WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 03:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 13:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic. ... c&start=30

Čia jau nagrinėta tema, ir kodėl ji antra sukurta?

Ir priežasčių galima paieškot siurblio valdyme, toj mekanikoj, kur nuo turbinos atena oro žarna, jei tikrai turbina duoda slegi. O lukas tai pilnai atidaro kurą kai spaudimas tikrai neblogas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 16 2007, 17:14 
Na ne ta pati tema. Visų pirma ten dūmais verčiasi, o mano beveik nėra juodo dūmo net ir tapkę iki dugno užmynus.. ( Prieš tai rašiau pats nematęs, tik telefonu man nupasakojo). O antra, tai ten tema apie siurblį, o čia aš nežinau ar siurblyje bėda..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2007, 09:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
:) Jei dar perskaitytum Podolsko puslapy kaip vekia siurblys, tai galvotum kitaip... ar tiki stebūklais?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2007, 15:05 
Arte. rašė:
:) Jei dar perskaitytum Podolsko puslapy kaip vekia siurblys, tai galvotum kitaip... ar tiki stebūklais?


Na su rusu technine kalba, tai nezinau kaip ten pavyks susigaudyt.. Tai ka siulai? Imt siurbli ir vezt tikrint ant stendo?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2007, 15:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kiek ji prabėgusi tavo "naujoji" mašinytė?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2007, 15:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Nu ne, pasitikrini ar turbina duoda 1 bar ir jei ne - dar tikrini diafragmas, po jom esantį stumokliuką - viską rasi pagal žarną nuo įsiurbimo kolektoriaus - ten ir reguliuojasi kuras nuo turbinos spaudimo. Jei ir ten viskas puiku - ir atleidus abu reg varžtus - prie diafragmų ir iš galo siurblio kuro kiekio vistiek netraukia - turbina vistiek slėgio nesukelia - ieškok sliekų turbo pripūtime. Jei visa tai tau atrodo per sudėtinga - pirk kitą :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2007, 22:00 
Naujoji senoji prabegus ~260000.
Per sudėtinga gali būti tam, kas turi daug pinigų... :wink: Vat tik reikia brėžinius tikslius parsipūst, kur kas stovi. Ir šiaip reikėtų tikslesnio pasakojimo, nes ten apie siurblį tai ojoj kiek varžtų..
Beje, dar gali būt ir kuras prisuktas, nes juodo dūmo beveik nėra. Bet vėlgi, reikia žinot kur kuro padavimas reguliuojasi ant Lucas'o.. :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2007, 23:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Luas siurblys... yra gaidys :chik:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 17 2007, 23:10 
xminde rašė:
Luas siurblys... yra gaidys :chik:


Tai kas dabar daryt? Pasirinkt niekas nedavė.. :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2007, 12:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Aba remontuoji arba šrotan.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2007, 14:11 
xminde rašė:
Aba remontuoji arba šrotan.


Nemažai jau pinigų įkišau, tai kol kas linkstu prie remonto, bet jei jau labai spyriosis, tai aikštelėj vietą visada surasiu. :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2007, 14:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Reg. sraigtai tik du - abu su kontro veržlėm. Viens jei stovi prieky mašinos - iš priekio siurblio, tai čia kuro kiekis nuo turbinos slėgio, kitas iš dešnės, kur išėjimai į purkštukus - kuro kiekis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2007, 08:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
2.1TD geriausiai traukia esant 2000-3000rpm. Ir tikrai ne ZXui lygintis...

Lieka tik siurblys ir kompresija, jei jau kitką atmetam :( Gali pamėgyt padidint kuro padavimą, kaip Bosas siūlė, bet tada sukils laisvos apsukos ir išaugs sąnaudos. Jei siurblys Bosh, tas reguliuojasi varžtuku dešinėje siurblio pusėje (priešais škyvą), kurį galima pasukti tiek atsuktuvu, tiek rakteliu. Pažaisk varžtuką sukinėdamas ~10-15 laipsnių į vieną ar kitą pusę, tik iš anksto kaip nors užsižymėk, kokioje padėtyje jis buvo.
Smarkiai paankstintas degimas varikliui nėra gerai, kaip ir padidintas kuro padavimas. Reiktų siurblį kapitaliai išpurtyti; ruošk litukus... :roll:


Proffanai padidinus kuro kieki apsukos pakils taciau apsuku kieki reikia mazinti su kitu varztu.
Mazinasi su tuo kuris yra kaip atrama atsokusiam kuro kiekio dozatoriui(nezinau kaip ta daikta pavadinti :D )
o kuro kieki padididink sukdamas min 270 laipsniu.
Padidintas kuro kiekis visiskai nekenkia siurbliui.
Uzankstintas per daug degimas yra blogai.

(bet irgi pavarai(cia klausianciam) kai klausiau apie mietkes degimas sakei kad viskas patikrinta ir viskas ok tai pirmiau isitikink o paskui kalbek, nes tokia informacija gaunama is ekspermentuojancio veda niekur.)

Tai arba didink kuro kieki arba daugiau sios temos nevesk jei nedarai tai ka tau rekomenduoja.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2007, 14:09 
Arte. rašė:
Reg. sraigtai tik du - abu su kontro veržlėm. Viens jei stovi prieky mašinos - iš priekio siurblio, tai čia kuro kiekis nuo turbinos slėgio, kitas iš dešnės, kur išėjimai į purkštukus - kuro kiekis.


Dėkui, kai XM bus mano rankose bandysiu ir tą ir tą pareguliuot. Ir reikės, kad vėl atstatytų degimą, nes tas garsas varo mane ir proto..


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 20 2007, 13:49 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Luas siurblys... yra gaidys :chik:

Man irgi po variklio transplantacijos ryvo visai nebuvo, pakeiciau du gaidzius (Lucas siurblius), bet taip ir neradau kame problema. Tada mestrukai uzdejo Bosch, islankste forsunkiu vamzdukus, nustate degima ir vaziuoju sau lamingas. Tiesa, po "meistru" remonto, teko paciam biski nagu prikist, kad atvest y prota, bet cia naturalu kai "noname" servize remontuojies ;)
Sorry, nepastebejau ar pas tave elektrinis ar mechaninis siurblys :oops: Bet jei mechaninis, tai paciam yra ymanoma vietoj Lucas pastatyt Bosch. Tik reikia atsekti purkstuku eiles tvarka, nes kai emiau is XM'o boshiny, tai ten kitokia eiles tvarka purkstukai sujungti, tai del sventos ramybes ta darba palikau servizui, kurie turi siurbliu testavimo stenda. Ir dar per velai issiaiskinau, kad (mano atveju) Lucas ir Bosch 2.1dt siurbliu asiu ilgiai skiriasi, todel turejau is donoro pasiimti ne tik paty siurbly, bet ir tvirtinimo flansa, kadangi to nezinojau, o nuvaziuot iki donoro nebuvo su kuo, servizas pasiule mainyt XM'iny siurbly y VW'geniny, kury dabar ir naudoju.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007