WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 15 2024, 19:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 181 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2004, 09:03 
SigiuXm rašė:
Na ar rimtos sunku pasakyt? Firma berods DTP, kainavo viena 25 Lt, pirkau Vilniuj Verkiu g., ten yra firma, kuri uzsiima dyzeliniu varikliu dalimis......
Boschas dabar turetu kainuoti apie 38Lt + 1 metu garantija, o DTP ("diesel trucks parts" lygtai taip sifruojasi) priskirti prie rimtu firmu kiek sunkoka.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2004, 09:26 
atsimenu i savo senuka dyzeliuka forduka nupirkau visas keturias po 10 Lt kazkokias italiskas. Tai viena laike 2 dienas. Dapirkau vel tokia pacia. Na tai sisteris jau keli metai su tomis paciomis vaziuoja. Loterija.....


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2004, 09:48 
msxm rašė:
Loterija.....
Tai ne loterija o fufliakai. Reikia rinktis Bosch, Beru, Champion... vienu zodiu rimtus gamintojus. O jeigu zvake maziau negu 30Lt kainuoja, tai ji dazniausiai laiko pora menesiu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2004, 09:50 
Darbe VW transporteriui po 200 000 km ridos pakeiteme visas zvakes (dejome Bosch) pravaziavom dar 200 000 km, patikrinome, radome tik viena perdegusia.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2004, 10:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
O as kas metai stabiliai Caddy 1 cilindro zvake keiciu, ir butent to pacio pirmo cilindro. Dedu tuos pacius Boschus , bet originalai jau 6 metus laiko... :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2004, 10:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
[/quote] Reikia rinktis Bosch, Beru, Champion... vienu zodiu rimtus gamintojus. [/quote]
O Magneti Mareli, ar kaip ten jis rasosi? Ju zvakes XM'ui kainuoja 28lt.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 27 2004, 20:49 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O as va jau penkti metai - tu zvakiu neklibinau :) dar.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 04 2004, 20:42 
Meisemus zvakiu, jas patikrinti yra daug budu, bet isitikinti, kad ji gera, cia jau klausimas, nes neisemus galima suzinoti tik ar ji nera visai nusprogus. Mno 6metu "traktoriuku" eksploatavimo patirtis sako, kad jei kai kurie tikrinimo metodai rodo kad zvake gera, tai dar nereiskia , kad ji tikrai gera, nes buna, kad pradeda kaisti ne elektrodo galiukas, kaip turetu buti, o kaista prie korpuso virsaus, o tai jau ne tas efektas kokio laukia jusu varikliukas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 04 2004, 20:51 
Caras rašė:
zvakiu perdegimui dar daug veiksniu turi itakos, netinkamas degimo kampas, netinkamas kaitinimo laikas, blogai dirbantys purkstukai.
o del firminiu zvakiu:
Nupirkome firmai nauja kabluka berlingo
po triju dienu eksploatacijos nustojo vestis
veho tvarke gal savaite kol rado kad viena zvake perdegus
pasirodo kad naujos masinos protingos jei neveikia viena zvake nekaitina ir kitu.
o zvakes buvo Bosc :wink: h


nu siaip kampas ir purkstukai zvakems ne motais, viskas priklauso nuo reles ir paciu zvakiu, nes jos buna ilgo ir trumpo kaitinimo, atitinkamai turi stoveti ir rele.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 08 2007, 13:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
2.1TD varikliui XUD11 (nepriklausomai nuo siurblio modelio) gamintojo rekomenduojamos žvakės:
Beru: 636 MJ
Bosch: 0 250 201019
Champion: CH68
Lucas/CAV: HDS337

Absoliučiai tos pačios eina ir paprastiems 2.1D, jei tikėti Autodata.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 20:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
na cia kalba siuo metu eina apie mano mamos masina, man tik 15 metu ir dar negaliu vairuot.
Masina citroen bx 19 tzd 90m 1757ccm variklis

Dar praeita ziema kurdavosi labai laisvai ir prie 20 ir net prie 28 gana nesunkiai uzvedziau. Sia ziema kuriant buvo labai daug problemu, tik daugiau 10 ir jau reikia starteri sukt kokia 10 sekundziu kad uzkabintu, tada siaip taip pradeda dirbt dviem cilindrais, uzmynus iki dugno prasispjaudo ir po kokios minutes jau dirba visi 4. Labai daug dumu (viskas aplink paskesta) ir ju kvapas toks aitrus. Iskart apkaltinau pasildymo zvakes, pasiskaiciau cia ir dabar beveik isitikinau. Tuo labiau kad masina eksplotuojama nuo 2001 metu ir niekada problemu nebuvo, taigi nekeista.
Prie dyzeliniu varikliu nesu rimtai nagu kises, taigi ir nezinau kur tos pasildymo zvakes ir kaip jos atrodo. Manau kad sugebesiu jas pakeist nes kaip supratau principas kaip benzininio variklio zvakiu keitimas (nuimi laida, issuki sena, isuki nauja, uzdedi laida),reikia tik prieiti.

Ar as teisus del problemos ir jei taip tai gal galetumet paaiskinti kur tiksliau yra tos pasildymo zvakes?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 21:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Supratai tu viską teisingai, tik niekada nemačiusiam tų kaitinimo žvakių gali būti sudėtinga jas rasti :) Grubiai pasakojant, jos turėtų stovėti ties purkštukais; iš priekinės arba galinės jų dalies kaip šiame brėžinyje (neapsigauk-schema čia kito variklio, tik principas tas pats).
Paveikslėlis

Jei būtum parašęs vietovę, kurioje reziduoji, gal kas iš kolegų paprasčiausiai galėtų privažiuoti ir pirštu parodyti :roll: Nes problema gali būti ne vien žvakėse, bet ir oro gaudyme...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 22:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 27 2005, 20:22
Pranešimai: 21
Miestas: Ariogala
Jeigu zvakes geros reiketu ir purkstukus pasitikrinti.

__________________________________________

XM 2,1td su lesiais


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 22:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Na masinos vaziuokle sutvarkyta tai neblogai, bet variklis jau uzleistas. Vienas purkstukas juoda mase aptekes (nezinai ar tepalas ar suodinas dyzelis), kiti parudije siek tiek, nors tas jau pora metu yra ir seniau jokiu problemu nebuvo. Su turbina taip pat keisti dalykai dedasi, kartais dirba (bet silpnokai, seniau prie sedynes lipdavai geriau spustelejus), kartais nedirba. Su tokia variklio situacija masinyte vistiek ikocioja gana nesunkiai 130 (toliau labai letai kyla), tai nemanau kad oro gaudymas gali but.
Na zvakes jau supratau kur mazdaug. Dabar klausimas del purkstuko: kas su juo gali but kad apsipyles?

Beje, jei tai svarbu tai siltu oru kuriasi tikrai normaliai, na 2-3 apsisukimai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 22:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ogi nieko su tuo purkštuku; jis apipiltas iš lauko, o ne apsipylęs. Jei apsipiltų, tai tik saliarke po slėgiu, ir tada nuo jo žliaugtų. Pabandyk tu jį nuplauti kokiu plovikliu (kad ir WD40) ir pasižiūrėt, iš kur ta košė ant jo atsiranda. Faktiškai, vienintelė galinti streikuoti purkštuko dalis yra jo antgalis, kurio namų sąlygomis nepatikrinsi, o ir iš lauko jo nesimato. Neveikiant purkštukui, būtų ryškios variklio detonacijos ir vibracija (neveiktų cilindras).

Jei viskas yra kaip nupasakojai, tai palengvinti užvedimui užteks pasikeisti žvakes (reiktų visas 4-keičiant po vieną, dėl varžos skirtumo neužilgo perdega ir likusios paliktos senos), o paskui žiūrėti toliau...
Tas varikliukas turėtų būti ne 1757, o 1769ccm-kitokių tais metais gamyboje nebuvo... Ir su savo 90AJ jis turėtų bent 160km/h vynioti kaip bitutė. Panašu, kad su turbina tikrai problemos... :?
Pasikeisk žvakes, paskui paspėliosim toliau, kas jam gali būti :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 181 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007