir žvakės pasitikrinau su amperimetru iš rieles bent jau tas yra patogu :)

_________________
Citroen XM 96m. 2.0 Turbo C.T. (EX)
Citroen XM 98m. 3.0 v6 automatas (EX)
Citroen C5 05m. 2.0 HDI mechaninė(EX)
Citroen C6 07m. 2.2 HDI mechaninė


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2014, 21:39 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
ukw rašė:
Kaimynu atveju tai 1.5dci. Nu bet koks skirtumas, kai lieka galvoj.

Bandys patys gręžt nenuėmę ,ar lups galvą


užsirašė į eilę pas variklistus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2014, 22:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 17 2013, 12:06
Pranešimai: 10
[quote="tadas1991"] Trys mirusios, viena gyva (šitas buvo patikrinta dar neardžius, nes relė į kiekvieną atskiru laidu duoda, tai tikrint galima nuo relės galo.
quote]

O ar užsikurdavo variklis jei jau trys žvakės buvo mirusios? :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2014, 22:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Nebe. Iki -10C berods dar užsivedė, o prie -12 ryte jau buvo viskas. Atvažiuojant - užsivedė su šniūreliu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 29 2014, 21:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 17 2013, 12:06
Pranešimai: 10
Mano C5 prie -8 jau sunkiai kuresi. Pakeičiau visas keturias. Kiek buvo mirusiu netikrinau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 00:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Esmė, kad tvarkingam HDinui iki -5 kuriasi be problemų išvis be kaitinimo. Toliau iki -10 dar turi kažkaip varganai, bet šiaip taip vestis.
Aišku, kaip traktuojam tą vedimasi be problemų... Pedantams be problemų yra šaltas užvestas ir dirbantis iškart kaip darbinės temperatūros. Aš kitaip vertinu šiek tiek.
Iš Prancūzijos ir Ispanijos, Italijos ir pan dešimtmečiai HDinai man atrodo išvis dažnai turėtų atvažiuot su puse ar visom neveikiančiom žvakėm, nes jų sąlygomis normaliai tos žvakės nė nereikalingos, tik dėl lengvesnio darbo užvedus kažkiek... Tai nieks ir netikrina ir nekeičia vietoj.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 15:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
is mano patirties iki -15c bent jau c5 2.2hdi 98kw vesdavosi be prob ir su visom mirusiomis zvakemis.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 30 2014, 20:08 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
mano 1 nustipusi :) bet uzsivedu be rupesciu :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007