WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 28 2009, 13:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Gal kam pravers viso mechaninio luco perrinkimo schema su fotkem
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 29-490.htm


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2009, 19:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 07 2007, 19:40
Pranešimai: 226
Miestas: Alytus, Vilnius
kuo skiriasi Lucas ir Lucas epic? Ant pačio siurblio būna užrašyta? Abu variantai ėjo prie 2,1 variklių? :lapux:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2009, 20:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Ori0n rašė:
kuo skiriasi Lucas ir Lucas epic? Ant pačio siurblio būna užrašyta? Abu variantai ėjo prie 2,1 variklių? :lapux:


Kuo skiresi vwgolf 1981 nuo vwgolf 2001, juk abu golf :roll:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2009, 21:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Ori0n rašė:
kuo skiriasi Lucas ir Lucas epic? Ant pačio siurblio būna užrašyta? Abu variantai ėjo prie 2,1 variklių? :lapux:

Lucas yra mechaninis ir elektroninis (Lucas epic).


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2009, 21:26 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Gal tiksliau būtų sakyti - su mechaniniu valdymu ir elektroniniu :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2009, 21:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
xminde rašė:
Gal tiksliau būtų sakyti - su mechaniniu valdymu ir elektroniniu :).

Visiskai taip, seskis 10 :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2009, 11:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vizualinis skirtumas- ant EPIC'o stovi juodas plastikinis, gan didelis plokščias dangtelis; ant mechaninio tokio devaiso nebūna.
Skirtingi ir kuro filtrai, ir tiekimo vamzdeliai, bet tai jau nuobodžios smulkmenos.
Pagrindinis skirtumas vaizde- dangtelis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2009, 08:36 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Nekursiu naujos temos, paklausiu cia.
Savaitgali pavazinejau latvijos zvyrkeliais (gal cia tik sutapimas). Paskui vaziuojant geru keliu pastoviu greiciu 3 kartus variklis sutrukciojo vaziuojant kukiu 15 km atkarpa (kaip negautu kuro), tuo metu buvo uzsidegusi valiklio darbo diagnostikos lempute. Po to dar pasimaliau zvyrkeliais ir gerais keliais apie 400 km nieko panasaus nebeatsitiko. Kuro filtra keiciau kazkur pries 20kkm, su oro gaudymu irgi buvau susitvarkes.
Gal kas turejote panasia problema ? Kazi ar jau rektu susirupinti ar vazineti toliau ir lautki kol vel kazkas "islys" ?

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 02 2009, 14:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Liveris rašė:
Proffane, tai kur ant EPIC stovi gesinimo voztuvas?
Nežinau :lol: . Jau rašiau, kad pats šiais siurbliais neužsiimu, o mūsų dyzelistas po šito klausimo pareikalavo patiekti siurblį arba bent tikslią schemą- jis irgi neatsimena, kas ten prie ko, nes šių siurblių gesinimo vožtuvus tenka keisti pakankamai retai :D . Žodžiu, jei neturi schemos, bandyk eksperimentuoti. Sorry.
Ekspertas rašė:
Gal kas turejote panasia problema ?
Emm... O kaip atrodo oro filtras?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 02 2009, 20:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
proffanas rašė:
o mūsų dyzelistas po šito klausimo pareikalavo patiekti siurblį arba bent tikslią schemą- jis irgi neatsimena, kas ten prie ko, nes šių siurblių gesinimo vožtuvus tenka keisti pakankamai retai :D . Žodžiu, jei neturi schemos, bandyk eksperimentuoti.

Na sepico schema esu idejes 3 psl sios temos. kur rasiau apie ta detale ji yra 721 ir 720 toj vietoj, manau sis ir gali buti gesinimo voztuvai, nes kol tixliai nzn ir neturiu voztuvo nenoriu ekspermentuot.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 03 2009, 07:09 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
proffanas rašė:
Emm... O kaip atrodo oro filtras?


Oro filtra irgi pakeites buvau pries kokius 15 kkm. Gal ir durna mintis sove i galva, bet galvoju gal galetu buti "gazo" potenciometras kaltas.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2009, 19:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 28 2009, 18:23
Pranešimai: 6
Miestas: Vilnius
NedaBytas rašė:
proffanas rašė:
Pole rašė:
iš lėto spaudžiant akseleratorių ir begėjantis jaučiams lengvas pasitrūkčiojimas.

Pagal simptomus spėčiau, kad problemos su kuro siurblio paankstinimo automatu (tuo, kuris ankstina priklausomai nuo apsukų, ir reguliuojamas kuro slėgiu). Senuose siurbliuose pasitaiko, kad jo pastoviai judantis mechanizmas dėl išsidėvėjimo stringa, ir būtent dažniausiai pasitaikančiose apsukose (nes ten didžiausi išdilimai)- ties 1500-2000rpm. Simptomai- būtent variklio trūkčiojimas ir, sunkesniu atveju, purtymasis, nes pagal apsukas gaunasi smarkiai per vėlyvas degimas. Davus daugiau anglių, didesnės jėgos veikiama "kojelė" jau iššoka į darbinę zoną, ir toliau dirba normaliai. Nesunkiais atvejais problema apeinama (bet ne išgydoma), pora laipsnių papildomai paankstinant degimą (kad ir siurblio pavertimu). Tokį metodą gali panaudoti ir diagnostikai. Jei paankstinimas kažkiek padės, vadinasi, problemsas būtent tame. Dar turėtų būti simptomėlis, kad pakol trūkčioja- išspjauna juodų dūmų gumulą. Nedaug, bet iš galo pastebima.
Apie ką šneku ir jei dar nežinai siurblio konstrukcijos mintinai, žr.pdf'e kur atsiunčiau 9psl, o jei ką, yra ir skaipas.


Atsirado ir pas mane panasi problemele variklis ar siltas ar saltas, bet begejantis 3-4-5 begeis trukcioja tarp 1600-1800 apsuku, visuose kituose apsuku diapozonuose jokiu problemu nera. Tas trukciojimas truputeli uzknisa, nes sutrukcioja kokius 3-4 katrus. Buna kad tas trukciojimas pasireiskia stipriau ar silpniau, del ko skiriasi stiprumas nezinau, dar desningumo nepastebejau. Filtrai ir tepalai pakeisti. Butu idomu suzinot kiek ir ka reikia pareguliot siurblyje kad si problema pradingtu. gal yra isivaizduojanciu kiek galetu kainuoti tos isdilusios aseles pakeitimas?
Citroen xantia 1994 1.9TD 66KW Bosch siurblys, spidometras link 300000 eina


Prisijungsiu prie tu paciu beduliu...
Problema islenda 2 ir 4 pavaroje, kai variklio apsukos yra apie 1.6k - variklis "ziopcioja", bet apsukom kiek pakilus auksciau viskas dingsta... Negana to, vaziuojant 4 pavara is uz kapoto girdisi keistas garsas. Faktoriai:
* Is kuro filtro iseinancioje slanguteje matosi vienas kitas burbulas;
* Per kaledas buvau ilekes i bala, tai oro dezeje tiek prisikaupe vandens, kad nuskedo oro filtras... To pasekoje pakeiciau oro ir kuro filtrus.

_________________
Xsara VTR, 1997 cm^3 HDi, '03.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2009, 19:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Su tuo vandeniu atsargiai, bile bus čia koks mini "hidrosmūgelis". Pagesęs po tos balos nebuvo?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2009, 19:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 28 2009, 18:23
Pranešimai: 6
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Su tuo vandeniu atsargiai, bile bus čia koks mini "hidrosmūgelis". Pagesęs po tos balos nebuvo?

Vat ir esme, kad buvo... :roll: Jei nuo hidrosmugio butu pazeisti svaistikliai ar kitos motoro detales, tai masina butu "nevaziuojanti", bet taip nera. Motoras dirba kaip uogyte - jokiu nereikalingu garsu neskleidzia esant 1000-4000 apsukom tiek laisvoje eigoje, tiek su pavarom.

Vandens oro filtro dezeje galejo atsirast ir del kondensato. Juk oras dregnas buvo ir saltukas... Eme ir pritrauke serksno i deze.

Ta trukciojimu istorija prasidejo pries pora savaiciu.

Ir siaip leciau reguoja i akseleratoriu, nei iprastai. Pameginau atjungti oro srauto matuokli, bet taip normaliai ir nepakankinau masinos be jo funkcionavimo.

_________________
Xsara VTR, 1997 cm^3 HDi, '03.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2010, 23:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Aš savo temos pradžioje aprašytą būgą berods išsprendžiau - pariebinau kuro mišinį :roll: Kažkada seniai, esu plovęs kuro siurblį su wynns'o šmieru ir po plovimo teko prisukti kuro riebinimo varžtą beveik 3 apsisukimais, nes net judant iš vietos pradėjo verstis juodi dūmai. Matyt buvau 0,5 apsisukimo per daug užsukęs. Tiesiog dirbo motoras ant lieso mišinio, dėl to ir jausdavosi pasitrūkčiojimas, kol nepaduodavo papildomo kuro per turbinos membraną.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 72 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007