Laimonas rašė:
Elviukai123 rašė:
Sis variklis geriausiu atveju vidutiniokas, silpnam 6
Velenai truksta tik kai suporuoti su aisinais,kurie ne ka geresni uz Al4(gedimu prasme)
Ar nemaisai su 2.7HDi, pas 3.0HDi kazkaip apie velenus nesu net girdejes

Pas Range Roverį visko gali būti. 2,7 pežuose irgi nelabai lūžinėja kažkaip, pats dar nemačiau savo akim, tik keli pasakojimai. TIK KELI. O Range Rover labai populiari bėda. Beje, kažkokiem BMW dyzeliam irgi pradėjo lūžinėti alkūniakai.
Būtų įdomu pamatyt seno motoristo, kur baigė remontuot variklius ties PSA XUD ir VW TD (ne TDI) lygmeniu, kai jam pasakytum, kad kažkam lūžta alkūniniai velenai

Esu važiavęs su tokiu XM trilitriu benzu su 4HP20, kur perjungiant pavarą kala taip, kad turi įsikibt į vairą, nes dantis paliksi vaire, ir kai tik atsisėdau nežinodamas, tai ties pirmu R įjungimu įsikandau į liežuvį

Ir nieko, varikliui viskas gerai

Jooo seni varikliai buvo geri, jokiu dvimasiu sankabu ir pan, nes alkuniniai is metalo budavo, o dabar visoki shuda maisho i metala... pigu, lengva ir + garantija kad ilgai nelaikys motoras...
O kas del kartu, Tadai, as per pastaruosius 2 metu jau 10 tokiu 607-407 ir is ju 2 C5 X7 sutikes is kuriu 3 vaziavau apziureti kur dar stenges parduot nes dar vaziavo... Va pries 2 savaites paskutinis is KLP su 607 skambina, sako gal zinai meistra variklio kapitaliniam... aisku pas ji smugiavo deze, kad ir kaip bebutu liudna.