WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 27 2008, 19:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Na ir kagi. Purtesi, nedirbo. Pakeistos zvakes problema isprende 100%.

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2008, 15:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Sveiki. Nebenorejau kurt naujos temos, nes problema panasi. Keiciau kuro filtra ir kazkaip netycia sujudinau tokia balta rankenele, esancia kuro filtro korpuso apacioj, kur ateina kuras. Nuo to laiko pradejo lb prastai kurtis, o kas keista, tai kad prasciau kurdavos su siltu varykliu, negu pastovejus per nakt. Palikes masina porai savaiciu garaze, nebegalejau uzkurt. Pumpuojant ranikine pompa ir tuo paciu metu sukant starteri pavyko uzkurt. Taciau ant laisvu apsuku varyklis uzdusdavo, nebent pumpuodavai su rankine pompa. Pastebejau, kad pompuojant su pompa uzgesinus varykli bega dyzelis pro ta balta rankenele. Norejau paklaust kam ta rakenele skirta? Kokioj padety ji turetu buti, ir ar kuro leidimas pro ja ir yra visu problemu priezastis? Lb dekui is anksto :)

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2008, 18:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 18 2008, 12:07
Pranešimai: 144
Miestas: Panevezys-Vilnius
Pole rašė:
Bandau spėti, kad prasukai kamštį filtro apačioje, per kurį dabar traukia orą į filtrą, o dėl to ir visos bėdos. Užsuk tą kamštį, arba jei jau nebeužsisuka, tada pakeisk jo manžetus ir vis tiek užsuk. Jis ko gero skirtas vandens nuleidimui iš filtro.


oi ne, tas plastmasinis atsukimas vandeniui nuleist yra priekyje. Kalba eina apie tokia baltos plastmases rankenele, kuri yra kaireje ziurint is priekio, ant kuro padavimo i filtra. Kai ja sukioji, tai matos isemus filtra kaip ten vartos kazkas. Ten viduje yra spyruokle ar dar kazkas.

_________________
2011 C5 X7 RHH AM6
2001 Xantia 2.0 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 12:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Sloikas rašė:
Pole rašė:
Bandau spėti, kad prasukai kamštį filtro apačioje, per kurį dabar traukia orą į filtrą, o dėl to ir visos bėdos. Užsuk tą kamštį, arba jei jau nebeužsisuka, tada pakeisk jo manžetus ir vis tiek užsuk. Jis ko gero skirtas vandens nuleidimui iš filtro.


oi ne, tas plastmasinis atsukimas vandeniui nuleist yra priekyje. Kalba eina apie tokia baltos plastmases rankenele, kuri yra kaireje ziurint is priekio, ant kuro padavimo i filtra. Kai ja sukioji, tai matos isemus filtra kaip ten vartos kazkas. Ten viduje yra spyruokle ar dar kazkas.


Nu tada reiškiasi nežinau :lol: Bet požymiai išimtinai rodo į nesandarią kuro tiekimo sistemą.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 13:20 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Nekuriant naujos temos patarkit,

pernai keciau pakaitinimo zvakes, 1 buvo gera, 3 mirusios. Dabar atejus salciam, vedu pakatindamas 2 sykius, kol atsijungia rele. Pradzioj uzsiveda, bet toks jausmas, kad ant kokiu 2 cilindru, paskui po kokios 1-2s pradeda jau visi dirbti. Isvada numirusios 1-2 katinimo zvakes (pirkau pernai BOSH po 26 lt), kodel? Priezastys kompresija, nekokybiskos zvakes, kaitinimo rele, ar dar kas?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 14:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Liveris rašė:
Nekuriant naujos temos patarkit,

pernai keciau pakaitinimo zvakes, 1 buvo gera, 3 mirusios. Dabar atejus salciam, vedu pakatindamas 2 sykius, kol atsijungia rele. Pradzioj uzsiveda, bet toks jausmas, kad ant kokiu 2 cilindru, paskui po kokios 1-2s pradeda jau visi dirbti. Isvada numirusios 1-2 katinimo zvakes (pirkau pernai BOSH po 26 lt), kodel? Priezastys kompresija, nekokybiskos zvakes, kaitinimo rele, ar dar kas?


Bosch jei tai tikrai bosch yra kokybiškos. Kaitinimo rėlė atkrenta jei kaitini du kartus, tik patariu kurti dar neatsijungus rėlei. Belieka du realiausi kandidatai - neveikia degimo paankstinimo automatas arba trūksta kompresijos arba dar gali būti mirę purkštukai (šis variantas itin mažai tikėtinas jei normaliai dirba šiltas variklis)
Beje pastebiu kad 99,9% senų << dyzelių turi šia problemą, kurios pilnai išgydyti nepavyksta. Nors tai stengiuosi padaryti jau beveik nuo auto pirkimo, t.y. 9 metus, bet vis tiek dar 100% ledinio užkūrimo prie minusinės temp. nepavyko išgauti. Pora taktų vistiek motoras susipurto :bum:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 15:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Liveris rašė:
Na kaip kai pkaitinu pirma syki leidziu relei atsijungti, o kai antra syki kaitinu tai ijungiu degima lempute uzgesta dar kokias 5s palaukiu ir kuriu. Siandien ryte vel panasiai uzsikure, padirbo kaip virdulys ir paskui jau visi cilindrai normaliai pradejo dirbti. O kur randasi degimo paanskitimo automatas? Cai itariu tas pats kaip benzinui patsosas kai yra, kol saltas dirba didesnem apsukom, taip?
Pamirsau siurblys Lucas (elektrinis kaip pas xminde, jau bent is jo fotkiu taip nustaciau) 2,1td 95 metai, p605.


Pas Lucas EPIC šalto variklio paankstinimo automato vietos nežinau tiksliai, bet kažkur palei tą vietą kur pas xmine sugedo :) Nesigilinant į niuansus ir ūkiškai šnekant paankstinimas yra panašiai kaip padsosas :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 06 2009, 19:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Nebus čia paankstinimas kaltas, mano galva. Paankstinimas pas EPICą net nežinau ar kaip nors mechaniškai reguliuojamas, o ir naudos iš jo, kad kiek lengviau "kabina" kuriantis ir greičiau užšyla variklis.
Jei purtymasis tetrunka kelias sekundes, greičiausiai, bus kažkas iš šventosios dėdaso Speigo trijulės: žvakė kompresija oras. :roll:


Labiausiai tikėtina. Tačiau pas mane neįjungus paankstinimo (kuris yra perdarytas į manual control 8)), užkūrus šaltą motorą purtosi kaip velnias ir gana ilgai, tik įjungi ir tuoj pat motoro darbas išsilygina ir pagarsėja.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 07 2009, 09:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
aris rašė:
Pole - papasakok apie paankstinimo perdarymą į manualinį. Pas mane siurblys mechaninis, jei ką.


O siurblys Lucas su elektromagnetiniu ankstinimo vožtuvu? Jei atsakymas teigiamas tai viskas labai paprasta - tą laiduką (-) kuris pajungtas prie kontakto esančio ant siurblio svirtelės, nusivedi į saloną, pasistatai patogioje vietoje tumbleriuką ir komutuoji su mase, tam kad užankstinti degimą. Vuolia :wink: Tuo tarpu jei Bosch siurblys, ten jau taip padaryti nepavyks, ten nebent tempti trosą į saloną kuris tampytų tą svirtelę ant siurblio arba statyti kokia servopavarą - nu bet paprasčiau tuomet susitvarkyti tą termostatą kuris tampo tą svirtį ir nesukti sau galvos.

Čia vat aš dabar į eksperimentus leidausi, nes turiu įtarimą, kad tas elektromagnetinis vožtuvas ar kažkas pačiame siurblyje pastringa ir prieš užvedant mašiną degimas neužankstinamas. Buvau vasarą išlupęs tą solenoidą, tai jis kartais padavus įtampą užsikirsdavo :? Dabar dirbant motorui, užankstinus degimą aštrus kalimas pasigirsta po kelių sekundžių kas man leidžia daryti prielaida kad vožtuvas nedirba taip kaip reikia. Ačių Karoliuixm už solenoidinį "seną bet gerą" vožtuvą - bandysim keisti ir žiūrėti ar pagerės.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2009, 22:14 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 23 2006, 11:51
Pranešimai: 92
sadnambo rašė:
Sloikas rašė:
Pole rašė:
Bandau spėti, kad prasukai kamštį filtro apačioje, per kurį dabar traukia orą į filtrą, o dėl to ir visos bėdos. Užsuk tą kamštį, arba jei jau nebeužsisuka, tada pakeisk jo manžetus ir vis tiek užsuk. Jis ko gero skirtas vandens nuleidimui iš filtro.


oi ne, tas plastmasinis atsukimas vandeniui nuleist yra priekyje. Kalba eina apie tokia baltos plastmases rankenele, kuri yra kaireje ziurint is priekio, ant kuro padavimo i filtra. Kai ja sukioji, tai matos isemus filtra kaip ten vartos kazkas. Ten viduje yra spyruokle ar dar kazkas.


pas mane citroene 1.9 TD sunkiai kuriasi ir meta baltus dumus as isitikines kad tai zvakes. reikes isspresti sia problema taciau ptie tavosios problemos galiu padeti nors nezinau ar gerai patarsiu. Krc ka galiu pasakyti tai pas tave traukia ora pro ten ta voztuveli . Nes pro ten joks kuras negali begti. Kam ten jis skirtas tas voztuvelis tai net neisivaizduoju. Pas mane papompavus vos vos pora lasiuku siurdavosi oras ir trukinedavo retkarciais masina.

Stai ka as apdariau: isardziau ta kuro filtra. isvaliau visa kaip imanoma geriau, dezenfikavau ta voztuvelio pavirsiu ir nusipirkes kietintojo uzlipdziau to voztuvelio pavirsiu kad daugiau nebetrauktu man to oro. sustingus masei surinkau filtra, pripildziau kuro pakuriau ir normaliai kuresi .

tia uztruko apie 30 minuciu su surinkimu ir atrinkimu , neskaitant kliju dziuvimo .


Ten yra tipo termostatas, kuris prasidaro esant šaltai salerkai,(ar ji reikia pasukti esant šaltam orui, dabar tikliai nebepamenu) ir ja praleidžia į apatine kuro filtro dali, ten ji turetu susilti nuo antifrizo šilumos... tas "voztuvelis" grazei issitraukia lauk tereikia isimti fiksavomo žieduka... paskui ant jo korpuso yra guminis žiedukas, pro kuri ir leidžia salerka ir gaudo ora... ipač po to "voztuvelio" pasukinejimo....


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007