As parašiau čia tam, kad išdėstyti savo nuomonę apie chip tiuningą, o ne paversti post'ą pornografija, kas pas mus labai populiaru.
Visų pirma - važinėju maksimaliai kiek įmanoma programiškai tobulintu varikliu, ir žinau, kas yra padaryta mašinai. Kas liečia išlaidas remontui, tai teko keisti mazgus, tiesiogiai nesusijusius su galingumo padidėjimu. Tepalo, aušinimo skysčio lygiai nori nenori, sekami elektronikos

Kuro ir langų plovimo skysčio taip pat!
Paties nuomone, chip tiuningas visvien suprantamas kaip standartinio automobilio pavertimas kažkokia valdoma tolimųjų nuotolių raketa su labai trumpu variklio resursu. Kitąkart neskubėkit skaityti, o šįkart pasikartosiu: PROFESIONALUS CHIP TIUNINGAS - TAI KOMPIUTERINIS VARIKLIO PARAMETRŲ TOBULINIMAS, KURIO VIENAS IŠ REZULTATŲ - PADIDINTAS GALINGUMAS. Jei chip tiuningas bus skirtas maksimaliai išnaudoti variklį - tai darosi jau tokie klientai, kuriems tikrai nereikia priminti apie aušinimo skysčio lygio patikrinimą

Nenoriu nieko įžeisti, bet klausydamas tokių siaurų nuomonių kažkodėl prisimenu VIENO miesto policijos autoūkio vyr. inžinierių, kuris chip tiuningą supranta panašiai

Ponas apie kurį kalbu - pačiam gale. Pasiklausykit jo sapaliojimų apie forsuotus variklius ir specialų vairuotojų ruošimą tokioms mašinoms
http://tv.delfi.lt/video/yPYIbsgo/Kartojasi tendencija, kad apie neigiamą chip tiuningo poveikį garsiausiai šaukia tie, kas vairuoja mašinas, tam visiškai netinkančias arba tiesiog per senas. Tokių nuomonių mažiau gal Kaune, kur Vimotoje aštuntus metus nuo ryto iki vakaro stovi eilės, nedarant jokios agresyvios reklamos. Manau tai kažką parodo? Galbūt ne visiems

Taip, aš atstovauju Galingas.lt - esu projekto savininkas nuo pat įsikūrimo. Tiems, kas supranta šiek tiek rinkodaroje, dar šiek tiek technikoje, ir dar vairuoja - chip tiuningas dažnai yra pozityviai suvokiama sąvoka, tik su sąlyga, kad darbas būtų atliktas žmogaus, turinčio atitinkančias rezultatą žinias.
Pas mus į Lietuvą viskas ateina paskutinėj eilėj del siauro mąstymo ir konservatyvių pažiūrų tipo "kaip gamyklą padarė, taip ir turi būti - ne mums kišti nosį ką ten patobulinti"

O jei imsime pavyzdžiu labiau pažengusias šalis (ne tik ekonomiškai, bet labiau išsivysčiusias socialiniu požiūriu) kaip Vokietija, D.Britanija, Italija, Skandinavijos ar kitas šalis, su kurių programuotojais bendrauju kasdien - pas juos ir TUV (tech. apžiūros) sertifikatai, ir mašinas drausti leidžiama be kliūčių, ir garantija naujoms mašinoms nedingsta, ir dar suteikiama garantija naudotiems varikliams. Tik mūsų mentalitetui iki tokio lygio dar daug pasiekti reikia, o pradėjus teikti garantiją naudotiems varikliams iškart atsiras čigonų, kuriems norėsis nemokamai susiremontuoti mirštančią mašiną

O būtent eiliniai servisistai (tik vairuojantys naujesnės kartos dyzelius ir suprantantys, kas priklauso nuo programos), gamintojų atstovai ir panašus kontingentas - mūsų auksiniai klientai, nuoširdžiai padedantys dirbti.