Man neužtekdavo pajudint - po pajudinimo 10s ir vėl savo vietoje su vibracija ir garsais iš dėžės. Ir tai penktoj pavaroj, kuri su tuo varikliu man buvo jungiama nuo 50kmh, ir mobilis kelioninis. Tai kad nevibruotų ir neleistų negražių garsų, stumdavau į viršų, į dešinę ir žemyn, t.y. tą vietą, per kurią penkta pavara įkrenta, t.y. tiesiai virš atbulinio bėgio. Nes šiaip įstūmus penktą, taip sukonstruota, kad rankena automatiškai pasislenka šiek tiek kairėn, kad leidžiant žemyn kristų ne į atbulinę, o į tarpą tarp jos ir ketvirtos, labiau link ketvirtos. Tokia apsauga, tai va ją apėjus ir laikant ričiagą toje vietoje - važiavom tyliai. Man tai didelių bėdų kelioniniam rėžime nesudarė, bet kai pasodinau draugą per Lenkiją naktį pavairuot, o jis pirmąkart ne tik Lenkijoj, bet ir aplamai užsieny ką vairavo, tai efekto pridėjo
