WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 20:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 26 27 28 29 30 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 02 2013, 20:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Norėjau ir aš šitą pridėti :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2013, 20:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
nebukit kaip geriausia lietuviu mokytoja 28 vidurines Vilija Radzeviciute... istraukia is sakinio tris zodzius kurie tarpusavy nesirisa ir tris pamokas eda zmogus pati protinga vaidindama.
juodu ant balto rasiau kad nezinau kas itakojo bet apsukos nukrito. sutapo su pilimu rvs? fsio rado zodi ir nebepaleis..

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2013, 21:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
nebukit kaip geriausia lietuviu mokytoja 28 vidurines Vilija Radzeviciute... istraukia is sakinio tris zodzius kurie tarpusavy nesirisa ir tris pamokas eda zmogus pati protinga vaidindama.
juodu ant balto rasiau kad nezinau kas itakojo bet apsukos nukrito. sutapo su pilimu rvs? fsio rado zodi ir nebepaleis..

O tamsta prašau nebūti kaip birutė v. - dar kartą pakartojai savo nesąmonę - nekeitus pavarų dėžės ar reduktoriaus apsukos prie tam tikro greičio ( spidometro parodymai) pakisti negalėjo!

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2013, 23:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
RVS yra gėris, mano buvusioji du kartus procedūras apturėjo. Po presu su 420 000 rida nukeliavo, variklis dar būt dirbęs ir dirbęs. Gaila, kad skardoms rvsų nėra.
Dabartinei naudosiu Nanopro technologiją.

jis ir be RVS butu dirbes ir dirbes. :wink:

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2013, 20:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
Dominykas rašė:
100 vaziuojant buvo ~2200 dabar ~2100. nezinau ar tai itakoja RVS ar kas bet tokie pastebejimai.

stipru :mrgreen:

Atrodo kaip bajeris, bet ir tai turi logišką paaiškinimą. Galiu pakomentuoti su iššieptais dantimis, o galiu išsiversti ir be to :mrgreen:

Dominyko bolidas, kaip ir manieji, varomi ne elektronikos valdomais, o čysta mechaniniais siurbliais.Kurių laisvos apsukos irgi yra sureguliuojamos mechaniškai. Ir kurias siurblys palaiko daugmaž stabilias (kad ir važiuojant su bėgiu "ant laisvų"), priklausomai nuo jam tenkančio apkrovimo pagal išankstinį sureguliavimą. Ir nesyk yra pastebėta, kad su mechaniniais siurbliais laisvos apsukos, nieko papildomo jiems nedarant, o vien pašėrus variklį metalokeramika (XADO/RVS), pakyla 40-80rpm dėl sumažėjusios variklio teikiamos apkrovos (dėl vidinės jo trinties sumažėjimo, bet nepakitus kuro padavimui).

Dominyko atveju, kad apsukos, juolab kai variklis yra mechaniškai surištas su pavarų dėže, važiuojant tuo pačiu greičiu sumažėjo, yra niekaip tiesiogiai nesusiję su metalokeramika. Tai, greičiausiai, psichologinis faktorius, susijęs su triukšmo sumažėjimu salone- ne visai adekvačiai (skirtumas vos 4-5proc; tai telpa į spidometro paklaidų ribas) vertinamas automobilio greitis :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2013, 20:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
tai negali but susije su grybus pjaunanciu ankstintoju ir apsuku keliku?? jie dirba kaip jiem patinka pas mane nes visi savi nera kam pakeicia kol motoras dirba kaip bitute....

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2013, 20:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
tai negali but susije su grybus pjaunanciu ankstintoju ir apsuku keliku??
Niekaip. Vienintelis paaiškinimas- spidometro troselis pas tave kiek stringa/šokinėja, ir tu vienąsyk nužiūri parodymus vienaip, kitąkart- kitaip.
Variklis per dėžės krumplius ir reduktorių tiesiogiai mechaniškai krumpliaračiais surištas su spidometru ir ratais, todėl su ta pačia dėže, tuo pačiu bėgiu ir tuo pačiu greičiu apsukos PRIVALO būti tos pačios: RVSą, plytą ar liuką variklin beįkištum. Ir kokias padangas beužsidėtum. Spidometras, tuo pačiu bėgiu, prie tų pačių apsukų visvien rodys tą patį greitį.

Paprastai šnekant to, ką aprašei, NEGALI BŪTI. Jei tau neįtinka "psichologinis" reikalo paaiškinimas, ieškok bugų sistemose, iš kurių ėmei parodymus: spidometro bei tachometro. Kitaip sakant, tai vėl (kaip ir dėžės atveju) yra atvejis, kai RVSas gali pasitarnauti dar ir diagnostikai :) .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2013, 21:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Atrodo kaip bajeris, bet ir tai turi logišką paaiškinimą. Galiu pakomentuoti su iššieptais dantimis, o galiu išsiversti ir be to :mrgreen:

Dominyko bolidas, kaip ir manieji, varomi ne elektronikos valdomais, o čysta mechaniniais siurbliais.Kurių laisvos apsukos irgi yra sureguliuojamos mechaniškai. Ir kurias siurblys palaiko daugmaž stabilias (kad ir važiuojant su bėgiu "ant laisvų"), priklausomai nuo jam tenkančio apkrovimo pagal išankstinį sureguliavimą. Ir nesyk yra pastebėta, kad su mechaniniais siurbliais laisvos apsukos, nieko papildomo jiems nedarant, o vien pašėrus variklį metalokeramika (XADO/RVS), [b]pakyla 40-80rpm dėl sumažėjusios variklio teikiamos apkrovos (dėl vidinės jo trinties sumažėjimo, bet nepakitus kuro padavimui). [/b]

o tai negali but tas apsuku padidejimas ir todel, kad pilant "marmaliuka" tuo paciu keiciamas ir tepalas?

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2013, 21:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
o tai negali but tas apsuku padidejimas ir todel, kad pilant "marmaliuka" tuo paciu keiciamas ir tepalas?
Turi omenyje- ant laisvų?
Niekada nėra pastebėtas apsukų stryktelėjimas po eilinio tepalo keitimo, o ir "marmaliukas" anaiptol ne visada pilamas į šviežią tepalą. Efekto nerandu kam daugiau nurašyti, kaip tik vidinės variklio trinties sumažėjimui. Daug didesniam sumažėjimui, nei "senas tepalas vs šviežias tepalas".
Be to, ir apsukų padidėjimo efektas fiksuojamas važinėjant su tuo pačiu tepalu... Pridėjus tik šlakelį XADO ar RVS :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2013, 15:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Kokia xado 3 tiubeliu i dyzelini varikli tikra ir teisinga (patikrinta praktikos) uzpylimo tvarka?
Pilsiu i senus tepalus, variklio pries tai neplausiu.
Lietuviskai skaityt moku, instrukcijas skaiciau, tik kad ju yra keletas versiju. Kaip minejau, labiau domintu praktikos patikrinta tvarka..
Dekui

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2013, 16:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
POWER rašė:
Kokia xado 3 tiubeliu i dyzelini varikli tikra ir teisinga (patikrinta praktikos) uzpylimo tvarka?
Pilsiu i senus tepalus, variklio pries tai neplausiu.
Lietuviskai skaityt moku, instrukcijas skaiciau, tik kad ju yra keletas versiju. Kaip minejau, labiau domintu praktikos patikrinta tvarka..
Dekui

Cia kuriam xm motorą pakeitei :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2013, 16:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
cia ne XM...:)
ai, voliojasi 2 xado pakuotes jau kokie metai, gi neismesi, reikia paziuret, ant kokiu "pasaku dulkiu" zmones kimba, ir kaip jie lengvai itikinami...:)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 02 2013, 20:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
prasukta kaskas apie 5tkm po RVS. efektas darvis stebina. liukos hipoteze-BUSTED. sukasi kaip beris.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 03 2013, 05:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
liukos hipoteze-BUSTED.
Tai buvo iš anksto aišku :D .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 11 2013, 22:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Siandien supyliau xado viena i honda 2.2 ictdi, guli jau gal metai naunaudojamas
nuvaziavau apie 250 km, jokios reakcijos.
na, vis geriau jau jokia, nei kad neigiama, kaip kad kazkam ziedai prikepe, ar siuksles sukilo ir uzkimso tepalo kanalus

klausimas:
antra pilti iskart po 250 km, ar galima ir veliau?

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 26 27 28 29 30 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007