WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 07 2025, 11:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 06 2009, 21:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 27 2009, 21:12
Pranešimai: 69
proffanas rašė:
telsiskis rašė:
Vardan sportinio intereso,isbandyciau xado,guoliams skirta.

Gal interesai jau įgyvendinti? :)


Nesulaukiu kadu guolis uzt prades.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 10 2009, 22:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
algisjuodas rašė:
Jeigu taip būtų, medicinoje ( ir ne tik) karaliautų chrurgija. Kirpykloje su pilna narkoze būtų keičiamas visas skalpas, nagų niekas nekirptų, o nuplėštų. Taip pat niekas nenešiotų akinių, nes sugedę ir neprimatančios akys būtų arba operuojamos, arba šalinamos. Siaubas... :bum:

Arba kiek kitaip-nafiga tos operacijos(net jei jos ir reikalingos)-geriau tablietkų('a la XADO) priryjam, ir bus laimė...
:lol:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 25 2009, 09:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
MEISTERIS rašė:
Gyditojai irgi naudoja retkarciais tabletes - tap vadinamos "pustiškes". Ir lygoniai sveiksta!
Kokios stebuklingos tabletes!!!
Taip ir su XADO ir panasiais Š.... - kaip remonto priedas.


Nedrysciau taip teigti kaip pats sakai.
tie priedai neatstos kapitalinio ir nauju daliu, cia su tuo sutinku, bet tie priedai apsaugo esama situacija nuo tolesnio dilimo proceso, kitaip sakant ji kuriam laikui stipriai sumazina.

Esu daug kur tuos priedus naudojęs ir man jie paliko teigiamus efektus ten kur tikejausi, kai ji naudoji geruose mechanizmuose tai nieko nepastebesi.

Po priedu naudojimu masina nepradedavo valgyti 2 ltr, bet sukimo momento padidejima pajausdavau ir dalyje situaciju tepalio rijimas sumazedavo.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2009, 11:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
rugstus rašė:
algisjuodas rašė:
rugstus rašė:
Nežinau kas tai per navarotai tie XADO/RVS/PRACTEX. Esu pylęs DURALUBE. Ir nemažai. Visiška kuinia.

Ką reiškia ,,Dura-liube" ?
Savo XMą priXADinau ir rezultatas akivaizdus.



DURALUBE - vienas žodis. Amerikonų kuinia varikliui. Atseit padengia keramika, teflonu ir visokia kita cherovina. Kosminės NASA technologijos. Kai pirmą kartą pirkau (apie 1994 m) tada kainavo 120 lt. Paskutinį kart pirkau - 55 lt.

nu matai, senais laikais, kai pildavom mineralini tepala ir visoki kitoki bruda, nes normaliu nelabai buvo, tai tas duralube dar turejo prasme sumazinti trinciai, bet kai dabartiniai visiems prieinami tepalai labai puikiai tepa, tai ka ten pajusi nuo to duralube? Jis tai skyliu neuzkims, kompresijos nepakels kaip Xado/Practex/RVS, jis tik trinciai sumazinti.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2009, 16:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Kosmoz rašė:
[...] senais laikais tas duralube dar turejo prasme sumazinti trinciai, bet kai dabartiniai visiems prieinami tepalai labai puikiai tepa, tai ka ten pajusi nuo to duralube? Jis tai skyliu neuzkims, kompresijos nepakels kaip Xado/Practex/RVS ...


Na, ne visai... Kai kuriais atvejais tokie lubrikantai tinka idealiai... Štai - "MotorupXtreme 800 EPP", kurio atsparumas trinčiai net iki 800 kg. (kai gerų sintetinių tepalų atsparumas trinčiai apie 200 kg.) - bene idealus variantas naujiems automobiliams (kuriems kompresijos atstatinėti dar nereikia) ir senučiukams auto, kuriems kompresijos atstatyti, galimai, nebepavyktų...

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 25 2009, 01:12 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
trumpa istorija priedu naudojimo.
tai prasidejo 1991(tais sunkiais,blokadiniais metais)
masina-visiems zinomas ziguliukas."pirmukas" 74m laidos(jau ne italu kokyes).aisku pirktas buvo 89m.(dirbantis studentas naujo neipirks).
kura pylem tada is kariskiu(itariu maisyta su aviaciniu zibalu),tepalus-is autobusu parko gaudavom.paprastai ne is pirmu ranku.
galu gale-daugiau 125km/h nebejo,kaukti pradejo,kura ryjo,tepalus irgi(kurdavosi gerai-eletronine uzdegimo sistema+uzdegimo kampo reguliatorius(eletroninis)kabinoje-gali pasireguliuoti vaziuodamas-pagal kuro "oktana".
tais laikais atsirado latviu gamybos priedas-MOLINATAS.
panaudojau tik viena doze-rezultatas -fantastinis.jau galejau lekti 150km/h,motoras vilku nekauke,kuro sanaudos,tepalu-sumazejo zymiai.efektas islaike 20kkm.pakartojus doze-po 10kkm pardavinejant masinuka-pirkejai maziausiai kabinosi prie motoro.
nuo to laiko-visos(isskyrus C5 HPI zmonos-dar nereikia) turetos masinos isbandziusios priedus.
rezultatai tik teigiami(bent jau kuro sanaudos >10 kartu atperka isleista suma priedui-tai tikrai)
tiesa-naudojau tik pigius priedus(pagrinde RESURS -nuo pirmos kartos iki antros.dabar kiek girdejau jau yra ketvirtos kartos).nebandziau nei xados,nei rvs.
is klientu,kurie naudojo priedus(kuro sistemos valymo,kuro tiekimo sistemos revizacijos,motoro revizacijos,VAIRO koleneliu revizacijos,greicio deziu(pats isbandziau)-tik geri atsiliepimai.labai nustebino RVS vairo kolonelems.
PS-apklausinejau ne viena simta klientu.tie kurie sako ,kad priedai-"niekis"-pasirodo net nebande-tik prisiklause is kaimynu visokiu baiku. :|


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 23:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu, istorija kažkur jau girdėta :lol: . Kiek per gyvenimą vartojau priedų (žinoma, tik pagal sudėtį, paskirtį, ir tik viską apskaičiavus), tiek aš jais neturėjau pagrindo skųstis. Visada veikė taip, kaip ir tikėtasi, ir daugmaž tiksliai pagal gamintojo aprašymus. Kai tik prireiks, vartosiu ir ateityje ( tas liečia tiek visokius variklio ar aušiankės ploviklius, tiek ir visokius XADO tipo šmierus). Ale bet tačiau, kai kuriems žmonėms, netgi daugybos lentelę skaitantiems šėtono išmislu, tokie tekstai visvien nieko nereikš. :lol:
Izvestnoje dielo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 31 2009, 15:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
proffanas rašė:
[...] Kiek per gyvenimą vartojau priedų [...] tiek aš jais neturėjau pagrindo skųstis [...] ( tas liečia tiek visokius variklio ar aušiankės ploviklius, tiek ir visokius XADO tipo šmierus). [...]


o ką, kolega, galvojate apie priedus, kurie neatstato kompresijos, bet mažina trintį? (pvz. aukščiau minėti - "Duralube", "Motorup")

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 01 2010, 13:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Manau, kad patikimiau bus Tufoil. Autosporte šmieras naudojamas jau daug metų; keliamiems tikslams (kiek padidinti variklio galią, sumažinant vidinę trintį) pilnai pasiteisina. Kaip šalutinis efektas, gaunamas ir kiek tylesnis variklio darbas bei kiek mažesnės sąnaudos. Bet efektas- kelių, o ne kelių dešimčių procentų dydžio. Kadangi pilti reikia po kiekvieno alyvos keitimo, o kainuoja ne kapeikas, panašaus tipo šmierų vartojimą kasdieniuose ("miesto") automobiliuose išvis nelaikau tikslingu. Tada jau geriau revitalizantai; kainuoja dar brangiau, bet efektas išlieka daug ilgiau, o galia kiek padidėja bei sąnaudos sumažėja ne vien dėl trinties sumažėjimo, bet ir dėl kompresijos padidėjimo.
Bet tai kiekvienam savo; kaip taisyklė, pakol teorija nepatikrinama savu kailiu, ji nevirsta praktika :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2010, 17:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Dėl "motorup" veikimo trukmės, tai nežinau ar jį galima lyginti su Tufoilu... Šiaip, produkto gamintojas teigia, kad variklyje šis priedas veiksmingu išlieka apie 40 000-60 000 km., t.y net 2-4 tepalų keitimus (panašiai kaip kad xado ar rvs)... .

p.s.: pats suvartojau Motorup savajam vaz 2101 (1973 m., 47 000 km., kompresija cilindruose - po 10,2), tai pirminis rezultatas toks - variklis tikrai smarkiai pritilo! apšilęs - galima sakyti - murkia kaip katinas... (tačiau apie sąnaudas dar negaliu kalbėti, nes važiuoju itin mažai...) :taip:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 19:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Šiandien 2 XADO tiubikai išsprendė mano XMo vairo stiprintuvo problemas. Akseleruojant variklį, dingdavo vairo stiprintuvo veikimas. Į parodos kalną , kur reikia apsukų ir vairo darbo, Lipau įsitvėręs vairą visom pajėgom.
Teko paaukot 2x34 lt ir pas proffaną susileist šitą dozę į LHMą. Vairas dirba puikiai.
Kas niekad nenaudojot revitalizantų ir nieko apie tai nenutuokiat, būkit žmonės, nerašykit čia savo sapaliojimų ,,a la viską neigiu".

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 20:55 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 15 2004, 09:52
Pranešimai: 141
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Nu jo...ir as skeptiskai ziuriu i tuos visokius "enlarge your penis". Ana ziema (jauciu pries 2 metus) susipyliau Xado i alyva. Nezinau kaip su ta trauka ar kuro sanaudom (nepastebejau nieko, nes nei vieno nei kito pas mane nera :), bet paskutinis litras tepalo "issinesimui"(atsarginio - dasipilti) taip ir pragulejo bagazinei. Dabar ta litra parnesiau i balkona - lisnas kilas .....ale anksciau per 10.000 km visada supildavau....o gal tai ir nesusije,bet sutapimas akivaizdus!

_________________
XANTIA TD12 BREAK!!! nuosavas laivelis
ex ZX, 1,9d.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2010, 20:25 
Sveiki,

atrodo šaltis ir mani privers RVS pilti.. Prieš du metus XM 2,1TD kompresija buvo 26 22 27 28, tai per šalčius trim startuodavo, bet greit ir ketvirtas cilindras pagaudavo. Prieš metus žiemos nebuvo, o dabar vedas 2-3 ir kiemas dūmuos paskendęs 10 min... Bijau antram cilindre bus kokia 18 belikę... Reik kažką daryt, o tai prieš žmones nepatogu... Labai jau perkreiptos fizionomijos nuo nesudegusio kuro uostymo...
Tik bijau jei problema vožtuvuos, tai joks šmieras nepadės..
Dar reik į dėžę pilt, nes kaukia kaip ikaruso ir į LHM, nes -18 ir vairo stiprintuvas neveikia visai... Visad buvau prieš pilstukus, bet jei kokiai 50kkm padės, tai maniškiam XM'ui to pilnai pakaks...

Martynas


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 27 2010, 23:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
na užkrečiau gerą draugą citronlige........
......jis visuos savo auto pila RVS........
dabar pas jį jau antras citroen, xantia 1,9td 99m. Tampo priekaboj Bobkatus ir t.t.
nuo žioplumo vaistų nėr- pabuksavo normaliai, perkaitino motoriuka.
meistrelis(pirmas pasitaikes laisvesnis, reputacija 50/50) apie motoriuką: keista, kaip nedirbes motoras, ibrėžimų cilindruose nėr, tepalas keistokas buvo................


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2010, 22:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
cooper rašė:
XM 2,1TD kompresija buvo 26 22 27 28 <...>
Tik bijau jei problema vožtuvuos, tai joks šmieras nepadės..

A tai bratka, tu pirma visas šaknis atsikask... Toji kompresija kokiomis sąlygomis matuota? Turėjau 2.1TD, kuris esant +10C visuose cilindruose duodavo 26, ataušinus variklį ligi -20C, paaiškėjo, kad kompresija tėra 20-21-20-20. Ir tai- su srovės mašina, o ne su senu akumuliatoriumi :) .
Analogiška situacija buvo su purkštukais. Pošilčiams purkštukams nebuvo jokių pretenzijų. O atšaldžius šaldiklyje ligi -14C, paaiškėjo, kad jie myža, o ne purškia. Ir mašinos didesniame šaltyje neidavo užkurti net velkant puskilometrį; nors pliusinėje temperatūroje kurdavosi "s pol abarota".

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007