WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 08 2025, 01:54

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 19 20 21 22 23 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 01 2010, 22:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Šiandien suleidau XADO tiubiką į dyzeliną. Skirtas kuro siurblių revitalizacijai. Įspudžiais pasidalinsiu po 3-4 rytinių užvedimų.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 11:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Man po tokios operacijos siurblys užsilenkė, bet aš ne Xado pyliau, o Practexą :D

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 11:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
xminde rašė:
Man po tokios operacijos siurblys užsilenkė, bet aš ne Xado pyliau, o Practexą :D

O aš šiandien užvedžiau iš 1 karto su dviem žv pakaitinimais, nors paskutiniu laiku pavykdavo užvesti iš 3-4 bandymo. O prie žemesnės nei 15 laipsnių temperatūros kasdien traukdavau iš bagažinės krokodilus.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 20:15 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai gal ne Xado pilti reikėjo, o akumuliatorių naują pirkti :)? Arba esamą normaliai pasikrauti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 20:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Akumui- 1 metai. Bet variklio paleidimas būdavo per nelyg ilgas aktas. Tiek laiko drožiant bet koks akumas nusėda. Variklis užsivesdavo, padirba trukčiodamas 1-2 sek ir tyla. Ir vėl iš naujo: keli pakaitinimai, ilgas starterio pielavojimas, ant galo krokodilai. Po XADO vedasi pirmu pasukimu.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 20:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
Vargstu ir aš kožną rytą. Užsivesdavau ir prie -25, bet 1 metų senumo akumą nešiodavau vakare į namus.
Šiaip, blogai kuriasi ir šiltas: šaltas ryte iš 3 - 4 - 5 karto, priklausomai nuo minuso lauke, o šiltas iš kokio 2 - 3.

Galvojau jau seniai pabandyti XADO siurbliui.

Į dyzelinius variklius esu pylęs: Audi 2.5, VW 1.9, BMW 2.5, MB 2,2. Visais atvejais pasitvirtino.

Dėl Xado į kurą: instrukcijoje rašo, kad reikia išspausti į baką.

Abejoju ar ištirps.

Gal geriau ištirpinti saliarkoje, po to supilti į baką? Į kokį kiekį kuro pilti ištirpintą?

Xmindei: kaip siurblys tavo užsilenke? Spaudimo nebesukeldavo? Ir kas tas Practex-as? Negirdėjau dar tokio :roll:

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 21:03 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Mano atveju sutapimas buvo :)... o Parctexas - apie jį kažkur rašiau šioje temoja ankščiau :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 21:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Pylimo veiksmas vyko Kaune: Hiper maximoje nusipirkau tiubiką, padėjau ant stiklo pūtėjo angos ir atvažiavau iki Lukoil Baršauskyne.( 3-4 km) Tiubikas buvo sušilęs virš 40 C, nes jautėsi šiluma laikant rankoje. Į kuro angą subėgo labai lengvai- gana skysta substancija. Su pistoletu dar ,,paploviau" garlovinos kraštus, bet pistoletas pradėjo ,,šaudyti" dėl šlapių sienelių. Ir visa operacija.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 21:14 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Mano atveju sutapimas buvo :)... o Parctexas - apie jį kažkur rašiau šioje temoja ankščiau :).


OK, supratau.
Pas mane ta žalsva "raketa", kuri su lęšiais. Stebiuosi kad dar važiuoja :shock:
Bet labiau džiaugiuosi 8) Jau 5 k km nuo lapkričio vidurio. Tiesa, investavau jau panasiai tiek kiek ji kainavo :|

Tik va su užvedimu vargstu, anksciau bent šiltas normaliai kurdavosi, o dabar visokį keliskart brūžinti reikia.

Įtariu kad ir siurblys, ir kompresija, ir purkštukai "myža", nes griebia šaltas tik 1 cilindras...

Mano "raketoje" Bosch siurblys mechaninis.

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2010, 11:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
algisjuodas rašė:
Akumui- 1 metai. Bet variklio paleidimas būdavo per nelyg ilgas aktas. Tiek laiko drožiant bet koks akumas nusėda. Variklis užsivesdavo, padirba trukčiodamas 1-2 sek ir tyla. Ir vėl iš naujo: keli pakaitinimai, ilgas starterio pielavojimas, ant galo krokodilai. Po XADO vedasi pirmu pasukimu.


Xadas Boschui gali padėti nebent yra plundžerio išdilimas arba žemo slėgio siurbliukas dvesentis (kuris jam nėra ant tiek kritinis kaip Lucasui), daugiau ten nelabai kas įtakojantis užvedimą nuo xado pagis. Pagal simptomus sakyčiau reiktu žiūrėt žvakes, degimą (įskaitant ir ankstintuvo veikimą), kompresiją, orą (išvardinau svarbos tvarka) . Be to dar labai svarbu akumo atiduodama srovė, nesvarbu kad jam tik 1 metai. Starteris kiek pamenu pas patį neseniai perrinktas :roll:
Pvz. vakar žaidžiau su savo degimo kampu - pusė mm nuo kataloginio į vėlinimą ir motoras net šiltas trukčioja ir verčiasi baltais dūmais. Tokio net nesvajok užkūrti šalto, o jei dar nedirba ankstintuvas tai užvis batai.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2010, 14:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Taip taip Jonasis'ai - pirma pakaitinimo žvakes, kaip kad rašo Pole, patikrinkite :!:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2010, 22:03 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Taip taip Jonasis'ai - pirma pakaitinimo žvakes, kaip kad rašo Pole, patikrinkite :!:


Bosch naujas originalias pakaitinimo zvakes susidejau gruodzio pradzioje. Kuresi ir prie -10 kaip bitele. Prie -15 irgi uzsikure, po to vaziuojant pradejo dusti, gesti. Nuo to karto ir nebenori kurtis :( ...

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2010, 23:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
jonasis rašė:
xminde rašė:
Taip taip Jonasis'ai - pirma pakaitinimo žvakes, kaip kad rašo Pole, patikrinkite :!:


Bosch naujas originalias pakaitinimo zvakes susidejau gruodzio pradzioje. Kuresi ir prie -10 kaip bitele. Prie -15 irgi uzsikure, po to vaziuojant pradejo dusti, gesti. Nuo to karto ir nebenori kurtis :( ...


Panašu į oro pasiurbimą. Karštam kompresija ir žvakės atkrenta. Lieka siurblys (arba plundžerinė grupė arba degimas) ir oro pasiurbimas. Jei jau karštas nebevažiuoja, pradėčiau nuo oro... ai dar bajeris, gali būt kaip mano tėvo bx'ui, irgi važiuojant pradėjo dust, trūkčiot ir užgeso. Po to jau jo nebeužkūrė - knisaus pusdienį ir radau nutrūkusi gesinimo vožtuvo laiduką šarve. Prasukus vamzdelius nuo purkštukų pasitikrint reiktų ar sukant starteriu purškia kurą.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2010, 15:58 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O aš dar pasiūlyčiau žvilgtelti į baką, gal ten kokia "varlė" prie kuro paėmimo vamzdelio filtro prilipusi.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 05 2010, 21:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
gal ten kokia "varlė" prie kuro paėmimo vamzdelio filtro prilipusi.
Ta "varlė"- tai nebent parafinai nuo vasarinės saliaros. Jei jau prie -10C kūrėsi, iš įtarimų filtrams lieka tik šis. Sietelį bake pasitikrinti niekada nekenkia, bet tai tikimybė, kad bugas būtent ten, nulis su kableliu.
Jei jau kuras žieminis, įtariamais, kaip visada, lieka šv.Trejybė: žvakėskompresijaoras. Ir visiškai pofig, kad žvakės keistos nors ir vakar, jei srovė iki jų neateina.
Jei ir lapkrityje, kuris buvo gan šiltas, būta atvejų, kad buvo kuriamasi vos vienu cilindru (kas aprašyta), yra rimtų įtarimų ir kompresijos atžvilgiu.
Nu ir visais atvejais, vienas iš galimų įtariamųjų- oras kuro tiekimo sistemoje. Tai gali reikšti ne tik kiauras šlangas, bet ir pastoviai tuščią baką, į kurį vis įvarvinama po kelis litrus- tiek, kad kuro paėmimo anga kurą dar siektų, bet abratkė- nebe. Ko pasekmėj po variklio užgesinimo kuras tuoj pat nuteka.

Nežinau, kokiu megašamanu reiktų būti, kad iš visų išvardytų priežasčių pagal internetinį aprašymą išrinkti vieną "tą, pačią tikrąją". "Vedybos telefonu", ir tai būtų patikimiau; ten bent jau balsą girdi. :)

Trumpai, tai varyk pas meistrus, ir lai žiūri gyvai. Inetu su tokiomis problemomis čia niekas nieko neišburs.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 19 20 21 22 23 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007