WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 20:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 20 2010, 09:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
proffanas rašė:
Ekspertas rašė:
tas darosi, labai ilgai tenka pavaziuot (apie 20-30 km) kol variklis isyla iki darbines temperaturos.
Bratka, o negi rimtai tau niekad nekilo mintis, kad gal arba su aušianke, ar bent su degimo kampu kažkas ne taip? :roll: . Nes čia jau nebe klinikinis; čia jau reanimacinis atvejis. Taip neturi būti jokiu atveju, jei su mataru/aušinimu viskas būtų bent jau daugmaž gerai. Stebiuosi, kaip ten per šalčius pavyksta užsikurti.

Gal cia ir per grieztai pasakiau jog uzsyla per 20-30 km. Pabandziau atjungus peciuka pavaziuot -tai uzsyla iki 70-80 per kokius 4-5 km, apsukos buna apie 2000, jei su peciuku, tikrai zymiai ilgiau. Su ausinimu mano manymu turetu but viskas gerai. Del degimo kampo nesigincysiu, nes apie tai nelabai ka ismanau, prie minus 15-20 sunkiau uzsiveda (griebia beveik is karto, bet reikia pakociot kol pilnai uzsiveda, arba uzsivedus siek tiek pasipurto), galvojau jog cia problema zvakesi (su oru kuro sistemoje viskas tvarkoje).
Tiesa pries kelis kkm "paxadinau" varikli.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2010, 18:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei griebia iškart - tikrai ne žvakės. Su žvakėm atvirkščiai - kočioji daug daug, kol užgriebia. Bet kai užgriebia, tai jau ir sukasi.
Čia gal paankstintojas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2010, 21:42 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
tadas1991 rašė:
Jei griebia iškart - tikrai ne žvakės. Su žvakėm atvirkščiai - kočioji daug daug, kol užgriebia. Bet kai užgriebia, tai jau ir sukasi.
Čia gal paankstintojas?

As kalbu apie viena ar dvi zvakes, ne apie visas.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 09:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Gali būti viena, nu max. dvi žvakės mirusios, gali būti prie to paties ir oras kažkur pasiurbiamas, gali neveikti degimo paankstintojas o dar gali būti kad ir kompresijos kai kuriuose cilindruose trūksta. O dar gali būti ir bėda su starteriu/akumuliatorium. Visi tie faktoriai turi kritinės reikšmės užvedant šaltą motorą. Aš per 10 metų eksploatacijos, dar taip ir neradau to pasipurtymo priežasties. Viskas sutvarkyta iki negaliu, o prie -10 užvedus kelis sykius motoras susipurto. Dar bandysiu persandarint visas siurblio ašeles ir dangtelį, bus matyt tada.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 10:03 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
Ora uzsandarinau, zvakes pries uzsalant tikrinau (aisku nepakankamai, neissukes, o tik su ampermetru, rode visos apie 8 A), kompresija, jei ir buvo per maza, po xado turejo padideti, del paankstinimo, kaip ir sakiau, gincytis negaliu, nes sitam reikale esu "zalias", na dar nebent per siurbli kazkur ora gaudo, bet, kol kas jis dar nerasoja.
Siandien, kazkur prie -15 uzsivede is kokiu 3-4 apsukimu ir apie kokia 1 min variklis purtesi, kap kad nenoretu vienas cilindras dirbti.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 21:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nežinau, ką ten trečius metus paeiliui pila ant kelių, bet tai tikrai veikia... :)
Praeitą žiemą, o šią- juo labiau, labai populiarus bajeris "nupuvo žvakių relės kabelis". T.y. mašina kuriasi kaip be žvakių arba kaip nedakaitinus žvakių; dažnai tik ant tiagačiaus. Žvakių kaitimo lemputė dažniausiai dega kiek priklauso, o realiai žvakės nekaista.
Priežastis- kad žvakių relė paprastai stovi priekyje mašinos, iškart už faros; druskų (elektrolitų) gauna daugiau, nei zoofilas iš pelės. Laidai nupūva, neįstengia praleisti reikiamo amperažo, ir žvakės neįkaista ligi reikiamo lygio, nors visos berods sveikos, ir ne ant variklio (nuo atskiro akumuliatoriaus, kaitinamos atskirai) įkaista ligi baltumo, ir variklio kompas jų nekeikia.
Problema pakankamai bjauri, diagnostika ir remontas gali trukti kelias dienas (nes mašiną dažnai tenka šaldyti/šildyti) ir kainuoti kelis šimtus, todėl prieš ryžtantis šiai procedūrai reik įsitikinti, ar problema tikrai ne paprastesnė už minimą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 31 2010, 21:04 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na vel pratesiu tema,
siandien vel uzsikure ir uzgeso, pasukus ilgiau uzsikure. Kadangi jau zinau, kad tai kuro sedimas, lendu po kapotu ziuret kur siurbia ora. Viena radau kad pro siurblio virsutinius voztuvelius kazkiek prasisunkia kuras, pakeiciu gumeles i storesnes, nebeslampa. Uzkuriau, galvoju reikia papumpuot su kriause, kelis sykius papumpavau ziuriu pasirodo burbuliukai. Einu link kuro filtro, ogi po kuro filtro korpusu krastai nuvarveje kuru. Pajudinus visa korpusa matosi, kad viena krastas link isores pakiles i virsu, pajudinus su ranka pradeda labiau sunktis.
Imu kuro filtra lauk, atsuku viduj esanti varzta kuris laiko visa korpusa, pasukineju i sonus, priverziu atgal. Istatau filtra, kuris nebesisunkia, bet ji pajudinus ant krastu pasirodo juostele kuri, atleidus vel dingsta.
Tai va klausimelis, ar ten po eina kazkokia gumine tarpine ar viskas prisisuka paprastai be jokios tarpines? Jei su tarpine kokio diametro ji ten, ar geriau ant fermetiko pasodint?
Jei rytoj vel iskarto nesives, vakare vaziuosiu kazka burt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2010, 14:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
o tai filtro backute nuemus po apacia nebuvo tarpines, ? kur sena tarpine, pagal ja ir ieskot reiktu kitos ar daryt nauja, man t.p. reik imt ta backute, tai dabar galvoju ,kad vel uzdejus nepradetu kuras sunktis, ypac jei ten nier tarpines, :?:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2010, 22:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Su filtro kasete komplekte eina tarpinė tarp filtro korpuso ir pompelės korpuso, toks nemažas guminis žiedas. Visas kitas tarpines reik pirktis atskirai, bet pageidautina pasikeisti. Tada ora gali gaudyt tik per trūkusią pompelės membraną, kuri irgi beje keičiama.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 09:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
mes kalbam apie kitoki kuro filtra, ta kur eina su lucas-epic, ten ner jokios pompeles.gumine kriause ant paduodamo slangiuko vietoj pompeles. Plastmasine backute ten yra, norint ja nuimti atsuki dangteli. isimi filtra, issiurbi kura ir ant dugno varztas 13, ji atsukus nusiima pati backute, tai po tuo ta backa dedasi kokio tarpine?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 02 2010, 13:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
pugzlys rašė:
mes kalbam apie kitoki kuro filtra, ta kur eina su lucas-epic, ten ner jokios pompeles.gumine kriause ant paduodamo slangiuko vietoj pompeles. Plastmasine backute ten yra, norint ja nuimti atsuki dangteli. isimi filtra, issiurbi kura ir ant dugno varztas 13, ji atsukus nusiima pati backute, tai po tuo ta backa dedasi kokio tarpine?

Va butent apie tai ir kalbu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2010, 20:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Po kuro filtru tikrai dedasi gumine tarpine.

Dabar papasakosiu savo istorija, gal kazkokiu patarimu sulauksiu. Nusipirkau Peugeot 2.1 su lucas epic. IKi ziemos vazinejau issisiepes, kaip ir viskas tvarkoj buvo 8000 km susukau, tik paspaude saltukas iskarto prasidejo problemos. Viena diena uzsikurus masina padirbus 5 min ant laisvu, pradejus vaziuot eme is uzgeso ta vakara niekaip nepavyko daugiau uzvesti bandziau gal tris kart, todel nutariau daugiau nedrozt. Kita diena uzsikuriau iskarto ir vel padirbo keles minutes ir uzgeso, tada apziurejau visa kuro padavimo sistema ir pamaciau kad siurblys lasnoja. Pasitryniau apie ta masina paspaudinejau kriause ir stebuklingai uzsivedziau ir jau nebegeso. Tada pasiskaiciau forume apie oro gaudyma, pasikeiciau kuro sistemos zarneles ir kuro filtro tarpines vienu zodziu oro kaip ir negaude, na gal pergazavus pora burbuliuku nubego, bet baigesi fantazija is kur tie burbuliukai galetu buti. Tada prasidejo paieskos is kur siurblyje varva dyzelis ir buvo rasta kad per virsutinius elektronikos salenoidus sunkiasi dyzelis, tada forume radau toki meistra is panevezio, na cia daugkas pas ji tvarkesi. Jis man perrinko tuos salenoidinius voztuvelius patikrino prisijunges kompa, kaip ir patikino kad sistema veikia gerai oro negaudo, visi parametrai kaip priklauso, patikrino ankstinima sake, kad viskas liuks. Tada as kita diena pasiziurejau, na per elektronika jau dyzelis nesisunke taciau siurblys vistiek vos dregnas, bet jau varvet nevarva, taciau kaip tik tuo momentu man pradejo sunkiai kurtis ko anksciau nebuvo. Issisukau zvakes patikrinau nuo akumo o gi viena zvake visiskai numirus, susisukau naujas zvakes, na galvoju dabar bus liuks, o gi uzsikuriau ir variklis padirbo 4-5 sekundziu uzgeso. Bet dabar jau tikrai ne zvakes, nes uzkurus iskarto ankstinimas veike, o po 2-3s kalimas dingo (suprantu kad nustojo ankstint) ir pradejo variklis gesti. Tai dabar kiekviena ryta viskas panasiai kartojas, tik kalimas dingsta po 3-4s. vel poto atsiranda vel dingsta, bet variklis negesta, taciau ir po 5-8 min. pasilus varikliui (kazkaip jis tokiais atvejais greitai uzkaista iki darbines temperaturos) kalimas vis dar sokineja,o bandant vaziuot reikia stipriai uzgazuoti, nes gesta variklis. Isvaziavus is vietos truputi pavaziavus viskas kaip ir normalizuojasi. Taciau retkarciais 2-3-4 begiu gerai uzspaudziant atsiranda toks kalimas kaip stipriai uzankstinto degimo.

Aciu uz kantrybe, visu nuomones idomios.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2010, 21:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Na apie ta kalima. Man ir kazkas panasiai darosi, bet tik kartais, vaznai buna kai is aukstesnes pavaros i zemesne perjungi, ir po posukio i desine. Man tas garsas panasus kaip purkstukai ar sistema gauna oro, bet ir panasi kaip ir i ankstinima. Savaitgali bandysiu viska persandarinti del to oro gaudymo. Tada ziuresiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2010, 22:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
O tu liveri susitvarkei su vedimusi? Dabar tau vedasi normaliai, neuzgesta? Ir vedant su ankstinimu gerai? Dar pas mane su trauka kartais buna navarotu, kartais lekia kaip isprotejus, o kartais atrodo kaip kad kas nors laiko ir tada uzmynus labiau tapke pradeda karkti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2010, 10:13 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Taip del vedimosi, viska susitvarkiau, nusesdavo kuras per abratkes slangute, kuri buvo itrukus. PAskui dar radau per kuro filtro apacia slapiavo, suverziau geriau, bet reikes savaitgali kelt ta vieta ir ieskot ziedo arba det ant hermetiko.
Man ir neduoda ramybes, tie voztuveliai virsuj. Nes pries prasidedant tam kalimui, man per juos ryte uzkurus leisdavo kelis lasus kuro. Tai pakeiciau staigiai gumutes po jais. Kuras nebelasa, bet toks itarimas kad per juos itraukia oro ir todel tas kalimas atsiranda. savaitgali taip pat reikes ieskot slieku.
O ankstinimo vedantis, to dalyko nepasakysiu, nes vedasi kaip ir visada.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007