WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

antipollution fault
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=25056
Puslapis 37

Autorius:  statauto [ Sau 05 2016, 20:29 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

asrolandass rašė:
Laba diena, nekuriant naujos temos, klausiu cia. Yra tokia beda, mazdaug nuo 3000 apsuku ar daugiau uzsidega antipollution klaida, bet kas keista man, tai kaip uzmini dugna ir virs 3000 apsuku kartais bet ne visada pasijaucia kazkoks smugis lyg masina smarkiai ir staigiai pristabdytu. Siandien buvau nuvares padaryti diagnostika, tai kazkoks meistras pasikeles, mazai man ka aiskino tik pasake kad turbina perpucia, sako nori palik masina 3 dienom isimsim turbina siusim i turbocentra kainuot gali iki 400 eur, diagnostika truko 5min ir nulupo 20 eur.. likau toks apsales ir nezinantis dabar nuo ko pradet tvarkyt masina. man labai idomu buvo tas smugis kur kartais buna virs 3000 apsuku ar negali but del to, kad uzsikimses koks ismetimo sistemos fap filtras ar dar kasnors, kaip butu galima patikrinti? ir seip skaiciau kad turbinos seip sau nesugenda, kad gali but, del tepalu ir filtro nekeitimo laiku, del pvz subyrejusio kokio tai metalinio sietelio oro isiurbimo sistemoje ir del uzsikisusios ismetimo sistemos. Automobilis yra citro c5 2.0 hdi 100kw. automobili vairuoju neseniai, esu pakeites filtrus ir tepalus, bet ir pries keitima buvo si beda. pats domiuosi auto ir noriu mazdaug suprasti kas negerai jam yra, seip auto trauka gera, iki 3000 apsuku gerai traukia, uzsidega antipolution ir suprasteja tik tuo mometu kaip uzsidega, todel kai man diagnostikas pasake kad cia turbina nutariau pagalvoti ka daryt, nes pinigu metyti nesinori, ant medziu neauga :) ir seip kas tiem diagostikam yra visi kazkoki pasikele nemoka bendraut su zmonem, tik pikti ir vapsie nk neseka 20 euru sumokejau kad man jis pasakytu 2 zodzius turbinos perputimas.....


pas mane panasiai buvo, sako turbina apsinesusi, nestabdo, kazkokia turbinos geometrija reikia tvarkyti, nu zodziu nepigu. Susiradau firmele salia kauno uz 170e nuima ir sutvarko turbina. Belaukdamas eiles, nuvaziavau (vaziuodamas pro sali) pas diagnostikus. Paziurejo, pamatavo, sako vakuma vagia kazkas, patikrino slangutes, rado beda, nueme slangute, uzkimso ir visas turbinos remontas buvo baigtas uz 15e. Neskubek lysti prie turbinos, geriau gerai isitikink, kad tai tikrai turbina.

Autorius:  AO [ Sau 11 2016, 18:32 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Sveiki,

Ismete ir man pries kelias dienas kazka tipo "pollution fault", dega varikliuko indikatorius, apsukos max 3000. per 3 metus
yra buve pora kart kazkas panasiai, bet kita diena klaida tikrai dingdavo pati, o dabar jau ilgai nebedingsta :)
prisijungiau su ELM327 stekeriuku per androida rodo klaida P0245, t.y.:
Possible causes of OBD code P0245
- VPWR circuit open to SCB solenoid. - SCB solenoid circuit shorted to PWR GND or CHASSIS GND.
- Damaged SCB solenoid. - SCB solenoid circuit open.
- SCB solenoid circuit shorted to VPWR. - Damaged
O kur yra tas solenoidas? ar pasekes turbinos vakumo slangute rasciau? ta slangute paziurejau sunkiai sekama tarp kitu slangu, tektu apardyt biski :)
Beje dega F10 30A saugiklis po kapotu, pakeitus nudega vel (F10 - vairo stiprintuvas?!)

Autorius:  Ramzis [ Sau 27 2016, 10:02 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Norėčiau patarimo šiuo klausimu ir aš - pravažiavus daugiau nei 200km, sustojau, užgesinau variklį, o šis dar dirbo apie 2-3 sec. Po to užvedus išmetė klaidą "Antipollution fault", užsidegė oranžinio variklio simbolis skydelyje, atjungė turbiną, apsukų nekėliau daugiau nei 2,5k. Prisijungiau Lexia, ši parodė kuro slėgio reguliatoriaus laikiną klaidą ir srauto matuoklės signalas netolygus. Ištryniau klaidas, pravažiavau kelis km, jokių klaidų nemetė. Lexia slėgio parodymai laikant apsukas ~2,3k šokinėja su referensu apie -40+50, tai apie 100 bar, galvoju jau slėgio reguliatorius dirba paskutines savo dienas, ka Jūs manote? Ar įmanomas reguliatoriaus plovimas ultragarsinėje vonelėje?

Lexia gyvi parametrai

Autorius:  ukw [ Sau 27 2016, 10:32 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Ir čia mes prisimename populiarų klausimą - o tai kuom blogas pigus filtras???

Autorius:  taurius [ Sau 27 2016, 10:45 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

ukw rašė:
Ir čia mes prisimename populiarų klausimą - o tai kuom blogas pigus filtras???


Arba kuom blogi degalai iš griovio?
Arba kam reikia degalų filtro korpusą valyti keičiant filtra?

:)

Ramzis - reguliatoriai patys nemiršta, miršta jie dėl blogų degalų, blogo filtro, blogo jo keitimo. Pirma reikia susitvarkyti su filtru, tuomet gali mėginti plauti reguliatorių, o jeigu nepadės - keisti. Tiesiog įdėjus naują reguliatorių su blogu filtru greitai vėl turėsi tokį pat rezultatą.

Autorius:  Ramzis [ Sau 27 2016, 11:13 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Degalai pilti tik iš kolonėles, dėl filtrų, tai keisti vasarą, kokį įdėjo nežinau, prašiau brangesnio, o keitė tikrai nevalant filtro korpuso. Gerai, pradžiai keisiu filtrą, o kaip patartumėte išvalyt filtro korpusą?

Autorius:  tadas1991 [ Sau 27 2016, 11:23 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Pas 2002 Xsarą turėtų būti jau naujesnė bačkutė, Mahle gamybos, kur prie variklio prisisuka dviem varžteliais.
Taigi prasilaisvinam kuro filtro prisukimo fiksavimo žiedą, atsijungiam filtro du arba tris vamzdukus, fiškę. Prie gerų filtrų būna pridėti kamšteliai, tai vieną įkišam į vamzdelį, kuris eina link aukšto slėgio siurblio, kitą maunam ant filtro išėjimo. Atsukam varžtelius, nuimam filtrą nuo variklio. Rankose atsukam žiedą pilnai iki galo ir nuimam dangtuką. Nuėmę dangtuką, ten nuimam dar ir filtą, jei liko su dangtuku. Tada užkemšam likusią angą iš vidaus dangtuke trečiu kamštuku.
Na o tada jau galima visą filtro dėžutę ramiai išsiplauti. Vidus turi blizgėti kaip katino pautai. Iš esmės, svarbiausia, kad nepatektų nei dulkelė į vidinę filtro kasetės pusę, t.y. už filtravimo vietos.
Kuro filtrai Mann, Purflux, Bosch, Knecht, Delphi... Jei dar kažką brangaus gausi, gali sakyt, pasakysim, ar geras. Bet šiaip, nėra tas skirtumas toks didelis, kad būtų gaila Mann ar Purflux įdėt, kainos jų panašios. Tarkim visų pardavėjų giriamas Filtron filtras kainuoja gal 3-5eur, o Mann ar Purflux kainuoja gal 11-13 eur. Iš kur tas trijų kartų skirtumas, sakot vien dėl vardo? :mrgreen:

Autorius:  Ramzis [ Sau 27 2016, 11:40 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Dėkui už labai išsamią info! Beliko tik sužinoti kur Vilniuje Citrinų gerbėjai perka detales? be autoaibe.lt daugiau nieko nežinau :)

Autorius:  ukw [ Sau 27 2016, 11:51 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Pofig kur pirkti. Tu žiūrėk, kad tiksliai duotu kas pagal normalaus gamintojo katalogą priklauso, o ne SRIEGIS TOKS PATS, TAI UŽSISUKS.

Autorius:  andrius1525 [ Sau 31 2016, 16:04 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

sveiki, gal kas gali patart kaip pasitikrinti namu salygom vakuma? c5 2001 2.2 dyzelis. kur ten ka susirast

Autorius:  nerimka [ Sau 31 2016, 22:40 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

nieko tu netikrink. vazinek laimingai. jei du menesius viskas gerai, tai bus gerai ir toliau. o jei blogai, gali bet kada susidegint

Autorius:  andrius1525 [ Vas 01 2016, 10:56 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

nerimka rašė:
nieko tu netikrink. vazinek laimingai. jei du menesius viskas gerai, tai bus gerai ir toliau. o jei blogai, gali bet kada susidegint


nera gerai. dingsta trauka pasiekus 100~ km/h antipollution fault ismeta. Viena is priezasciu vakumas, tik, kaip ji pasitikrint. Kur tas voztuvas randasi. Jeigu nezinai neberasyk ir netersk temos.

Autorius:  ukw [ Vas 01 2016, 11:48 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Mdaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Autorius:  tadas1991 [ Vas 01 2016, 14:22 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

Ten penki elektromagnetiniai vožtuvai, šeši aktuatoriai, kokia 20-30 vamzdelių ir siurblys.
Sėkmės, tikrinama viskas iš eilės, jei nieko neturi.

Namų sąlygomis tai imi namų sąlygų vakuummetrą ir matuojiesi ant užvesto auto, kiek yra vakuumo. Tuomet imi namų sąlygų vakuumo pompą su vakuummetru ir vietoj siurblio pasijungęs testuoji, ar siurblys nesukelia vakuumo, ar vakuumas kažkur dingsta, pvz per kiaurą vieną iš šešių aktuatorių ar vieną ir 20-30 vamzdelių.
Patyręs meistras namų sąlygų prietaisų neturi ir nenaudoja, nes kam jie reikalingi tokio sudėtingumo vakuumo sistemoj. Vakuumą gali susikelti traukdamas burna, o apytikslį stiprumą, paskui prie vamzdelio priglausdamas liežuvį ir palaikęs kelias minutes - pagal šašo aukštį. 3mm yra apie -1bar, ir proporcingai mažiau. Bet labai priklauso nuo to, kiek matuotojas išgėręs tądien alaus ir kaip veikia kraujotaka, ir ar labai prarūkytas liežuvis :labas:

Čia kalbu apie tokius meistrus, kokių tau reikia, t.y. nemokamus arba dirbančius už alų ar kebabą.

Autorius:  andrius1525 [ Vas 01 2016, 17:02 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault

tadas1991 rašė:
Ten penki elektromagnetiniai vožtuvai, šeši aktuatoriai, kokia 20-30 vamzdelių ir siurblys.
Sėkmės, tikrinama viskas iš eilės, jei nieko neturi.

Namų sąlygomis tai imi namų sąlygų vakuummetrą ir matuojiesi ant užvesto auto, kiek yra vakuumo. Tuomet imi namų sąlygų vakuumo pompą su vaku...


aciu uz info. Vaziuosiu i servisa tada ir tikrinsiuos. Galvojau gal yra koks paprastas budas. Butu uzteke pasakyt, kad namu salygom nepasitikrinsi ir reikia spec irankiu, bet lietuviai juk tokie humoristai svaisto laika rasliavom, kad tik ikast kamnors :) peace.

Puslapis 37 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/