WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 22:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 24 2006, 20:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Supyliau XMan tą XADO alyvą su revitalizantu.Tepravažiavau 40km,bet nieko ypatingo ir nepastebėjau.Šiaip tik,kaip po eilinio alyvos keitimo:lygtai truputį geriau traukia,lygtai truputį tyliau dirba... :roll: Revitalizanto dozė,sprendžiant pagal aprašymą ant skardinės,skirta tik palaikyti variklio būklę iki kito alyvos keitimo,o ne lyginti jau esamiems padilimams... Kaip alyva,sprendžiant pagal specifikacijas,turėtų būti nebloga.Lauksiu šalčių;tie viską parodys...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2006, 17:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Arte rašė:
Nei čia kas reklamuojama, nei ka, žmogus aprašo savo pastebėjimus, kiek jis sugeba. Tai gal jam tik patart butu verta, kaip ta daryt objektyviau. O visai nekonstruktyvi kritika - kaip senų pirdūnų
Matyt,"senų pirdūnų" kažkas įdomaus buvo parašyta,jei per dieną tiek atsiliepimų,o konkrečiai apie metalokeramiką-vos keli iš jų? :D

Cituoti:
Neveltui Profanas rašė i "dyzelinius variklius", jis norėjo atkreipt dėmesi, kad yra skirtumas, naudot benzynkai, ar dyzeliui.
tai ne visai teisybė... rašau į "dyzelinius variklius" todėl,kad tema yra šičia,o ne prie benzynkų ;) Turiu miglotų įtarimų po šio straipsnio http://www.smazka.ru/debates.html kad benzynkoms metalokeramika veikia kiek kitaip (su didesniu šalutiniu poveikiu ir mažiau efektyviai) nei dyzeliams,bet,kadangi pats benzynkomis nevažinėju,tai to tikrai nepatikrinsiu...

Pravažiavau bluebirdu jau beveik 7kkm po XADO užpylimo ir virš 5kkm po jo pakeitimo Neste pusiausintetika 10w40.Ta proga apžiūrėjau velenėlį (jei tiksliau-kumštelius),alyvą ir įsirašiau variklio garsą.
Kumšteliai vėl pradėjo blizgėti,tik ne poliruoto metalo,o tokiu pilkšvu blizgesiu... Matyt, metalokeramikos sluoksnis po truputį dyla/poliruojasi...
:roll:
Garso įrašo spektro išklotinė per 5kkm beveik nepakito:kai XADO "nupjovė" aukštus dažnius ir sumažino bendrą triukšmo lygį,taip viskas ir likę... Įrašinėju ne studijiniu mikrofonu,lyginu irgi "iš akies",tai šiuo matavimu į kažkokį didelį tikslumą nepretenduoju:šiaip;tiksliau nei "iš klausos" ir tiek.
Alyva jau juoda,kokia ir būtų normaliai po tokio kilometražo,tik toks įspūdis,kad išlikusi takesnė,nei normaliai po 5kkm. Subjektyvu,žinoma,bet kad aš ir nesiruošiau jai analizų daryt :lol:
Supyliau šiandien XADO kuro siurbliui.Jei bus kažkokie pakitimai (o tikiuosi),per kelias savaites jie turėtų išlįsti.Parašysiu.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 28 2006, 16:46 
Na dar trumpai dėl to xado įvaizdžio. Matyt būsiu be reikalo juos garažnikais išvadinęs.
Atidžiau pasinagrinėjęs, atradau kad jų internetinis įvaizdis neišsiskiria (nėra prastesnis) nuo kai kurių kitų Ukrainos pramonininkų. O be to xado galima rasti visuose Ukrainos įmonių kataloguose, kuriuose dar ir šioks toks aprašymas pateikiamas.
Vien žo, pradedu manyti kad Xado Chemical Corporation, vis tik yra normali įmonė niekuo daug nesiskirianti nuo Mažeikių naftos, Achemos ir panašiai.
Gal aš per daug išlepintas lietuviško ir vakarietiško interneto, nes neįsigilinus į ukrainietiškajį, tai xado man pasirodė panašesnis į kuro magnetukų ir tablečių peniui didinti gamintoją. Atsižvelgiant į ankstesnius atsiliepimus šiame forume, ne man vienam tokios asociacijos kilo.
Na o apie paties tepaliuko veiksmingumą, spręsti galima tik pačiam pabandžius, arba gamintojo įvaizdžiu, arba kitų bandžiusiųjų nuomone patikėjus. Skonio reikalas kurį variantą pasirinkt.

Xmindei ("...kas vartoja xado yra apakę..."): nieko blogo apie xado vartotojus tikrai nesakiau. Labai džiaugiuosi kad yra kas bando ir įspūdžiais pasidalina. Tačiau nereikia įsižeisti, jei atsiranda raimiuxų, kurių tie įspūdžiai neįtikina. Aš vartau i-neta ir irgi įspūdžiais dalinuosi, ir visai nepykstu jei kas su manim nesutinka. O jei dar mano klaidas pataiso - visai liux.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 29 2006, 16:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Išrankiosim,išrankiosim... Pirma užbaigt matavimus reikia.Pvz. kai kompresijos matavimai parodė 34-34-34-34,tai ir pats nepatikėjau :shock: ir dabar stoviu eilėj kitam servise-kontrolinis patikrinimas,tsakant... Kai viską konkrečiai žinosiu,sutvarkysiu visus duomenis ir su paveiksliukais kažkur puslapyje padėsim (tikiuosi)...

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 03 2006, 12:27 
Vovka rašė:


Amerikiečiai bandė xado benzininiame variklyje: http://www.3si.org/forum/archive/index. ... 3-p-3.html Jei nenorit visko skaityt, varykit tiesiai prie rezultatų - apie vidurį 3-io puslapio labai ilgas "bluemax_1" pasisakymas (trumpai: išardžius variklį, rezultatai tokie pat kaip 4x4 klubo reduktoriaus - jokio efekto). Iš to pirštųsi mintis, kad jokių valentinių ryšių ten nėra, tiesiog tiršta košė linkusi užsilaikyti paviršiaus nelygumuose.

Nu bet lauksim kada xado efektas dings pas proffaną.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 03 2006, 16:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu bent kol kas nedingsta :roll: Nebe pirmas forumas,kuriame minima,kad prie spalvotų metalų metalokeramika silpniau "prilimpa" (tik vienur tuo labiau kaltinamas XADO,kitur-RVS).Mano varikliukas-kiaurai špižinis,tai kažko blogo artimiausiu metu dar nesitikiu :D

O mintis pabandyti su atšipusiu grąžtu gręžti metalą,papilti gręžinio vieton XADO,gręžti iki perkaitimo (jei jis bus) ir po to po mikroskopu pasižiūrėti,kas ten darosi-visai nieko;ir nesunkiai įgyvendinama,ir gan akivaizdu viskas turėtų būti.Gal,radęs laiko ir mikroskopą,pamėgysiu.

Su XM 2,1TD po XADO alyvos supylimo nuvažiuota 1000km.Pokyčių-absoliučiai jokių;net garsas nepasikeitė.Vadinasi,joje iš tikrųjų revitalizanto-tik miligramai,ir žiūrėti į ją reiktų tik kaip į eilinę alyvą.
Šalčių dar nebuvo,pačios alyvos išleidęs dar nebuvau/nemačiau,todėl tai nėra galutinis nuosprendis,bet tikėtis,kad alyva renovuos variklį kaip gelis (kuris skirtas būtent remontui) tikrai neverta.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 16 2006, 20:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
dvarson rašė:
http://www.zr.ru/arch49075.html

vertas dėmesio straipsnis :!: ir proffanui turėtų patikti - apie xado nuomonė "greičiau teigiama" ;)
Bandymas-vo :good: pačiam norėjosi kažką panašaus atlikti,tik kad "rankos per trumpos" :) Teisybė,duomenų su savo "XADO" bandymu negaliu besąlygiškai sulyginti,nes ten bandytos benzynkos,bet vyrai kažkodėl neminėjo pastebimiausio faktoriaus-variklio triukšmo sumažėjimo.Pradžioje paminėjo,bet nedetalizavo variklio temperatūros padidėjimo.Alyvos slėgiui jie irgi turi pretenzijų,bet aš tebeturiu vaizdo įrašus su savo bandyto varikliuko alyvos slėgį matavusio manometro įrašais prieš ir po XADO.Padidėjimas fiksuotas 22-25%. :roll:

Man po straipsnio perskaitymo iškilęs įdomiausias klausimas skamba taip:
Jei nefiksuotas joks variklio detalių matmenų pokytis,kieno tada sąskaita padidėjo kompresija? :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 16 2006, 20:37 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
<...>vyrai kažkodėl neminėjo pastebimiausio faktoriaus-variklio triukšmo sumažėjimo

greičiausiai bendzymui tas nelabai pasireiškia, o ir Ladų motorai pakankamai triukšmingi....
Cituoti:
Man iškilęs įdomiausias klausimas skamba taip:
Jei nefiksuotas joks variklio detalių matmenų pokytis,kieno tada sąskaita padidėjo kompresija? :roll:

nu čia įdomus klausimas ir man, tačiau bijau, kad mūsų žinių apie motore vykusius fizinius-cheminius procesus tikrai nepakaks... ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Paskutinį kartą redagavo 2 grumlinas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 16 2006, 20:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
...o aš bijau,kad matuota buvo rulete,o ne mikrometru... :( Cilindrų/žiedų tarpelio sumažėjimas keletu/keliolika mikronų jau daug ką lemtų.Įdomu,kaip tie eksperimentatoriai (ir kiti komentatoriai) paaiškintų šitai
lingus rašė:
taigi taigi, pravaziavus 2000 km po XADO supylimo buvau nustebintas ir as ir dyzelistas.
pakol atsukinejo visokias slangas kad pamatuoti kompresija, tai saipesi ish manes visaip, kad prisigalvojau nesamoniu visokiu, tipo jis jau viska ishbandes ir t.t.
bet po matavimo jau klause kur pirkau, kaip vadinasi ;)

Paveikslėlis

Jei kam šitie paveiksliukai tebeatrodo placebu,galiu rekomenduoti patikimą okulistą ;)
Aš pats galvoju duoti savo kompresijos duomenis po 10kkm ridos ir antro alyvos pakeitimo po XADO išpylimo (kad atmesti insinuacijas tipo "tiršta košė,ant cilindro sienelių užstrigusi");ikixadinius kompresijos duomenis jau daviau (30-30-29-29).
Nusipirkau vakar XADO priedo "vairo stiprintuvui" (kuris skirtas vartoti ir su LHM-hidraulikai),supilsiu į bluebirdo vairo stiprintuvą (nes anas ribinėse padėtyse džeržgia) ir stebėsiu efektą.Kadangi bake telikę pora ltr kuro,jį rytoj išvažinėsiu ir aprašysiu savo pastebėjimus priedo kuro siurbliui tema.
Va tiek naujienų apie bandomą "placebą",kuriuo kažkodėl susižavėję dešimtys "nenormalių" jau vien šiame forume... :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 17 2006, 17:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Lingaus Xantijos kompresija paimta iš 4-o šios temos psl.;čia tikrai tiek prirašyta,kad norint kažką rasti,tenka gerokai pasiknisti :D
Naujiems lengvųjų automobilių dyz.varikliams kompresija daroma 33-34.Girdėjau,kad yra kažkokie varikliai su kompresija iki 36,bet net nežinau,kokio gamintojo.Žodžiu,nuogirdos.

Išvažinėjau 58ltr baką,supylęs vieną tūbelę "XADO kuro aparatūrai" (pravažiuota beveik 900km).Na,tikėjausi,kad atsirestauravus besitrinančioms siurblio detalėms kažkiek sumažės siurblio keliamas nemenkas triukšmas,kažkiek tiksliau dozuosis kuras,ko pasėkoj kažkiek sumažės sąnaudos ir dūmingumas.O va ką gavau:
Sąnaudų sumažėjimas (važinėjama mieste) rastas 1,1%.Dabartinių kamščių sąlygomis tai telpa į galimos matavimų paklaidos ribas,nes šįkart važinėjau nesilaikydamas griežto pavarų perjungimo algoritmo.Neužskaityta.
"Iš klausos" nepastebėjau jokio triukšmo sumažėjimo (kaimynai jau traukė per dantį,ko kasvakar po kapotu galvą kišu :D ).Sulyginęs garso įrašus,radau grafike pastebimą triukšmo sumažėjimą,kuris atsirado antrą dieną po priedo supylimo (maždaug po 130km ridos). ...tegu ir su išlygom,bet triukšmo sumažėjimą užskaitau.
Vaizdo įrašuose,darytuose prieš priedą ir vakar,esant vienodai įšilusiam varikliui,prie jokių apsukų nesimato jokio dūmingumo sumažėjimo ar padidėjimo.Galbūt chem.analizė kokius pokyčius ir parodytų,bet vizualiai nėra jokio skirtumo.Neužskaityta.

Išvada:arba bliuberdo siurblys dar pakankamai geras (tik triukšmingas),arba reikalinga antra priedo dozė.Galimas daiktas,kad kažkiek įtakos gali turėti ir paankstintas degimas.
Varianto,kad XADO neveikia,net neperžiūriu.Šioje temoje kažkuriuose pirmųjų puslapių yra aprašyti minėto lingaus įspūdžiai po priedo dyzelino siurbliui vartojimo,kurie tokią galimybę kaip ir paneigia.Be to,manau,kad su kuru ir žemesnėje temperatūroje (lyginant siurblį su varikliu) metalokeramika sunkiau "prisidirba",nes nespėjusi suveikti paprasčiausiai išlekia "per kaminą",o variklio alyvoje pastoviai cirkuliuoja ratu,ir aukštesnėje temperatūroje.
Reziume:reik antros dozės ir tikrint toliau :roll: Pilsiu tą XADO dabar ir vairo stiprintuvan;žiūrėsiu,kuo baigsis :lol:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 18 2006, 08:36 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Įdomus,nors ir kiek ištęstas pasakojimas apie didesnę nei gamyklinė kompresiją yra www.bite.lt/plius/bendravimas/klubai/2f ... 196204.241 pirmame-antrame psl;autorius Orion.Galima ir šiaip paskaitinėti;smagu ;) Be to,tai apie benzynkas;šioks toks paįvairinimas straipsnio "Za ruliom" interpretacijoms...

mjooo... taip ir nesupratau iš visos tos beliberdos, gerai tie priedai ar nea :?: :roll: aišku viena - vienareikšmės nuomonės (pozityvios ar negatyvios) šiuo klausimu ir ten nėra...
proffan įdirbis šiuo klausimu leidžia spręsti, jog pagerėjimas yra. iš banginiu diskusijos galima pasidaryti išvadą, kad kai kurių parametrų pagerėjimas, analogiškas proffan rezultatams, irgi pastebėtas.
šiaip patiko viena frazė iš diskusijos:
"Visa šita chemija gaminama laikantis pagrindinės taisyklės—NEPAKENK.Gal todėl ir efektyvumas nedidelis" :lol:
yra ir nuoroda nebloga:
http://www.smazka.ru/debates.html

o visą tą reikalą geriausiai apibūdina ddt (kiek ilgokos, bet vertos dėmesio) išvados:
"Gal kiek paveluotai, bet kadangi tik dabar i savo masinos varikli turejau galimybe pasiziureti geriau nei pro tepalo ipylimo anga ar nuemus galvutes dangteli (sioks toks remontas), kai kurie rezultatai:
-----
Apdorojimo sia medziaga pabaiga (t.y. 2000 km nuo pirmojo ipylimo) - 2003.04 men.
Pravaziuota iki 2004-03 men pabaigos - apie 12 000 km.
Kompresija - mazdaug 0,1-0,2 mazesne nei buvo matuota pries 3 metus, t.y. arba paklaidos ribose, arba - nezymiai sumazejo.
Jokiu lako/lygaus pavirsiaus/metalokeramikos ar kazko panasaus ant besitrinanciu detaliu nepastebeta, visi ibrezimai (kur ju buvo) pvz. ant paskirstymo velenelio (kuris buvo apziuretas ne siaip, ant variklio ir pro voztuvu keliklius) aiskiai matomi ir aiskiai jauciami. Velenelis ir kitos dales atrodo taip, kaip ir turetu atrodyti tokio amziaus ir tokios ridos varikliui - atitinkamai susidevejusios.
Zmogus, pardaves man sita preparata, perspejo del galimo tepaliniu zienu "supjovimo", pateikdamas pavyzdi su Mazda 323 ("japonams labiau ziedus supjauna", taciau tepaliniai ziedai mano masinoje pokolkas funkcionuoja pakenciamai.
Jokiu stebuklu. Buvo ir daugiau skaiciu, ziurejimu ir matavimu, nelabai turiu kada pasakoti, bendras reziume - Xado - tai placebo vairuotojui . Verta pamastyti, ar uz ta 120-140 litu (3 dozes - 1 apdorojimo ciklas) nebutu galima nusipirkti pvz 3 dezes alaus ir kruva cipsu - uztai butu galima tureti labai smagu laika kur nors gamtoje su sava publika.
Bet blogiau nebuvo. Cia irgi faktas.
p.s.
Xado platintojai man tuoj pat primins, kad xado poveiki garantuoja ne daugiau kaip 1 metus, bet as iskart pasakysiu - sorry, gerb publika, bet rida, nurodyta ant pakuotes - iki 100 000 km. O ju buvo beveik desimteriopai maziau."
taip kad, proffan, cybercat'as dėl placebo nėra taip jau ir neteisus :D

pabaigai - visą tą reikalą apibūdinanti impreza citata:
"Pamenat toki produkta HERBALIFE ? kaip zmones, pasiilge stebuklu ji naudojo? Rezultatas priklause nuo tikejimo.
Taip ir su revitalizantu-keramizantu-stebukladariu Xado, RVS ir pan. Jei tiki - naudok, pades."

tai va tiek ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 18 2006, 09:55 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
Reikejo ir siuo atveju imti dvi masinas ir seimininkui nematant i viena supilti XADO o i kita paprasciausiai dapilti tepalo :)
vat tada ziureti kurio masina labiau atsigauna.

iš esmės tą patį, t.y. tyrinėti du variklius, siūlė ir kestukas ;)
galbūt, mano skepticizmas Xado atžvilgiu kiek per didelis, tačiau toks jau esu - nu niekaip negaliu suprasti, kodėl rimti alyvų gamintojai iki šiol negamina tepalų su analogiškais priedais. su jų galimybėmis ir geru vardu - joukun darbs būtų užsidirbti papildomas bapkes - juk visi griebtų tokį tipo Castrol-Revital. reiškia, kažkas yras anapus... tipo alyvų gamintojų ir variklių remontininkų sąmokslas :?: arba realus efektas tiek mizernas, kad neverta rizikuot geru vardu :?: ;)
anyway, dar kartą ačiū proffan'ui už tyrimus - kaupiama faktinė medžiaga - penas pamąstymams

a propos: kadaise, maždaug 2001 ir aš planavau savo ata ByXeliuką paXadint, nes motoras jau nebekoks buvo. bet nespėjau - motoras anksčiau užsilenkė :lol:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 18 2006, 11:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Na,kolegos,dėl poveikio ilgaamžiškumo aš vis dar negaliu ginčytis... Po XADO pakeitimo paprasta alyva pravažiuota palei 7kkm,iš pastoviai kontroliuojamų parametrų kol kas nepadidėjo nei sumažėję sąnaudos,nei sumažėjęs triukšmas.Kad apdilo metalokeramikos sluoksnis ant kumštelių,rašiau jau po 5kkm ridos.Darsyk tikrinsiu,kai bus pravažiuota 10kkm.Rytais prie +3C variklis kuriasi net ne "iš pusės",o "iš ketvirčio abaroto",bet šitame padidėjusi kompresija dalinasi nuopelnus su paankstintu degimu.
Iš dalykų,kurie nepatinka variklio darbe,yra neperseniausiai atsiradusi vibracija ties 2800-2900rpm.Ar čia kuo dėtas XADO-tikrai nežinau,nes nežinau šio reiškinio priežasties.Tiesiog rankos nekyla ardyti tokį gerą variklį :lol: Palyginus su mano anksčiau turėtais šio modelio automobiliais,pečiukas saloną prišildo lyg ir lėčiau,bet nežinau,ar tame kaltas banaliai užkalkėjęs pečiukas,ar tai vyksta dėl metalokeramikos sluoksnio,izoliuojančio šilumą cilindruose.Tuo straipsniuku smazka.ru aš nekart rėmiausi,teigdamas,kad metalokeramika pakelia variklio temperatūrą;linką kažkas buvo pradžioje šios temos įmetęs.Kaip yra iš tikrųjų-velniaižin;neįmerkiau laiku termometro karterin :D

Jei yra tebemanančių,kad metalokeramika=placebo,siūlau pirma užginčyti lingaus kompresijos matavimą.Jei po 10kkm mano bandomo variklio kompresija tebebus didesnė,nei prieš XADO-ginčytis teks su dar pora paveiksliukų ;) O jei vistik kompresija bus lygi ar mažesnė,nei prieš priedo supylimą-aš pirmas pradėsiu apie tai šaukti.
Dėl 1 tūbelės priedo kuro siurbliui jau rašiau-jokio pastebimo efekto.Pagal gamintojo rekomendacijas,reikia supilti antrą porciją.Taip ir padarysiu.Siurblys triukšmingas,vadinasi-sudilęs,vadinasi-XADO privalo padėti.Jei to nenutinka-dedu minusą,priedo niekam nerekomenduoju ir bandau priedus kitiems mechanizmams.Priedas dyz.varikliui,pagal mano gautus duomenis,suveikė labai gerai.Bent jau kol kas.

Dėl to dviejų variklių ar mašinų bandymo,tai pasikartosiu:gal kas pasiruošęs paaukoti saviškę? :lol:

Kas dėl metalokeramikos priedų nevartojimo žinomose alyvose,tai dabar jau pradedu manyti,jog tas nedaroma dėl sertifikavimo ir poveikio normų sistemos nebuvimo.Kažkas panašaus,kaip su akupunktūra:žinoma,kad ji padeda,bet kiekvienam ligoniui skirtingai,o kai kuriems-išviso ne.Ir,negana to,jos poveikį arba jo nebuvimą tradicinė medicina vis dar sunkiai tepaaiškina :D Su metalokeramika,mano manymu,vyksta kažkas panašaus... :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 18 2006, 16:16 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Kas dėl metalokeramikos priedų nevartojimo žinomose alyvose,tai dabar jau pradedu manyti,jog tas nedaroma dėl sertifikavimo ir poveikio normų sistemos nebuvimo.Kažkas panašaus,kaip su akupunktūra:žinoma,kad ji padeda,bet kiekvienam ligoniui skirtingai,o kai kuriems-išviso ne.Ir,negana to,jos poveikį arba jo nebuvimą tradicinė medicina vis dar sunkiai tepaaiškina :D Su metalokeramika,mano manymu,vyksta kažkas panašaus... :roll:

palyginimas su akupunktūra geras :D iš tikrųjų racijos yra - naujiems varikliams tie priedai kaip žuviai dviratis, o paskui pabandyk rasti ne du ir ne keturis vienodai išdilusius motorus bandymams, kurie būtų ne mėgėjiški (aj, fignia/gerazzz) ar reklaminiai (nuo rato išradimo nieko geresnio dar nebuvo) patyrinėjimai, o pagrindas sertifikavimui
gal todėl visas tas reikalas ir tebestovi Herbalife būsenoje, o platina jį firmelės ar agentai a la "nešimpantys peiliai"

a propos: vieną kokybišką vokiškų (galandamų) peilių komplektą iš agentų esu įsigijęs. o vieną a la nešimpančių komplektą žmona nupirko. atšipo po dviejų savaičių, dėjau ant galąstuvo... :D

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 06 2006, 19:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gręžti,užsipylus Xado tepalo,vis neprisiruošiu... Gal šį savaitgalį :roll:

Bet užtat išvažinėjau antrą tūbelę kuro siurbliui.
Efektas juntamas.Siurblio triukšmas smarkiai sumažėjo,ir tas girdima net iš klausos be jokių įrašų.Pagal garso įrašus,ryškus nutilimas atsirado po maždaug 1300km ridos nuo pirmos tūbelės supylimo;iš klausos sekančią dieną tą irgi pajutau.
Sąnaudų sumažėjimas išvis mizernas: 0,4%,bet visgi orai atšalo ir variklis jau šiek tiek dirbo tuščiai "apšilimui".Manyčiau,šiltu metų laiku gal ir būtų 3%.
Šis simbolinis sąnaudų sumažėjimas tėra papildomas bonusas šalia dūmų sumažėjimo."Ant laisvo" buvęs lengvas dūmelis dingo išvis;įsukus iki redlaino,vizualiai dūmų dvigubai mažiau nei iki priedo naudojimo.Manyčiau,jei dar sugalvočiau kiek paliesinti mišinį,dūmų išvis pavyktų atsikratyti.
Pagal instrukciją,su priedu reikia pravažiuoti 3kkm (t.y. turėčiau supilti trečią tūbelę),bet nebematau reikalo-priedas veikia.

Bendra testuojamo automobilio variklio būklė vis dar neblogėja.Ką pastebėjau tiek ant Nissano,tiek ant XMo (kurio 2.1TD variklis irgi neseniai gavęs XADO-dėl tepalo sąnaudų 450g/3kkm),tai kad vos užkurtas šaltas variklis keliolika sekundžių dirba triukšmingiau,nei būdavo iki metalokeramikos.Galima tai sieti su atšalusiais rytais,bet man kažkodėl atrodo,kad čia XADO poveikis.Truputį pašilus-prašau,viskas OK,daug tyliau nei iki eksperimento.Tiesa,japonas dirba 2kart tyliau už prancūzą :D

Pagaliau supratau,kas bandoma pasakyti kai kuriuose atsiliepimuose apie metalokeramikos poveikį,kad mašina lyg ir "palengvėja".Ogi,suprasti reikia pažodžiui :D Bendras įspūdis (iš variklio triukšmo ir traukos) toks,lyg iš mašinos būtų iškrauta kokie 200-250kg.Dažnokai tenka vežioti panašius svorius,tai nesunkiai galiu sulyginti :) Jei anksčiau dėl keliamo triukšmo vengdavau variklį sukti daugiau 2500rpm,tai dabar užsimiršęs įsuku ir 3000rpm;triukšmas praktiškai toks pat.

Jei gręžimas su XADO duos kažkokius vizualiai pastebimus rezultatus,įmesiu kelias fotkes temon.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007