Katik baigiau 2,2hdi 125kw keist. Truputį pradžioj buvau suklaidintas, nes iš visų atsiliepimų internete, o ir iš pačio peugeot service box schemų viskas rodo, kad gale variklio, geriau prieit nusiėmus EGR ir pan...
Deja, šitas naujesnio tipo 2,2hdi yra matomai su kita galva ir žvakės tikrai prieky, kaip ir sakė - įmanoma vieną pamatyt gerai įlindus ir pasišvietus. Žvakės yra po įsiurbimo kolektoriumi, bet jis tokios formos, kad angos yra prieiti jas pakeisti paliktos. Reikia gan nemažai apsiardyti motorą, rusai berods rekomenduoja nusiimti net įsiurbimo kolektorasą, bet su juo būtų tiek Xnios, kad...
Ir dar reikia juvelyrinių sugebėjimų šiek tiek, plius aš dar pasidariau keletą įrankių iš vielos - pypkėms nuimti, pastumti išimant ir dedant žvakę ir paskui užmauti, viso keturi specialiai išformuoti, gan grubūs, bet veikiantys įrankiai. Padariau šiaip apsiardęs, visos atsisuko be jokių problemų. Trys mirusios, viena gyva (šitas buvo patikrinta dar neardžius, nes relė į kiekvieną atskiru laidu duoda, tai tikrint galima nuo relės galo.
Jei kam reikia - kreipkitės, galiu patikrint neardęs, galiu pakeist. Galiu už ačiū pakonsultuot arba už alų pastovėt šalia ir parodyt kaip daryt
Kaip ACS - įrankių nulaužtų išėmimui neturiu, tad nemokamai ir mokamai lūžusių pats neremontuoju, o pasūlau kitų paslaugas,
bet žymiai pigiau. Šiaip tos žvakės čia vos 97mm ilgio ir elementas gana trumpas - neturėtų jos lūžinėti dar artimiausius 5-10metų. Tiek kad ir sriegis M8 ir galvutė 8mm, tai silpnokas gali būti nebent pats sriegis, todėl jokiu būdu negalima keisti karštam varikliui. Beje, įdomu, ar ACS įrankiai daro M8 žvakes? Labai jau jos smulkios čia man pasirodė.
Turėjau omenyje pats darbas, o ne lūžusios traukimas.