Liveris rašė:
Nekuriant naujos temos patarkit,
pernai keciau pakaitinimo zvakes, 1 buvo gera, 3 mirusios. Dabar atejus salciam, vedu pakatindamas 2 sykius, kol atsijungia rele. Pradzioj uzsiveda, bet toks jausmas, kad ant kokiu 2 cilindru, paskui po kokios 1-2s pradeda jau visi dirbti. Isvada numirusios 1-2 katinimo zvakes (pirkau pernai BOSH po 26 lt), kodel? Priezastys kompresija, nekokybiskos zvakes, kaitinimo rele, ar dar kas?
Bosch jei tai tikrai bosch yra kokybiškos. Kaitinimo rėlė atkrenta jei kaitini du kartus, tik patariu kurti dar neatsijungus rėlei. Belieka du realiausi kandidatai - neveikia degimo paankstinimo automatas arba trūksta kompresijos arba dar gali būti mirę purkštukai (šis variantas itin mažai tikėtinas jei normaliai dirba šiltas variklis)
Beje pastebiu kad 99,9% senų

dyzelių turi šia problemą, kurios pilnai išgydyti nepavyksta. Nors tai stengiuosi padaryti jau beveik nuo auto pirkimo, t.y. 9 metus, bet vis tiek dar 100% ledinio užkūrimo prie minusinės temp. nepavyko išgauti. Pora taktų vistiek motoras susipurto
