proffanas rašė:
Fiksuok pokyčius. Ar laisvos šalto ir šilto variklio apsukos analogiškos buvusioms; ar nepasikeitė įprastinis akseleracijos režimas (gal nebespardai ant sniegų tapkės?

); ar nepakis sąnaudos ir pan. Ar kažkuo neįprastu nepasireiškia oro temperatūra (kai čekas užgeso, visoj Lietuvoj buvo palei -20C). Ar nebuvai snukiu sniege užsikasęs (čia apie mašiną). Nu ir t.t. ir pan.

Kuo tiksliau išvardinsi ligos smulkmenas, tuo tikslesnė galima kašpirovskinė diagnostika (čia apie "ar ilgam"). Abejoju, ar inetu problemsą nustatysim, bet- o gal?...
Pradedam iseiles:
laisvos šalto ir šilto variklio apsukos analogiškos buvusioms -taip analogiskos;
ar nepasikeitė įprastinis akseleracijos režimas - na gal kazkiek anksciau isijungia trauka t.y. "rovimas" prasideda 1800-2000 rpm, anksciau budavo gal kokis 2000-2300 rpm, nors cia sunkiai pasakyti.
ar nepakis sąnaudos ir pan- na pagal rodykle sunku ka pasakyt, matysim toliau kaip bus, kai pilsiu pilna iki virsaus ir pagal kilometraza ziuresim;
del temperaturos tai buvo -10-15 shiauliuose tuo momentu;
Ar nebuvai snukiu sniege užsikasęs - na kai yra daug sniego megstu paspaust tapke ar isinest i posuki ir paspaust, kad ratai prasisuktu (pasidraskyt ant sniego).
Panasiai buvpo vasara, kai kazkur skubejau 4 begiu variau 110-120 km/h, po to sustojau pastovejo masina koki 3-4 val paskui isedu vaziuot "checkas" nedege, po paros vek uzsidege.
Tai va tokios zinios.