ruga rašė:
Sveiki citrofanai,
idomu but suzinot yra koks padsosas tame elektroniniam Lukas siurbly... Ir is vis vedant salta varikli akseleratoriaus pedalas kurioj padety turi but. Konkreciai mano situacija tokia: esant pliusinei temperaturai viskas buvo OK. Dabar, esant -10 uzvest galima tik akseleratoriaus pedalas iki dugno. Temperaturai nukritus dar labiau susidaro toks ispudis lig tai kuro truksta, uzvest pavyksta tik is kelinto sykio
Aciu, Rimas
Ar jis elektroninis ar ne, didelio skirtumo nėra. Pas dyzelinį variklį jokio padsoso iš viso neegzistuoja. Paleidimo metu siurblys pirmu įpurškimu duoda šiek tiek daugiau kuro ir svarbiausias faktorius - yra papildomai užankstinamas degimas. Mūsų forkameriniams varikliams degimo kampas užvedimui turi 99% įtakos. Jei nedirba elektrinis ankstinimo vožtuvas, vesis normaliai tik iki 0C, vėliau užkūrtas motoras pradės tampytis ir kuo šalčiau tuo bus blogiau. Bėda ta, kad pas EPIC'ą, degimo ankstinimas vykdomas solenoido pagalba + žemo slėgio siurblyje pagalba, durna tai kad solenoidui yra karpomas įtampos padavimas (berods 1kHz dažnis) kad išgauti tolyginį reguliavimą ir patikrinti praktiškai ant kiek gerai tas ankstinimas veikia neįmanoma. Ką sukuria žemo slėgio siurblys patikrinti irgi galima tik nuėmus siurblį ir jį pastačius ant stendo. Tik įdomu kas lietuvoj ta tolkom sugeba padaryti. Galima patikrinti tik ar solenoidas apskritai veikia (matuot įtampą ir turi girdėtis toks specifinis zyzimas). Pačio solenoido naujo nepirksi - kaina palei 300 žalių, nebent gausi iš kur nors seną bet gerą. Liaudiškas gydimo būdas - šiek tiek padidinti statinį degimo kampą (bet proto ribose) ir tada šią problemą perstūmsi į gilesnę minuso zoną, bet neišgydisi.
Arba galimos ir labiau žemiškos bėdos - orasžvakėskompresija
Meistrai gal ir pagydis, bet ruoškis dideliam *** seansui ir nemažam kiekiui litų išleidimo - bo gedimas mistinis, o dar supermegasofistikuotas EPIC'as

.