Kur neskiriamas PUSIAU, tada belieka daryti skyles, DIDELES, LAABAI DIDELES, ziaurus uzsiknisimas isdalinti ir izgresti tiksliai + graztas turi buti SPEC gamybos (samadielkinis su isplatejimu), matuojami tikslus atstumai iki katalizo, ir dagrezus iki jo kas mm tikrinama su endoskopu arba jei sudurimas arti bako, tada ir akies uztenka. Viskas padaroma taip, kad niekas NIEKADA neitars jog ten nera FAP filtro, padauzius garsas toks pat kaip ir pilno, nes pasalinama tik vidine dalis, isorine palieka nepazeista. Na jei jau sutrupeje kazkas is anksciau, tada jau cezaris...
Vien tik SYLIU darymas BE PROGRAMAVIMO + katalizatoriaus pavogimas - perekupu duona, klaidos nemeta bent jau kokius 5-10k km, paskui zmogus kai pasikeicia turbina ir keleta pursktuku supranta kodel, kai nuimamas kaminas arba apziuri suprantantis diagnostas per komp diag. O aiskinti kaip nesibaigianscios regeneracijos neisprogrmavus kenkia viskam ir dar + tas vaizdelis autostradoje JUODU DUMU KAMUOLYS ir paskui klausimai KODEL MAN MASINA 2 litrais dabar daugiau IMA...
Jei skyles sudaro 50% didesni plota nei iejimo/isejimo vamzdzio ir jei FAP'as isprogramuotas teisingo zmogaus - ateityje JOKIU bedu nebus, bus tik rami galva. Tarp FAP ir katalizatoriaus yra kox 2 cm tarpas paciame bakelyje, tame tarpe temp sens, buna kad ji sulauzo... aisku programuojant galim pasalinti sita dalyka.
Taip atrodytu viska kai filtras neperskiriamas pusiau.
