Pole rašė:
iš lėto spaudžiant akseleratorių ir begėjantis jaučiams lengvas pasitrūkčiojimas.
Pagal simptomus spėčiau, kad problemos su kuro siurblio paankstinimo automatu (tuo, kuris ankstina priklausomai nuo apsukų, ir reguliuojamas kuro slėgiu). Senuose siurbliuose pasitaiko, kad jo pastoviai judantis mechanizmas dėl išsidėvėjimo stringa, ir būtent dažniausiai pasitaikančiose apsukose (nes ten didžiausi išdilimai)- ties 1500-2000rpm. Simptomai- būtent variklio trūkčiojimas ir, sunkesniu atveju, purtymasis, nes pagal apsukas gaunasi smarkiai per vėlyvas degimas. Davus daugiau anglių, didesnės jėgos veikiama "kojelė" jau iššoka į darbinę zoną, ir toliau dirba normaliai. Nesunkiais atvejais problema apeinama (bet ne išgydoma), pora laipsnių papildomai paankstinant degimą (kad ir siurblio pavertimu). Tokį metodą gali panaudoti ir diagnostikai. Jei paankstinimas kažkiek padės, vadinasi, problemsas būtent tame. Dar turėtų būti simptomėlis, kad pakol trūkčioja- išspjauna juodų dūmų gumulą. Nedaug, bet iš galo pastebima.
Apie ką šneku ir jei dar nežinai siurblio konstrukcijos mintinai, žr.pdf'e kur atsiunčiau 9psl, o jei ką, yra ir skaipas.
Atsirado ir pas mane panasi problemele variklis ar siltas ar saltas, bet begejantis 3-4-5 begeis trukcioja tarp 1600-1800 apsuku, visuose kituose apsuku diapozonuose jokiu problemu nera. Tas trukciojimas truputeli uzknisa, nes sutrukcioja kokius 3-4 katrus. Buna kad tas trukciojimas pasireiskia stipriau ar silpniau, del ko skiriasi stiprumas nezinau, dar desningumo nepastebejau. Filtrai ir tepalai pakeisti. Butu idomu suzinot kiek ir ka reikia pareguliot siurblyje kad si problema pradingtu. gal yra isivaizduojanciu kiek galetu kainuoti tos isdilusios aseles pakeitimas?