WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 07 2025, 19:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 21 22 23 24 25 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 09 2010, 11:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
kosmoz, pagalvokime blaiviai, be emocijų... net ir pagal tavo pačio pasiūlytas sąlygas... ar labai tikėtina, nuvažiavus į tą patį servisą, po metų, rasti tą patį dirbantį meistrą ir tą patį, kalibruotą, kompresijos matuoklį...? Meistras gali senai nebedirbti, matuoklis gali būti senai sugedęs ir t.t. ...

Savaime suprantama, kad kompresijos nereikėtų matuoti bele kur ir pas bele ką, bet važinėti į centrus iš vis nėra tikslo... nes, kaip suprantu, rasti tą sukalibruotą ir patentuotą matuoklį ne taip jau paprasta... (gal tik kokioje VGTU laboratorijoj..., apie tai diskutuota ir šiame forume...; beje, prisiminkime ir proffano bandymus... Jis, bene vienintelis atlikinėjo rimtus bandymus su xado kiek tai įmanoma lauko sąlygomis, bet kai kam ir tai kėlė juoką ir buvo prašoma ekspertizės laboratorijos sąlygomis ir t.t. ...)

Na, o ką rašo proffanas, tai matai, pas Vytautą, jo puslapyje surašytas angliško Motorup puslapio vertimas... . Taip, kad jis nieko neprikūrė... (o teisingas terminų parinkimas - kitas klausimas) Kitas dalykas dėl Motorup 800 EPP sudėties... Kiek besiknisiau internete (buvo įdomu kuo jo sudėtis skiriasi nuo pvz xado), atsakymo neradau... Gamintojas sudėties, kaip suprantu, neskelbia... Tik kalba apie tai, kad jo sudėtyje nėra daktarams būdingų sudėtinių dalių ir veikimą (jei tik parinkau tinkamą terminą) vos ne nanotechnologijų pagrindu... :)

Dėl to, kad tai gali būti medaus atmaina, nu ne.. kolegos, būkime biedni bet teisingi... Pas mus medus kainuoja apie 18-20 LT. ... Motorupas ("800-asis EPP") - 170 litų... (Vokietijoje jo kaina 129 eu.-147 eu, kai "420-asis" tekainuoja tiek pat, kiek kainuoja trys tiūbelės xado, t.y.: viso labo - 32 eu :!:).


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 09 2010, 13:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nu gerai; matau, kad kaip ir aš, niekas čia nedega entuziazmu radi prikola mesti litus į balą, tai pristabdom arklius. Pasižiūrim į reikalą vien iš teorinės pusės.

lt079if rašė:
na, kolegos užsidegimas nuteikia maloniai... bet, kažkodėl neįžvelgiu išgirtinio proffaninio preciziškumo... Kolega, kažkodėl neužsiminėte nei apie co ir ch, dūmingumo matavimus, beje, kažkodėl nebuvo ir kalbos apie jūsų automobilio kompresijos matavimą... :roll:
Dyzeliui nematuojama nei CO, nei CH ;) . Čia benzynkų, o ne dyzelių lemtis. Dyzeliams matuojamas vien dūmingumo rodiklis; atsiklausti gali TA centruose. Kai ant Nissano tikrinau XADO veikimą, dūmingumą aš matavau, ir kaip paaiškėjo- be reikalo. Ir be jokio XADO dūmingumas siekė vos 22proc, po XADO, jau po ilgo laiko- 20proc. Toks pokytis galėjo būti kad ir dėl kuro iš kitos partijos ar prapūsto duslintuvo, ar perkalibruoto matuoklio... Todėl tai vėl iš naujo atlikinėti nematau jokio reikalo. Sutaupysiu 2x10lt ir kelias valandas, kurias prasismaukyčiau prie TAC.

Kompresijos matavimas neduos irgi jokios apčiuopiamos naudos. Kadangi MotorUp'o gamintojai (ir ypač- platintojai) akcentuoja susidarančią ir vidinę variklio trintį sumažinančią plėvelę, jais patikėjus atrodo elementaru, kad kažkiek padidės ir kompresija (starteriui bus lengviau įsukti variklį, jis suksis didesnėmis apsukomis, dėl ko kompresometras rodys didesnius skaičiukus. Efektas toks pat, kaip matuojant kompresiją su iškrautu ir įkrautu akumu). Kadangi numatytame pamotorupinti variklyje kompresija yra normali (26-28, matavimo lapelį žinoma turiu; kai nominalas yra 25-30), sąnaudoms nebus didesnio skirtumo, jei kompresija parodys kad ir 32. O ar iš tikrųjų užsidėjo toji išgirtoji plėvelė, parodys pats sąnaudų matavimas. Jei sąnaudos sumažės, tas tiesiogiai reikš ir kad padidėjo kompresija.
Nematuodamas kompresijos, sutaupysiu kaip minimum 4x20lt ir minimum valandą.

Nu o su sąnaudomis, žiūrim ką turim.
Kadangi akcentas yra ant vidinės variklio trinties sumažinimo, nesunku numatyti galimą efektą. Tai turėtų būti lengvai pastebimas (gal netgi palei 10proc) sąnaudų sumažėjimas varikliui tolygiai dirbant palei maksimalaus sukimo momento apsukas, kai galios nuostoliai dėl oro pasipriešinimo dar neviršyja mechaninių galios nuostolių (penktu bėgiu minimam 2.1TD varikliui tai atitiktų 70-100km/h), beveik nulinis (neišmatuojamas) sąnaudų sumažėjimas miesto cikle, ir dėl didesnės ratams perduodamos (neprarandamos variklyje) galios 1-3km/h didesnis max. greitis, kurio aš nė nesiruošiau matuoti, bo skrendant pažeme palei 200km/h, labai jau didelės baudos :D . Vytauto pasakos savame forume, kad motorupas sumažina vidutines sąnaudas iki 20proc, kvepia arba reikalo neišmanymu, arba atviru miglos pūtimu į akis. Tiek galima pasiekti nebent prieš tai važinėjus tapkėdugnas (ar mirusiu varikliu), o paskui pavartojus motorupą ir įsitaisius pūkinę tapkę (ar atkapitalinus variklį). Bet tai bus jau nebe to šmiero nuopelnas, o tapkės (ar variklio). Taigis, Vycka eilinį kartą trina lazankes ;) .
Toho, visas eksperimentas, siekiant nustatyti ar/kaip veikia tasai up'as, susiveda į sąnaudų matavimą tiesiojoje, ilgoje distancijoje ir daugmaž pastoviu kreiseriniu greičiu. Bus numatytasis efektas- vadinasi, up'as veikia kaip aprašyta. Bus gerokai mažesnis už numatytąjį, ar jo išvis nebus- nu, irgi viskas bus aišku. Kad tai down'as, o ne up'as.
Jau AP minėjau, kad rimtai užsiimti tiksliais visokių dabar privisusių nekonvencinių kuro taupymo devaisų tikrinimais yra brangus, ir ganėtinai tuščias reikalas. Šiandien patikrinsi tris, rytoj atsiras penki nauji. Tą galima daryti tik radi prikola, derinant su pvz. turizmu. Ir tikrinant tik labiausiai išreklamuotus. Ir iš anksto žinant, kad nė vienas iš jų niekada nepasiekia deklaruojamų parametrų :D . Žr. pvz. kad ir mano ataskaitą apie XADO.

Ir ne; šito XMo variklis nematęs XADO, nes nebuvo indikacijų jo vartojimui. Prieš ketvertą metų eksperimento dėlei pyliau alyvą su XADO priedu, nepajutau jokio efekto (tas aprašyta šioje temoje), ir daugiau nemėčiau pinigų bereikalingoms pramogoms. Nematau didesnės prasmės Motorup ar kokio kito Megaschmier vartojime ir dabar; sąnaudos pas mane ir taip buvo minimalios, o po mašinos rekonstrukcijos turėjo dar pamažėti (tiksliai dar nematavau).
Be to, net jei XADO ir būtų supiltas- koks skirtumas? :roll: Tikrinama būtų juk visvien prieš Motorupą, ir po jo. O jei jau baiminamasi, kad po XADO nepasijus jokio up'o efekto, vadinasi, a priori pripažįstama, kad XADO yra geriau?... ;)

Gan drąsiai spėju, kad motorupo ir kitų šmierų "tikrinimą", visgi, teks atlikinėti vien teoriniame lygmenyje. Nebent Vytautas, vietoj lazankių trynimo, nuspręstų raskašelitsa ir prafinansuotų seriją eksperimentų :lol: . Kuo jis, žinoma, nesuinteresuotas.

Ir mlyn; visokiems pasiaiškinimams tenka sugaišti daugiau laiko nei patiems eksperimentams :att: .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2010, 13:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
proffanas rašė:
[...] Efektas toks pat, kaip matuojant kompresiją su iškrautu ir įkrautu akumu). [...] Nu o su sąnaudomis [...] Kadangi akcentas yra ant vidinės variklio trinties sumažinimo, nesunku numatyti galimą efektą. Tai turėtų būti lengvai pastebimas (gal netgi palei 10proc) sąnaudų sumažėjimas varikliui tolygiai dirbant palei maksimalaus sukimo momento apsukas, kai galios nuostoliai dėl oro pasipriešinimo dar neviršyja mechaninių galios nuostolių (penktu bėgiu minimam 2.1TD varikliui tai atitiktų 70-100km/h), beveik nulinis (neišmatuojamas) sąnaudų sumažėjimas miesto cikle... [...] jei jau baiminamasi, kad po XADO nepasijus jokio up'o efekto, vadinasi, a priori pripažįstama, kad XADO yra geriau?... ;) [...] .


kas dėl matavimo su iškrautu/įkrautu akumuliatoriumi... tai gali būti, jog mano senučio vaz 2101 pirminiai kompresijos matavimo rodmenys (prieš supilant motorup) buvo netikslūs... nes matuota buvo su bemirštančiu akumuliatoriumi (bematuojant kompresiją nusmigo akumuliatorius ir nebesikūrė variklis). Kita vertas, kompresiją matavęs meisteriukas dėl to man jokių priekaištų ar pastabų nereiškė... (be to, chot ūbeij kažkaip, nu nesinori tikėti, kad to žiguliuko kompresija, nors jis ir liuks išlaikytas, tuo metu galėjo siekti 12 bar... Kiek stebiu lada gerbėjų susirašinėjimą, jų "nauji" (seni bet nenaudoti varikliai - su daug smarkiau išsibarsčiusia kompresija nei kad tuo metu buvo maniškio..., o buvo kaip ir 10,2 bar visuose 4 cil; matuojant po motorup supylimo - 12bar)

p.s.: kita vertus, netikslų kompresijos matavimą galima padaryti ir bake esant per mažai kuro... tą aš, jau ir gi supratau... ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 12 2010, 13:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
proffanas rašė:
[...] jei jau baiminamasi, kad po XADO nepasijus jokio up'o efekto, vadinasi, a priori pripažįstama, kad XADO yra geriau?... ;)


ne, tik problema tame, kad motorup'ui paprasčiausiai nebebūtų kur pasireikšti arba efektas būtų jau ne maksimalus (nes xado jau būtų užlyginęs visus mikroįbrėžimus, atstatęs kompresiją bei sumažinęs ir tą pačią trintį)... ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2010, 19:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nesenai radi prikola prasukau su XADO XMo 2.1TD kuro sistemą. Nusiskundimų neturėjau; tikslas buvo kiek įmanoma sumažinti dirbančių siurblio ir purkštukų keliamą triukšmą, kad nesipjautų su tylutėliai grojančiu varikliu. Apdirbimas buvo kaip priklauso; XADO ištirpintas atskiroje taroje su iš anksto prafiltruota saliara, kuri buvo pajungta vietoj bako (kartu su abratke), ir variklis su šiuo šmieru 10val kočiojosi ant laisvų.
Efektas nulinis. Tiek siurblio/purkštukų darbo, tiek keliamo triukšmo prasme. Nefiksuota absoliučiai jokių pokyčių.
Kodėl- neįsikirtau. Purkštukai, kaip ir siurblys, tikrai ne pirmo šviežumo (vien aš prasukau ~80kkm, o kiek dar prieš mane...), trintis ten irgi privalo būti (tiek siurblio plunžeris, tiek purkštukų adatos- preciziniai mechanizmai); prisidirbimui trūko nebent temperatūros. O iš kur ją paimti?...
Anyway, produktą priskyriau "vargu ar tikslingų vartoti" kategorijai, ir su juo nebeprasidėsiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2011, 21:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 20 2008, 10:20
Pranešimai: 11
Miestas: Kaunas
Gal ir negerai darau, bet pareklamuosiu nauja xado svetaine http://lithuania.xado.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2011, 21:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Gal kam nors esantiems ar buvusiems Norvegijoje teko rasti ten XADO? Jokia paieska rezultatu nerodo.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2011, 13:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Neapsikentes striginejancio vairo, snd panaudojau norvegiska revitalizanta, gal tiksliau, prieda, turinti, kaip raso gamintojas, plombavimo savybiu http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Tetni ... votetning/ .Ant vairo pasijuto is karto, sukiojasi lengvai ir sklandziai.
Kadangi APD pradejo skleisti keistus klaktelejimus persijungiant is 2 begio i 3, ipyliau norvegisko revitalizanto, skirto APD http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Tetni ... irtetning/. Kol kas klaksejimas neisnyko. Su sitais papildais pravaziavau vos 20 km, tad apie esmini rezultata dar anksti kazka pasakyt, tex pasukti km ir tada bus isvados.
Abieju kainos- po 49 nok, tai yra po 20 lt.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2011, 18:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Su Biltemos produktais prie savo mašinos nedrįsčiau liestis. Na, bet jei jau veikia, tai gal ir gerai :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2011, 20:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
tadas1991 rašė:
Su Biltemos produktais prie savo mašinos nedrįsčiau liestis. Na, bet jei jau veikia, tai gal ir gerai :D

Pries tai buvusiame mano poste buvo klausimas. Kadangi i ji atsakymo nebuvo, manau, kad kiti prekiautojai ar gamintojai tau nezinomi. Jei zinomi, parasyk, kuo lieti savo masina.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2011, 22:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Neliečiu niekuo, nes kolkas dar nereikia. Bet kai reikės, matyt bandysiu Xado arba imsiuos remonto. Nes dislokuojuos Lietuvoj. Tiesiog esu šiek tiek buvęs Norveguose ir pirkęs/naudojęs Biltemos produkciją. Kaip užsirausi, būna labai gerai pataikai, kad kokybė ženkliai viršija kainą, bet būna raktai ir galvutės lūžta, o tepalas netepa :) Jie viską superka iš kiniečių ar kitų gamintojų ir tik uždeda savo etiketę, tai vat ir priklauso, kaip tie pirminiai pagaminę yra.
Nebandėt kažko užklausti vietinėse autodetalių parduotuvėse? Kažkokių šmierų ten turėdavo, bet garantuotai pigu nebus. Kadaise pirkt teko guolių grease'o. Lietuvoj už Neste 400ml sumoki 13lt, ten 2-3kartus mažesnė tūbelė...SKF, bet 100NOK. Už valytuvus galaxiui tėvas paliko 500nok (original bosh).

Jei tikrai gerai veikia, Biltema šiuo atveju turbūt lietuvio kišenei tikrai geras variantas :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2011, 10:56 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Mano exXMo Jorette variklis prie beveik 400 000 km buvo išardytas, yra Liukos postas apie garsus D12, meistras liko maloniai nustebintas tai ką pamatė jame - na nenaujas, bet su tokia rida puikiam stovyje, o aš ir tepalus keičiau tvarkingai, ir pagerintus pildavau pvz Castrol, ir RVSą stabiliai naudojau.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2011, 15:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
na va, jau ir Kanados mokslininkai skelbia savo pasiekimus trinties mažinimo srityje... Kvyno universiteto chemijos profesorius Guodžiunas Liu (Guojun Liu)* atliko bandymus ir į įprastą automobilinę alyvą įmaišė kelių dešimčių nanometrų dydžio polimerinių nanodalelių. Jo bandymų metu paaiškėjo, kad nanodalelės kaip reikiant (daugiau nei perpus) sumažino trintį tarp metalinių automobilinio variklio dalių. Profesoriaus sukurtoji naujoji alyva trinties nuostolius gali sumažinti 55 proc....** Tarp kitko.. kažką panašaus jau oficialiai naudoja ir rimti automobilių gamintojai... Pvz Nissan, kuris reklamuodamas savo naująjį mažąjį crossoverį "Juke" skelbia, jog: "siekdama sumažinti kuro sąnaudas Nissan sumažino vožtuvų ir judančių dalių vidinę trintį bei jų svorį..."***

* - http://www.chem.queensu.ca/people/facul ... ntact.html ; http://www.chem.queensu.ca/people/faculty/Liu/index.htm
** - http://mokslas.delfi.lt/science/naujas- ... d=42723639
*** - internetinė brošiūra apie Nissan Juke (žiūr.: P.9), adresu: http://www.nissan.lt/etc/medialib/nissa ... 9.File.pdf

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2011, 06:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nuo šiandien "Maximoje" savaitę bus 40proc nuolaida automobiliniams pribumbasams, tame tarpe ir Xadui. Jei kam ko reikia, nežiopsokit.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2011, 18:03 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 17 2010, 19:31
Pranešimai: 33
Miestas: Panevezys
Remisin rašė:
Gal ir negerai darau, bet pareklamuosiu nauja xado svetaine http://lithuania.xado.com/

kazkokia neaiski ta e-shop, nei jokiu imones rekvizitu....

proffanas rašė:
Nuo šiandien "Maximoje" savaitę bus 40proc nuolaida automobiliniams pribumbasams, tame tarpe ir Xadui. Jei kam ko reikia, nežiopsokit.

visas maximas panevezy apvazinejau, deja bet neradau neivieno xado produkto. tik STP. gal kas esat bande? :)

_________________
<< Xantia 1.9TD


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 21 22 23 24 25 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007