WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Kokiomis apsukomis važiuojate su savo dyzeliais.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=9749
Puslapis 35

Autorius:  grumlinas [ Sau 16 2007, 19:50 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
<...>nevengė ir aukšta pavara po miesta važineti ir reikalui esant varikli iki lektuvo kaukimo įsukti :P.

nu ir aš nevengiu nei aukšta pavara po miestą važinėti, kai tam sąlygos yra, ir variklį iki lėktuvo kaukimo įsukti, kai to prireikia ;)
Cituoti:
Ši tema nėra rekomendacinio tipo, joje šnekame apie tai kokia pavara kas važinėjame, ir ar tai kenkia ar nekenkia arba kaip kenkia. Niekas čia jokios naujos automobilizmo teorijos nekuria ir juolab jos nebruka kitiems.

nujau, nujau... kol buvo rašoma (čia ir kitur) apie aukščiausios pavaros mieste ypatingą naudą automobilio savijautai ir kuro ekonomiją, tol diskusija buvo ok :?: o kai tik leidau sau suabejoti šiais teiginiais, tai nebe OK :?: tipo 5tas bėgiz mieste roolez, o kitaminčiai šaaa :?:
o dėl teorijos, tai:
xminde rašė:
Grįšiu prie ankščiau išsakytos nuomonės, kad miesta važiuojant KET leidžiamu maksimaliu greičiu aukščiausia pavara galimas nepakankamas variklio tepimas. Aš manau, kad tai netiesa, nes variklis dirba vistiek didesnėm apsukom nei lasiva eiga, o ir perkaitimo neesu pastebėjęs . Sakoma, kad tai blogiau bendzininiams auto, bet ir tai nėra tiesa .

o aš manau, kad automobilio važiavimas vidutinių apsukų diapazone, kas rekomenduojama ir automobilio juzerio manuale (nu nebent jį neišmanėliai rašė, o kai kurie forumo dalyviai tą dabar pastebėjo ir nutarė ištaisyti šitas nesąmones), yra geriau :)

šiaip diskusija šita IMHO daros tuščias grajus, nes nei jūs elementarios automobilizmo literatūros (tipo pridėtas prie jūsų automobilio juzerio manualas) pasiskaitysit, nei aš į jūsų tikėjimą atvirsiu ir iš pirmo bėgio iškart penktam įmesiu... ;)

peace forevah, rytoj Aitvare arbatos susgersim :)

Autorius:  xminde [ Sau 16 2007, 21:01 ]
Pranešimo tema: 

Arbatos sugersime ir Grumlinai parodysi kur Xantios user manuale parašyta kokiom apsukom važiuoti :)

Autorius:  xminde [ Sau 16 2007, 21:04 ]
Pranešimo tema: 

Bosas rašė:
Cia iskyla problema cilindru tepimui.
Esant didelei apkrovai kai spaudi gaza sis tepimas yra permazas.


Tai aš aukščiau ir rašau, kad važiuojant aukšta pavara žemais sūkiais, staigiai spausti gazą negalima nes būtent tai ir drožia variklį, reikia žeminti pavarą ir tada jau gazuoti, nes aukštesnė pavara tik greičio palaikymui, o ne spurtavimui :P.
Beje, o kodėl cilindrų tepimas nepakankamas? Juk apsūkos vistiek greitai nepašoka..., o jei ir pašoktu - kuo didsnės apsūko, tuo labiau ten variklyje viskas teliuškuojasi :).

Autorius:  grumlinas [ Sau 16 2007, 21:11 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
Arbatos sugersime ir Grumlinai parodysi kur Xantios user manuale parašyta kokiom apsukom važiuoti :)

KOKIOM konkrečiai apsukom neparašyta, tačiau kaip kurą taupyti - pilnai paaiškinta, ten ir apie vidutinių apsukų diapazoną parašyta:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
šiaip tai beveik visos tos gudrybės, apie kurias ir proffanas rašė, išdėstytos ;)

Autorius:  grumlinas [ Sau 16 2007, 21:23 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
grumlinas rašė:
šiaip tai beveik visos tos gudrybės, apie kurias ir proffanas rašė, išdėstytos ;)
Tai kodėl buvo slepiamas toks turtas?! Man dešimtmečio prisireikė visoms žinioms po kruopelę surankioti ir patikrinti! :lol:

:lol: :lol: :lol:
nugi reikėjo iš betvarkėlės tą manualą išsitraukt ir perskaityt, nebent fokietys-fašistas, kuris tą awtamibiliuką iki tavęs mūčijo, tos knygelės neįdėjo... mirtis fašistams :!: :evil:
anyway, iš tikrųjų tavo surašyti pastebėjimai iš esmės yra absoliut teisingi, išskyrus tą mūsų ginčijamą aukščiausios pavaros temą :wink:

Autorius:  xminde [ Sau 16 2007, 21:27 ]
Pranešimo tema: 

Cha cha... visgi apie apsukas manualai nerašo :D.

Autorius:  grumlinas [ Sau 16 2007, 21:32 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
Cha cha... visgi apie apsukas manualai nerašo :D.

nu jprst... aiškiai parašyta:
Važiuojant, taip naudotis pavarų dėže, kad variklis dirbtų vidutinių apsukų srityje.
nu aiškiau nebūna...
aišku, dabar galima pradėti diskusiją, kas gi tos "vidutinės apsukos", a nea :?: žinučių prisuksim... :wink:

Autorius:  grumlinas [ Sau 16 2007, 21:45 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
"Vidutinės"-iki max.sukimo momento;o paskui jau "aukštos" :roll: :lol: Čia vėlgi kiekvienas savo gali išskaityt :lol: Rytoj dyzelistų konsiliume pasiginčysim;nors bendros nuomonės,jaučiu, visvien nebus ;)

kažkur každada teko išskaityti:
iki 1/3 "redline" - žemos
1/3..2/3 "redline" - vsdutinės
virš 2/3 "redline' - aukštos
to ir prisilaikau, pvz, Kibiruxu, kurio "redline" truputį virš 6000, mieste minu ketvirtu bėgiu kažkur 2000, turiu 59km ant spidometro ir esu patenkintas variklio garsu bei žaliųjų piktųjų dėmesio man trūkumu ;)
ByXeliukas TRD Turbo sukosi kažkur 1700-1800, bet tuomet greitis dar buvo 69km ;)

Autorius:  proffanas [ Sau 16 2007, 23:13 ]
Pranešimo tema: 

xminde rašė:
O XMo knygoje parašyta, kad reikia taip naudoti greičių dėžės aukščiausius perdavimus, kad variklio apsukos neverstų jo dirbti per jėgą... Keistai aš čia išverčiau, bet aišku, kad reikia biški drožti, bet nestipriai :D.
O va šitai visai neprieštarauja minčiai naudoti penktą pavarą mieste kaip palaikomąją-be jokių ten bėgėjimųsi.Šlapiais bjauriais vakarais (kaip šiandien) tuščiomis gatvėmis,jei niekur neskubu,nevengiu įšilusiu varikliu prariedėti ir vos su 1000rpm ant tachometro,bet va tai jau skaitau ekstrymu ir niekam nesiruošiu to reklamuoti:paprasčiausiai man malonus tokiom apsukom besisukančio dyzeliuko garsas,o ir tetrunka tai dvi-tris minutes;lepota... ;)

Autorius:  Bosas [ Sau 16 2007, 23:21 ]
Pranešimo tema: 

Nezinau kaip jums bet man su dyzeliu tiek mieste tie uzmiestyje sanaudos beveik lygios gaunasi.

Ir tas taupymas galimas zinoma, bet kaip ivertini kad sutaupai ~0.5 Lrt o prarandi lakstymo galimybe tai as tada netaupau.

Nu pasikaiciuoju per metus susidaro tu litu, bet kai palygini per menesi tai dzin.

Autorius:  Bosas [ Sau 16 2007, 23:24 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
xminde rašė:
O XMo knygoje parašyta, kad reikia taip naudoti greičių dėžės aukščiausius perdavimus, kad variklio apsukos neverstų jo dirbti per jėgą... Keistai aš čia išverčiau, bet aišku, kad reikia biški drožti, bet nestipriai :D.
O va šitai visai neprieštarauja minčiai naudoti penktą pavarą mieste kaip palaikomąją-be jokių ten bėgėjimųsi.Šlapiais bjauriais vakarais (kaip šiandien) tuščiomis gatvėmis,jei niekur neskubu,nevengiu įšilusiu varikliu prariedėti ir vos su 1000rpm ant tachometro,bet va tai jau skaitau ekstrymu ir niekam nesiruošiu to reklamuoti:paprasčiausiai man malonus tokiom apsukom besisukančio dyzeliuko garsas,o ir tetrunka tai dvi-tris minutes;lepota... ;)

Kaip palaikomaja galima.
Bet prie tokiu zemu sukiu ir akumo nedakrauna ant sviesu zmoniskai.
Cia ir el. mazgai is rezimo iseidineja,
Tik negalima spausti ta 5 pavara palaikymui taip galima
Bet toxs taupymas man nepatinka.

Autorius:  proffanas [ Sau 16 2007, 23:27 ]
Pranešimo tema: 

Čia jau nebe taupymas;man važiavimas palei 1000rpm teikia tokį pat malonumą kaip kitam-įsukti kriokiantį dyzelinį variklį iki redlaino :lol: Tiek tas,tiek tas atvejis-jau patologija... ;)
O normaliai mažiau 1300rpm mieste nevažinėju,ir krovimo pakanka-čia ne benzynka,ir skierkai energija nesieikvoja;pats generatorius irgi galingesnis.Viskas tvarkoje.

Autorius:  proffanas [ Bir 30 2007, 18:42 ]
Pranešimo tema: 

Odė dyzeliui; tuo pačiu naudojimo instrukcija :D
http://wwwboards.auto.ru/ssang-yong/29472.html

Autorius:  Edma [ Bir 30 2007, 20:05 ]
Pranešimo tema: 

Nu cia kaip pas ka...Siaip Bosas siuo atzvilgiu teisus, bet.....Su mano HDI 50 km/h greiciu su 5 pavara nepavaziuosi...apsukos apie 1000 ,pagalvems mirtis, draskosi.Taigi cia dar labai priklauso nuo perdavimo skaiciaus...pas mani prie 140 km/h yra 3000 aps/min...

Autorius:  Edma [ Bir 30 2007, 20:07 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Odė dyzeliui; tuo pačiu naudojimo instrukcija :D
http://wwwboards.auto.ru/ssang-yong/29472.html
:D :D :D

Puslapis 35 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/