ciksius rašė:
Mario rašė:
Senis rašė:
Prie to pacio pridesiu, kad rekordas buvo 6,4 misriame rezime.

. Cia tau ne TDI, kur ir iki 5 misriam gali ispausti.
Kuom pagal tave skiriasi TDI nuo HDI?
Tai taspac tiesioginis kuro ipurskimas tik skirtingai vadinamas
TDI - fokieciu naudojamas pavadinimas
HDI - francuziskas pavadinimas
Del TDI neapsirikit ju yra yvairiu tipu.
Vieni yra pusiau mechaniniai kiti elektroniniai.
Apie HDI zinau maziau nes tik dabr apie juos domiuosi.
bet eksplotuoti teko ir tuos ir tuos tai pastebejimai tokie.
TDI saltas variklis prasciau degna kura.
HDI saltas dirba geriau.
Tdi garsas truputi toks (apie kuri norisi sakyti traukia, net nezinau kaip aprasyti)
HDI variklio darbas toks siek tiek bukesnis(biski jaucemas nenoriu priimti gazo)
TDI labiau patiko rezimas gazas dugnas beveik bet kuria pavara.
HDI sitoi vietoi jauciama apribota trauka.
HDI kokybiskaiu sudegina kura.
Del ekonomijos gal net truputi ekonomiskesnis man pasitode TDI
TDI kai spaudi toxs ispudis kad apsukas ima truputi lengviau.
Bet cia rasau tik savo nuomene.
Jei reiktu rinktis dabar TDI ar HDI pasirinkciau tik su jai abiem pravazeves. nes jie abu man ~=
Tiesa TDI laidai i purkstukus yra ne visuose modeliuose.