WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 03:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 88 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 14 2008, 12:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Pugas rašė:
gerai padaryta programa-tikrai nekenkia,reikia tik proto tureti,

kas ne kiekvienam pavyksta :D .
Turiu omenyje, kad kai po užpakaliu daugiau arklių, tai ir stengiamasi juos visus išspausti... Čia tiek iš karčios asmeninės patirties, tiek iš pažįstamų motoristų pasakojimų ;) .

Nu,teisybe!Lietuvoj tikru tuneristu mazai,kurie ismano savo darba ir padaro gerai proga.Daugiau apsisaukeliu kurie perka programas is vokieciu,angluir tt..kaina apie 100euru uz suda.kiekviena masina kitaip dirba,del ko ir reikia pagal masina tunint o ne pagal skaiciukus,raidytes.Tik i VIMOTA tunint,kitur nerekomenduociau,bus bapkes ismestos ir nezinia kaip su varikliu bus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2008, 13:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
vat tema radau
http://www.vimota.lt/forum/viewtopic.php?t=1152

kaip matome, is 90 ar padare 123ag, sukima sukele iki 280. Manau viskas turi laikyti.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2008, 15:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Pugas rašė:
Variklis,deze tai laikys,sankaba reikia jau sportine deti jei planuoji lenkyniaut :lol: ir svarbu kad gerai uztunintu(pagal variklio darba sukeltu galinguma)Beto ten lyg siemens sistema buvo :|

koks skirtumas, siemens, gorenje ar bosch :) metalas tas pats, bile kompresija nepabegus ir turbina pustu, rezultatas bus panasus. O sankaba ir su standartine galia gali uzmusti, tikrai ne toks galios prieaugis zudo sankaba :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 17:26 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Atsitiktinai užšokau ir nusprendžiau užsiregistruoti pas jus. Ačiū kad priimat.
Visų pirma, tai pagal atsiliepimų turinį šita tema susidaro įspūdis, kad Citroen'us vairuoja beveik vien tos amžiaus grupės žmonės, kad tas galingumas lieka paskutinėj vietoj, o pirmoj - pablevyzgot prie kompo vakarais :)

Pasikartosiu nieko naujo negalvodamas: bijai vilko - neik į mišką. Gamintojai - ne Halės turgaus ar Gariūnų prekeiviai, ir žino kas yra marketingas. Kuo labiau unifikuoji detalę, tuo daugiau sutaupai, siūlydamas skirtingas "versijas" rinkai, mokėdamas pinigus praktiškai vien programuotojams.

O tiems, kam vienodai šviečia, ar Bosch, ar Siemens, ar Delphi Korea - atsargiai, šiais laikais programa valdo praktiškai viską. Taip kad nuo jos kokybės priklauso ir galia, ir sąnaudos, ir dūmai, ir išmetimo toksiškumas, ir jūsų pinigai bankuose :)


Kas liečia detales - aišku, numeriai pakeisti, tačiau daugeliu atvejų nustebtumėt sužinoję, kokie bajeriai daromi, kad parduoti kuo daugiau skirtingų detalių - juk iš to gamintojas irgi turi naudą. Matematiškai vertinant, detalės resursas mažėja su kiekviena pakrova ir kiekvienu "gazo" paspaudimu. Protingai išnaudoji galingumą - gauni ir ekonomijos, ir galingumo. Tik naudok tada, kai jo reikia, o ne sankryžoj kiekvienoj.

Ir aplamai: jei teko pastebėti, servisuose dažniau stovi "pensininko režimą" mėgstančių naudoti savininkų dyzeliai, o mėgstančių spausti mašinos dažniausiai važiuoja ir važiuoja. Modernų dyzelį reikia pavaikyti - tada nei suodžiai turbinoj nesirinks, nei EGR vožtuvai kimšis, nei katalizatoriai, nei ką :)


Dar vienas niuansas: didžiulis skirtumas, kas daro programą (jei išvis daro, o ne kopijuoja iš bet kur į bet ką). Visas rezultatas - programuotojo rankose, ir priklauso nuo jo žinių ir patirties. Atidavei nemokšai, norėjai sutaupyti pinigų - gavai kažkokį galingumą, bet "peilį" varikliui. Tada prasideda blogos nuomones, atkalbinėjimai ir t.t.
Asmeniškai man teko girdėti 3 blogas nuomones nuo 2006m. spalio apie konkrečiai mūsų darbą. Iš jų vienas atsiprašė, kad buvo neteisus (Opel Astrai po žiemos sutrųkinėjo turbos vakuumo žarnelės, nors Turboservisas įtarė kad turbinos valdymas iš kompo blogai vyksta ir iškeikė chip tiuningą). Išskirtiniais atvejais aišku pasitaiko mažų niuansų programoje, kai tenka kažką "davesti iki galo" programoje, bet tas labai retai pasitaiko ir greit išsisprendžia.
Teko perdarinėti Austrijos, Vokietijos chipuotojų darytas programas, vadinasi, kam reikia - tas vertina. O kam nereikia - tam užtenka ką turi ir valio :)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 18:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
galingas.lt rašė:
Protingai išnaudoji galingumą - gauni ir ekonomijos, ir galingumo. Tik naudok tada, kai jo reikia, o ne sankryžoj kiekvienoj.
Principe, vien apie tai ir visa ši tema. Bet, kita vertus- jei su protu, dažnai užtenka ir gamyklinės galios bei ekonomiškumo. Privestų ligi nominalo, jei jau tas motoriukas buvo pridusęs; ir tiek.

galingas.lt rašė:
Ir aplamai: jei teko pastebėti, servisuose dažniau stovi "pensininko režimą" mėgstančių naudoti savininkų dyzeliai, o mėgstančių spausti mašinos dažniausiai važiuoja ir važiuoja. Modernų dyzelį reikia pavaikyti - tada nei suodžiai turbinoj nesirinks, nei EGR vožtuvai kimšis, nei katalizatoriai, nei ką :)

Kiek teko pastebėti, tai variklio kapitaliniam atvažiuoja išimtinai "antipensininko režimą" propaguojantys asmenys :) . Dar nebuvo servise dėdulio, kurio kokiam eskortukui ar golpukui šviestųsi kapitalinis ;) .

galingas.lt rašė:
O kam nereikia - tam užtenka ką turi ir valio :)
Jei žiūrėti iš esmės, daugeliui to netgi per akis; tereikia mokėti išnaudoti. Ir be jokios rizikos varikliui.
Kita vertus, daugumai strytsrakerių visvien kiek beduosi, bus mažai :) . Va tie ir yra nuolatiniai jūsų ("čiptiuningistų") ir eilinių "servisinių" motoristų maitintojėliai :) . Ir ačiū jiems, kad jie yra.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 18:20 
proffanas rašė:
galingas.lt rašė:
Protingai išnaudoji galingumą - gauni ir ekonomijos, ir galingumo. Tik naudok tada, kai jo reikia, o ne sankryžoj kiekvienoj.
Principe, vien apie tai ir visa ši tema. Bet, kita vertus- jei su protu, dažnai užtenka ir gamyklinės galios bei ekonomiškumo. Privestų ligi nominalo, jei jau tas motoriukas buvo pridusęs; ir tiek.

galingas.lt rašė:
Ir aplamai: jei teko pastebėti, servisuose dažniau stovi "pensininko režimą" mėgstančių naudoti savininkų dyzeliai, o mėgstančių spausti mašinos dažniausiai važiuoja ir važiuoja. Modernų dyzelį reikia pavaikyti - tada nei suodžiai turbinoj nesirinks, nei EGR vožtuvai kimšis, nei katalizatoriai, nei ką :)

Kiek teko pastebėti, tai variklio kapitaliniam atvažiuoja išimtinai "antipensininko režimą" propaguojantys asmenys :) . Dar nebuvo servise dėdulio, kurio kokiam eskortukui ar golpukui šviestųsi kapitalinis ;) .

galingas.lt rašė:
O kam nereikia - tam užtenka ką turi ir valio :)
Jei žiūrėti iš esmės, daugeliui to netgi per akis; tereikia mokėti išnaudoti. Ir be jokios rizikos varikliui.
Kita vertus, daugumai strytsrakerių visvien kiek beduosi, bus mažai :) . Va tie ir yra nuolatiniai jūsų ("čiptiuningistų") ir eilinių "servisinių" motoristų maitintojėliai :) . Ir ačiū jiems, kad jie yra.


Jei kalbant vien tik apie motoristus, tai duoda jiems šiektiek duonos tie strytreiseriai :D tačiau ne visada variklio gedimas būna dėl gazo minkymo :mrgreen:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 18:23 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
galingas.lt rašė:
Protingai išnaudoji galingumą - gauni ir ekonomijos, ir galingumo. Tik naudok tada, kai jo reikia, o ne sankryžoj kiekvienoj.
Principe, vien apie tai ir visa ši tema. Bet, kita vertus- jei su protu, dažnai užtenka ir gamyklinės galios bei ekonomiškumo. Privestų ligi nominalo, jei jau tas motoriukas buvo pridusęs; ir tiek.

galingas.lt rašė:
Ir aplamai: jei teko pastebėti, servisuose dažniau stovi "pensininko režimą" mėgstančių naudoti savininkų dyzeliai, o mėgstančių spausti mašinos dažniausiai važiuoja ir važiuoja. Modernų dyzelį reikia pavaikyti - tada nei suodžiai turbinoj nesirinks, nei EGR vožtuvai kimšis, nei katalizatoriai, nei ką :)

Kiek teko pastebėti, tai variklio kapitaliniam atvažiuoja išimtinai "antipensininko režimą" propaguojantys asmenys :) . Dar nebuvo servise dėdulio, kurio kokiam eskortukui ar golpukui šviestųsi kapitalinis ;) .

galingas.lt rašė:
O kam nereikia - tam užtenka ką turi ir valio :)
Jei žiūrėti iš esmės, daugeliui to netgi per akis; tereikia mokėti išnaudoti. Ir be jokios rizikos varikliui.
Kita vertus, daugumai strytsrakerių visvien kiek beduosi, bus mažai :) . Va tie ir yra nuolatiniai jūsų ("čiptiuningistų") ir eilinių "servisinių" motoristų maitintojėliai :) . Ir ačiū jiems, kad jie yra.


Ačiū už kandumą - to irgi reikia. Pamiršau pridėti, kad didžioji dauguma Vilniaus klientų - 35-40m. amžiaus vairuotojai, žinantys ne tik ko nori iš mašinos, bet turbūt ir iš gyvenimo :)
Programuotų automobilių amžiaus vidurkį galite išsivesti pagal atliktų darbų sąrašą svetainėje - "pacukai" nedažnai tokias įperka.
Aš nuolat domiuosi savo klientais ir man svarbi kiekvieno jų nuomonė. Padėdamas į šalį savo subjektyvią nuomonę, stengiuosi remtis klientų atsiliepimais. Būtent jie į priekį ir varo, nes yra daug pelningesnių užsiėmimų.

Dar pridėsiu, kad neigiamas ir skeptiškas nuomones dažniausiai tenka girdėti iš žmonių, gerai nusimanančių technikoje, tačiau mažai besidominčių naujovėm. Taip jau yra :)
Visiems neįtiksi. Bet kas pabando kokybišką programavimą - siunčia draugus. Tai daug ką pasako mano supratimu.

p.s. - mūsų statistika tokia: chip tiuningą peikia dažniausiai tie, kas tiesiogiai su tuo nesusidūrė, arba programavosi automobilius pas "vienadienius" savamokslius ar kopijuotojus. Tokių pas mus jau nemažai atsiradę. Savo ruožtu tie, kas atvažiuoja - giria chip tiuningo idėją. Tai nėra siauras galingumo kėlimas iki maksimumo, o greičiau viso variklio darbo proceso optimizavimas pagal tai, kaip važiuoti yra maloniau. Bet kokiu atveju, ir galingumo pasikeitimas yra dažniausiai nemažas.

p.p.s. - Ačiū proffanui už straipsnį apie faktorius, lemiančius kuro sąnaudas. Neįkainojama informacija :)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 19:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
galingas.lt rašė:
neigiamas ir skeptiškas nuomones dažniausiai tenka girdėti iš žmonių, gerai nusimanančių technikoje, tačiau mažai besidominčių naujovėm. Taip jau yra :)
Skeptikas aš ne iš techninės pusės. Taip, tai veikia; ir keista būtų, jei sutvarkytas kompas (programa) neveiktų :) . Skeptikas tesu dėl panaudojimo tikslingumo, t.y. iš esmės.
Pas mane patį, kadangi bemaž nėr kaip atlikti čiptiuningą (bo mano varikliuose elektronika valdo vien EGRą), atliktas pilnas "mechantiuningas" :) .
O va dabar apie esminius skirtumus.
Jūsų chebra čipuoja visiems, kas tik moka babkes. Kadangi dėl babkių ir gyvuojate, tas nenuostabu, ir nesmerktina.
Smerktina tik, kad po čip-tiuningo (ir nekaltinu vien kontoros "galingas.lt"- visi elgiasi panašiai) juzeriai neapmokomi, kaip elgtis.
Kadangi sučipuoti varikliai neretai privedami iki patvarumo ribos, bet kokie alyvos ar antifrizo trūkumai priveda iki ašaras spaudžiančių įvykių, kaipo "rūka drūga" ir pan. O sekti skysčių lygius jūs nemokote. Kaip pats minėjai- patyrę mechanikai pas jus nesilanko, o žaliems galvon tokius esminius punktus įkalti jūs nesivarginate. Skysčių nuotėkių, čipuodami, dažniausiai irgi nešalinate.
Todėl ir būtų "senų citroenais besivėžinančių" personalo pageidavimas apšviesti visus naujus (bent jau citrų) čipavimosi entuziastus apie visas galimas neigiamas to pasekmes; kad nežiopsotų, žiūrėdami alyvos lygio matuoklėn. Pas mus chebra daugmaž smegeninga, ne golfistai, ir supras, apie ką šneka eina.
Alternatyva tebūtų teigimas visais kanalais, kad "čipai-fu" ?... Nes, be minėtų paaiškinimų, tai labai greitai gali pavirsti realybe.

galingas.lt rašė:
p.p.s. - Ačiū proffanui už straipsnį apie faktorius, lemiančius kuro sąnaudas. Neįkainojama informacija :)
Nežinau, ar tai buvo pašaipa (kas abejotina, nes analogų su tiksliais skaičiukais straipsniui inete nėra), ar pagyrimas (kas abejotina, nes iki analogiškų išvadų per metus gali prieiti bet kuris tuo užsiėmęs), tačiau jei imti kaip įvertinimą, tada dėkui. Didelis DĖKUI.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 20:16 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Apie programavimą: jumis dėtas, nedėstyčiau informacijos, paremtos spėjimo teorija :) Klientams suteikiama pakankamai informacijos, kaip geriau prižiūrėti mašiną, jei yra pagrindas manyti, kad klientui tas turės įtakos. Klientus mes mylim, esam visada pasiekiami praktiškai visom priemonėm ir keitimasis informacija - vienas svarbiausiu veiksnių aplamai.

Apie pinigų ėmimą už bet kokį darbą: neteisybė. Yra darančių vadinamą "psichologinį" chip tiuningą mašinom, kurios paprasčiausiai neturi programiškai atkuriamo potencialo (atmosferiniai benzinai be priverstinio oro padavimo, dyzeliai be turbinos ir pan.). Mes tuo neužsiimame, kaip klientas benorėtų ir būtų pasiruošęs mokėti. Patikėkit, tokių užtenka. Priežastis paprasta: toks darbas po kelių mėnesių virsta antireklama, ir kliento sumokėti pinigai išlenda pro kitą galą "su procentais" :)

Apie nuomonę apie paties straipsnį: nuoširdžiai parašyta nuomonė. Garbės žodis, jei tai pakeis padėtį :)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 21:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
galingas.lt rašė:
Klientams suteikiama pakankamai informacijos, kaip geriau prižiūrėti mašiną, jei yra pagrindas manyti, kad klientui tas turės įtakos.
Aš, žinoma, nežinau, ar pats iš tiesų atstovauji galingas.lt. , bet jei jau susijęs su čiptiuningu, priimk eilinių servisinių nuomonę: informuokit jūs bliamba savo klientus detaliai, ko laukti ir ko vengti po tokio tiuningo :D . Kuo detaliau. Antifrizo ir alyvos lygiai kas savaitę, itin aršiems- ir kas porą dienų, ir kad tikrinimas vyktų stabiliai. Kitus parametrus irgi bent porąsyk per metus lai pasitikrina pas specus, kad variklio neužlenkti. Nes padidinta galia- tai visada padidinta rizika, ir tai ne vien tušti žodžiai.

Va tada visi masiškai imsime balejinti už "galingas.lt" :hm:
Tiek ir tetrūksta.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 22:48 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
As parašiau čia tam, kad išdėstyti savo nuomonę apie chip tiuningą, o ne paversti post'ą pornografija, kas pas mus labai populiaru.
Visų pirma - važinėju maksimaliai kiek įmanoma programiškai tobulintu varikliu, ir žinau, kas yra padaryta mašinai. Kas liečia išlaidas remontui, tai teko keisti mazgus, tiesiogiai nesusijusius su galingumo padidėjimu. Tepalo, aušinimo skysčio lygiai nori nenori, sekami elektronikos ;) Kuro ir langų plovimo skysčio taip pat!

Paties nuomone, chip tiuningas visvien suprantamas kaip standartinio automobilio pavertimas kažkokia valdoma tolimųjų nuotolių raketa su labai trumpu variklio resursu. Kitąkart neskubėkit skaityti, o šįkart pasikartosiu: PROFESIONALUS CHIP TIUNINGAS - TAI KOMPIUTERINIS VARIKLIO PARAMETRŲ TOBULINIMAS, KURIO VIENAS IŠ REZULTATŲ - PADIDINTAS GALINGUMAS. Jei chip tiuningas bus skirtas maksimaliai išnaudoti variklį - tai darosi jau tokie klientai, kuriems tikrai nereikia priminti apie aušinimo skysčio lygio patikrinimą :D
Nenoriu nieko įžeisti, bet klausydamas tokių siaurų nuomonių kažkodėl prisimenu VIENO miesto policijos autoūkio vyr. inžinierių, kuris chip tiuningą supranta panašiai :)
Ponas apie kurį kalbu - pačiam gale. Pasiklausykit jo sapaliojimų apie forsuotus variklius ir specialų vairuotojų ruošimą tokioms mašinoms :)
http://tv.delfi.lt/video/yPYIbsgo/

Kartojasi tendencija, kad apie neigiamą chip tiuningo poveikį garsiausiai šaukia tie, kas vairuoja mašinas, tam visiškai netinkančias arba tiesiog per senas. Tokių nuomonių mažiau gal Kaune, kur Vimotoje aštuntus metus nuo ryto iki vakaro stovi eilės, nedarant jokios agresyvios reklamos. Manau tai kažką parodo? Galbūt ne visiems :)

Taip, aš atstovauju Galingas.lt - esu projekto savininkas nuo pat įsikūrimo. Tiems, kas supranta šiek tiek rinkodaroje, dar šiek tiek technikoje, ir dar vairuoja - chip tiuningas dažnai yra pozityviai suvokiama sąvoka, tik su sąlyga, kad darbas būtų atliktas žmogaus, turinčio atitinkančias rezultatą žinias.

Pas mus į Lietuvą viskas ateina paskutinėj eilėj del siauro mąstymo ir konservatyvių pažiūrų tipo "kaip gamyklą padarė, taip ir turi būti - ne mums kišti nosį ką ten patobulinti" :) O jei imsime pavyzdžiu labiau pažengusias šalis (ne tik ekonomiškai, bet labiau išsivysčiusias socialiniu požiūriu) kaip Vokietija, D.Britanija, Italija, Skandinavijos ar kitas šalis, su kurių programuotojais bendrauju kasdien - pas juos ir TUV (tech. apžiūros) sertifikatai, ir mašinas drausti leidžiama be kliūčių, ir garantija naujoms mašinoms nedingsta, ir dar suteikiama garantija naudotiems varikliams. Tik mūsų mentalitetui iki tokio lygio dar daug pasiekti reikia, o pradėjus teikti garantiją naudotiems varikliams iškart atsiras čigonų, kuriems norėsis nemokamai susiremontuoti mirštančią mašiną :)

O būtent eiliniai servisistai (tik vairuojantys naujesnės kartos dyzelius ir suprantantys, kas priklauso nuo programos), gamintojų atstovai ir panašus kontingentas - mūsų auksiniai klientai, nuoširdžiai padedantys dirbti.

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Paskutinį kartą redagavo 1 galingas.lt. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2008, 23:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
galingas.lt rašė:
PROFESIONALUS CHIP TIUNINGAS - TAI KOMPIUTERINIS VARIKLIO PARAMETRŲ TOBULINIMAS, KURIO VIENAS IŠ REZULTATŲ - PADIDINTAS GALINGUMAS.

Visi visada visom keturiom už tai :hm:
Kas liečia turbininius dyzelius (mėgiamus visų čiptiuningistų), pas daugumą čia būtent tokie :) . Ir taip jau išeina, kad apie jų darbą gaudomasi. Nesiryžčiau tvirtinti, kad išmanoma daugiau už šio "čipinio" darbo specus, bet visgi...
Prašymas, kad besitiuninguojančiam būtų suteikta kuo daugiau informacijos apie jo laukiančią variklio priežiūrą- išlieka; ir tai yra pagrindinė bendradarbiavimo sąlyga.
Toli gražu ne visi besitiuninguojantys gaudosi, kas yr antifrizas, ir kad jis valgomas toli gražu ne su alyva. Va tokius dalykus jiems ir reiktų išaiškinti. Ir dar paaiškinant, jog parduodant tokį automobilį, tiesiog būtina pirkėjui pranešti, jog jis ne šiaip traukia; kad jis tiuninguotas.
Tingiu (o ir nenoriu) dėti tą pusę puslapio bugų aprašų, kurie atsiranda, kai juzeris nežino, kuom naudojasi :) . Jei juzeriui tas žinoma, ir jis turi bent minimumą smegenų- po čiptiuningo nei jam, nei varikliui paprastai neiškyla jokių problemų.
Todėl ir kartojuosi, kad pranešti juzeriui apie galimas problemas (kad ir pastebėtus skysčių nuotėkius) turėtų būti visų čiptiuningistų reikalas.
O daugiau prieštaravimų čiptiuningui kaip ir nėra.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 09:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Pugai, nekeisk tepalo ir suzinosi kokia jo reiksme varikliui. O jeigu variklis nuolatos smaugiamas tai tepalas gerokai anksciau susidevi nei vartotojo vadove parasyta. Taip pat ir ausinimo skysti tik destiliuotu skiesti patariu, jeigu nenori variklio perkaitinti is kiemo "spricais eidamas"
P.s. Xmui turbina iki 1.5 bar isspaudes buvau, taigi kaip variklis jauciasi po "tiuningo" (gal ir nekokybisko) siek tiek zinau

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 10:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O 1999 metų XMo 2,1 turbo zyzelį galima čipiškai papimpinti? :roll:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 10:40 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
O 1999 metų XMo 2,1 turbo zyzelį galima čipiškai papimpinti? :roll:


Realiai, Citroen-Peugeot grupes varikliuose iki HDI, is programines puses nera ko listi i ta masina. Chimicint kazka ir imti pinigus galima, bet mes tuo neuzsiimam - rezultato visvien nebus tinkamo :)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 88 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007