WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 03:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 177 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 10:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
[quote="spakenas"]
Apie čipinimą, kuris didina galią, mažina sąnaudas ir nė kiek netrumpina variklio/turbinos amželio, ir dar panaikina HDInams startinį lagą-iš tikrųjų būtų įdomu išgirsti plačiau. Tai juk, iš esmės, supermegadevaisas. :shock:

Kas tai daro, kaip daro, norėtųsi pamatyti ir galios/sukimo momento grafikus iki/po, bei sužinoti, kokiu būdu panaikinamas tas "lagas" (patį mechanizmą; nuo ko konkrečiai tas lagas priklauso, ir kaip jis panaikinamas).


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 11:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
As dabar vis daugiau imu tiketi, kad kuo daugiau eksploatuota masina, tuo jis didesnis. Maniske auto neserga sia liga :-fiu ir pasak spakenas "cipint" nereiks, o ir kazin ar taip bandyciau beda sprest.

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 11:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Faktas, kad tai nera gamyklinis bug'as nuo pat pradziu ir tas dalykas progresuoja - esu vaziaves gal su 30 C5'utuku dyzeliu ir visi jie elgiasi skirtingai - maziau nubege su mech dezem vaziuoja be priekaistu, automatai su didelem ridom ir dar tax'ai - turi daugiausiai lag'o.

Soft'as tik truputi padeda tai patvarkyti, neremontuojant gelezies.

Beje, soft'as daznai atnaujinamas PSA grupeje ir keicia vaziavimo savybes. Pvz.: Atnaujinus Hidractive soft`a masina tampa minkstesne isilgai ir maziau svyruoja i sonus, atnaujinus automatines dezes softa sumazeja galvojimo laikas, ipurskimo ecu - sumazina ekologijos standartus, padidina stabdyma varikliu ir t.t. Radijo soft'as pagerina garso atpazinimo funkcija (cia su RT3 sistema). Netgi Toyota soft'o atnaujinimu sprende naujuju D4D 2.2 su 177ag nesivedima temperaturai artimai 0.

Taciau griztant prie problemos, esu linkes manyti jog kazkas uzsikemsa, o ne tiesiog neveikia, nes liga progresuoja, o ne tiesiog atsiranda (siuo atveju buna kiti gedimai).


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 12:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
proffanas rašė:
Jei tas "cipinimas" tikrai mažintų sąnaudas, gerintų trauką ir nė kiek nekenktų varikliui-jis būtų numatytas jau gamykliškai...

Proffanai, tai neimanoma,o tie vis cipai, sausainiai ir kiti ledinukai tik opiumas liaudziai. As sita makaronu kabinimo akcija netikiu.

...tą ir turiu omenyje, bet jei jau žmogus kažką (šiuo atveju-apie beribį čipavimo gėrį) taip užtikrintai teigia-tegu motyvuoja. Pageidautina-su paveiksliukais. :roll: Ypač tą vietą, kur bus pasakojama apie tikslias lago priežastis, ir kaip čipas jas panaikina.
Tema būtent apie tai. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 19:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Tas cipavimas - dviasmenis kardas... Cipavimas buvo sugalvotas, kad sumazint vilkiku kuro sanaudas. Standartiskai cipuotas automobilis elgiasi taip: <50% akseleratoriaus padeties - ekonomiskas variantas, >50% akseleratoriaus padeties - didesnes kuro sanaudos nei uzprogramaves gamintojas. Daugiau kuro + didesnis turbo slegis = daugiau degaus misinio, daugiau galios... Daugiau galios nei numatyta - mazesnis resursas. Paprasta matematika

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 09 2007, 23:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
o nieks nebandet tokiame "laginanciame" HDI pakeist oro srauto matuokli i nauja?

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 07:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Bandem :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 10 2007, 08:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
s-igi-s rašė:
Turim auto su HDI varikliu. Jokių vėlavimų nepastebėjome. Ne mašina, o žvėris.


tu teisus, ka tik draugas nupirko C-5 su HDI tai idialiai net veikia ir is mazu apsuku, jokios duobes ar panasiai, bet ji begus tik 110000km ................

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2007, 11:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Privatus rašė:
Tfu,tfu,ale kol kas velavimo nejauciu - tuo klausimu auto priekaistu nerasta. :)


O keliu kW tamstos variklis?

Man rodos, kad 66kW varikliuose tas velavimas maziau pastebimas, gal ... :roll:

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2007, 16:51 
Tamsta esat teisus :) - 66 KW


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 00:10 
Temos pradžioje buvo minėta, kad vėlavimo priežastis - ekologija. Mano Evasion-e taip pat buvo šis gedimas. Dizel servise Vilniuje Liepkalnio g. užblokavo porą ek. vamzdelių ir problemos neliko.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 00:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
EGR'us irgi meginom keisti naujais...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 07:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
ir 66 kw varikliuotas tgas velavimas buna ziaurus.

Kaip pasikraptau prie jo sumazeja, bet po kurio laiko ir vel uzknisineja.
Reikia dar gerai pazet ar tiksliai voztuvai pagal velena sustatyti ir degimo kampas ar yr gers

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 10:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
Ecka rašė:
Temos pradžioje buvo minėta, kad vėlavimo priežastis - ekologija. Mano Evasion-e taip pat buvo šis gedimas. Dizel servise Vilniuje Liepkalnio g. užblokavo porą ek. vamzdelių ir problemos neliko.


O kas yra tie ekologiniai vamzdeliai?

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 22:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Turbūt apie EGR šneka eina; kitų ekologinių lyg ir nėra (išskyrus didžiai ekologinį duslintuvą su katalizatoriumi :) ).


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 177 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007