limedo rašė:
O po apdorojimo ja butina keisti ?
Teoriškai- ne. Teoriškai gali važinėti ligi pat eilinio, privalomo pagal kilometražą tepalų keitimo. O va praktiškai...

Praktiškai, jei seno variklio tepimo sistema buvo kupina visokiausio šūdo (nuo nuosėdų karterio dugne, ligi apskretusių tepimo kanalų sienelių) ir artimoje praeityje nebuvo plauta, XADO, turintis plaunančių savybių, tas nuosėdas sukels, atitirpindamas visokius "gardėsius" variklyje, kurių nė neįsivaizdavai turįs... O jau kai sukeltos šiukšlės ims cirkuliuoti sistemoje, gali išlįsti visokių negerumų, iš kurių suėsti žiedai ar tepalo pompa nėra patys blogiausi... Tie gardėsiai gali užkišti ir tepalo filtrą, ir netepamam varikliui mikliai pareis kirdyk.
Prieš pilant XADO, yra primygtinis patarimas išsiplauti tepimo sistemą, supylus į ją kažką iš "flush"ų" serijos, kad nekiltų tokio atvejo grėsmė. Bendriniu atveju, jei tas nedaroma, po XADO supylimo patarsiu arba įdėmiai kasdien stebėti šalto tepalo konsistenciją (ant tepalo lygio matuoklės galo), ir žiūrėti, ar tepalas netirštėja/nesifrakcionuoja. Net jei tokie dalykai ir nebus pastebėti, siūlyčiau po 3-5kkm ridos (kai visas XADO jau bus garantuotai prisidirbęs) visvien pilti tą alyvą velniop, ir pakeisti į šviežią. Kartu su filtru, suprantama.
Jei labai gaila dabar cirkuliuojančios šviežios alyvos- išleisk ją į atskirą indą, pradirbk variklį su flushu, jį nupilk, ir tą pačią alyvą supilk atgal; su XADO ji galės dirbti iki sekančio reguliaraus alyvos keitimo. Tačiau po flush'o alyvos filtrą bet kokiu atveju būtina pasikeisti.
...jei nesilaikyti šių taisyklių, neužilgo gali atsirasti dar viena tema "XADO- šūdas, man suėdė variklį". Bet kaltas bus ne XADO...