Tokią fignią naudot galima seniem prikepusiem mechaniniam purkštukam, kur šiltas purškia puikiausiai, o išardęs, iš antgalio adatos negali netgi replėmis išlupti. Turiu tokį egzempliorių lentynėlėj pasidėjęs - plovimas ultragarsu atlaisvino trijų antgalių adatas, o viena taip ir liko įkibusi ir įsispaudus spaustuvuose - iškalti nepavyko. Palyginimui, apvertus purkštuką, ta adata turi iškristi pati, o ta adata, nejudėdama iš savo vietos, kažkaip sugebėdavo dirbant varikliui tarkim 2000rpm greičiu, pakilti ir išpurkšti gerą kuro dozę 1000 kartų per minutę

Šiltas variklis dirbo kaip laikrodis ir kuro sąnaudos buvo trąsoj 4.5-5l, o mieste apie 6l (BX turbo diesel), šaltas kurdavos sunkokai ir padūmydavo kelias minutes.
Komonreilo purkštukai, jei normaliai dirba, nieko nepajaus, nes ten mažiausia šiukšlelė ir jau strigimas veikime, o jei Siemens, tai išvis žopelė... Kai pro mechaninio purkštuko išpurškimo angą pralįstų gal net visas komonreilinis purkštukas

O jei dirba prastai, gal ką ir pajaus - galit pabandyti

Žodžiu palikit ateities kartoms arba paslapčia supilkit į Donato mk2 ir stebėkit rezultatą. Bet jokiu būdu nieko nesąkykit, nes jei žinos, tai tam tikras placebas visvien jausis

Arba analogiškai tegul Donatas supila tamstai į pežuką, kur kaip ir dirba, bet dar ne iki galo gerai

O praeitą savaitę su 2.7HDi Siemensu taip prisidirbau, kad sjomniku ištrauktas nagarą pučiantis purkštukas nebedirbo niekaip. Perrinkus iš naujo - vėl dirbo, bet tik penkis užvedimus, ir su belekokia kosmine korekcija. Galiausiai teko nupirkti ir įdėti naudotą purkštuką. Šiukšlių jei ten ir papuolė, tai labai minimaliai, nes buvo dirbta labai švariai, visad viską pasiplaunant purškaliukais, apvertus. Dabar tas purkštukas man pasitarnaus jo išėmimui skirto sjomniko antgalio gamybai

Vakar keičiau HDinui kuro filtrą ir vėl radau Filtron. Eina jie nafig tie filtrų keitėjai...