Privatus rašė:
Mislyju, kad kuro sąnaudas dar gali įtakot motoro darbinė temperatūra. Yra taip: mano xsaros skydelyje yra 60C-vidurys(75C?)-90C-ir toliau iki raudonos juostos. Normaliai pavažinėjus temp. pakyla virš vidurio, bet nesiekia 90C, manau kad iki 80-82C. Tik dideliam kamšty, per karščius pakilo truputį virš 90C, bet ventiliatorius nesijungė dar. Iki darbo važiuojant, be abejo, motoras net ir tiek neįšyla...

Jei tikrai važinėji taip, kaip aprašei, tai tokios sąnaudos (9) HDInui netgi Vilniuje ir netgi trumpose distancijose vasarą yra nerealiai didelės, jei variklis, siurblys ir visa jų valdymo elektronika tvarkingi.
Termostatas šiam varikliui turi atsidaryti tik esant 83C. Jei antifrizo temperatūra tiek net nepakyla-įtark arba daviklį, arba-greičiau-termostatą. Tepalo darbinė temperatūra turi būti 80C.
Kad turimas reikalas su kažkokiu gedimu, bemaž neabejoju. Bet va nustatyti, kas ir kur ten ne taip...

Reikalinga bemaž pilna diagnostika. Ir tai yra viena iš priežasčių, kodėl nenoriu HDI. Mano metru ilgesnis XM Break turbodyzelis Vilniuje litru mažiau valgo, negu ši Xsarutė su "pažangiu" motoru
