WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2.2 hdi, sanaudos, vel.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=27193
Puslapis 57

Autorius:  Darka66 [ Kov 10 2014, 16:27 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Dar vienas aspektas kurio lyg ir niekas čia nepaminėjo - padangos. Jų būklė, protektorius ir laikomas slėgis.
Jei vienas važinėja "nekimbančiomis", padilusiomis ir padidintu slėgiu, o kitas naujom ir nedapūstom manau tas 0,5l/100km gali ir čia atsirast.
Mano ne 2,2, o 2,0 ir automatas ir aš nesistengiu rekordų padaryt, važiuoju paspausdamas, tai mano vidurkis realus 7,5l http://www.spritmonitor.de/en/detail/526928.html

Autorius:  serasin [ Kov 12 2014, 17:58 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

O,tas "Swirl" voztuvas kokia funkcija atlieka?Pas mane jis atjungtas :O

Autorius:  Pukas [ Kov 13 2014, 08:59 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Taip, atlieka.

http://pmmonline.co.uk/technical/functi ... wirl-flaps

Autorius:  Giedriusj [ Kov 15 2014, 17:18 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Nežinau , ar čia į temą , bet nenorėjau pradėti naujos , todėl rašau čia. Noriu nusipirkti C5 , aišku ieškau 2,0HDI , bet užtikau 2,2HDI (133AJ 98KW) ,kuris man visai tiko ir kaina ,ir stovis , ir kas ir kaip važinėjo žinau (pažįstu pardavėjo kaimynus), tai ir noriu paklausti , ar tikrai kuro sąnaudos taip labai skiriasi nuo 2,0 daugiausia važinėjant mieste? panašaus stovio ir šiek tiek prastesnės komplektacijos 2,0 nusižiūrėjau 1500 lt brangesnį , plius dar pastatyti ant kelio (registracija, numeriai, TA, diržai, tepalai, filtrai ir t.t.) dar apie 1000 lt. Taigi, ar man atsipirks tas kainos skirtumas? Dar galėtu kas nors pakomentuoti pačio variklio patikimumą, nes apie 2,0 atsiliepimai kaip apie labai patvarų, neužmušamą (aišku, prie gero noro galima užmušti bet ką), o kaip yra su 2,2?

Autorius:  Phant [ Kov 15 2014, 20:12 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Sanaudas individualiai reik ziuret. Jei nera galimybes pravaziuot su kaziek, tai bent borto kompo. Variklis pats patikimas, tik aplink ji aksesuaru jau daugiau. 16 voztuvu, swirlai, fap'ai visokie. Daznai viska reik aptvarkyt, o visokiu fap'u atsikratyt. Tai jei turi smegeneliu ir bent kiek tesesnes rankeles, tai perki diagnostika ir aiskinies pats savo bedas. Jei ne, tai susirandi patikimesni meistra. Bedu tikrai bus ir jas reikes sutvarkyt. Sutvarkius vaziuosi patenkintas :)

Autorius:  Giedriusj [ Kov 16 2014, 13:46 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Ačiū už komentarą, bandysiu žiūrėt pagal borto kompą, o meistrą turiu, tai greičiausiai ir susigundysiu 2,2, aišku, jeigu nuvažiavus pas meistrus neišlįs kokių rimtesnių bėdų.

Autorius:  serasin [ Bal 27 2014, 07:20 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

O, taip gali but,kad atjungus swirl voztuva sanaudos sumazeja?Kiek zinau turetu tik padideti.

Autorius:  citrusinis [ Bal 28 2014, 18:30 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

serasin rašė:
O, taip gali but,kad atjungus swirl voztuva sanaudos sumazeja?Kiek zinau turetu tik padideti.


Kiek aš įsivaizduoju, iki kokių 2000-2300 rpm (priklausomai kada jis atsidarinėja), sąnaudos neturėtų keistis, nes jis vis vien būna uždaręs sklendes. O prie didesnių apsisukimų sąnaudos turėtų padidėti. Jei ne taip galvoju, kasnors pataisys. :roll:
Pas mane irgi panašu, kad jis neveikia (o gal koks vakuumas kiauras, nežiūrėjau dar), tai prie didesnių apsukų nėra traukos. O pabandžiau pavažiuoti atidarius sklendes rankiniu būdu, traukia kaip turi būt.
Tad tuo pačiu ir aš paklausiu, kokios pasėkmės būtų važinėjant atidarytom oro sklendėm (ta prasme, jei aš atjungčiau swirlo svirtelę ir rankiniu būdu užfiksuočiau atidarytoje padėtyje)? Tai turėtų įtakos tik sąnaudoms prie mažų apsukų, ar gali būti ir koks viršslėgis ar pan.?

Autorius:  Phant [ Geg 04 2014, 08:43 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

citrusinis rašė:
serasin rašė:
O, taip gali but,kad atjungus swirl voztuva sanaudos sumazeja?Kiek zinau turetu tik padideti.


Kiek aš įsivaizduoju, iki kokių 2000-2300 rpm (priklausomai kada jis atsidarinėja), sąnaudos neturėtų keistis, nes jis vis vien būna uždaręs sklendes. O prie didesnių apsisukimų sąnaudos turėtų padidėti. Jei ne taip galvoju, kasnors pataisys. :roll:
Pas mane irgi panašu, kad jis neveikia (o gal koks vakuumas kiauras, nežiūrėjau dar), tai prie didesnių apsukų nėra traukos. O pabandžiau pavažiuoti atidarius sklendes rankiniu būdu, traukia kaip turi būt.
Tad tuo pačiu ir aš paklausiu, kokios pasėkmės būtų važinėjant atidarytom oro sklendėm (ta prasme, jei aš atjungčiau swirlo svirtelę ir rankiniu būdu užfiksuočiau atidarytoje padėtyje)? Tai turėtų įtakos tik sąnaudoms prie mažų apsukų, ar gali būti ir koks viršslėgis ar pan.?


Virsslegis :mrgreen:. Swirl'as itakoja dinamika, nm'us ir bendra reakcija i pedala esant apsukom iki 2200rpm. Vienas is ortakiu 2.2hdine yra uzlenktas taip, kad orui patekus i cilindra susidarytu sukurys. Taip misinys geriau susimaiso, principas panasus kaip ir ipilus cukraus i arbatos stikline - jei neismaisysi, tai tikrai gerai neistirps. Esant apsukom virs 2200rpm tiesiog fizikai jau pradeda trukti oro ir prasmes laikyti viena is voztuvu uzdaryta nera. Del to swirlas esant 2200rpm patraukia svirtele ir atidaro dar po viena voztuva cilindrui, kad uztikrint maksimalu oro paemima. Cia is tikruju tik grazi teorija, praktiskai vargu ar kas nors gales atskirti ijungta swirl'o valdyma, nuo isjungto.

Autorius:  serasin [ Geg 04 2014, 10:30 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Mano atveju greiciausia isiurbimo kolektorius yra uztukes visiskai ir pajungus swirl oro greiciausia nebeuztenka nes variklis kartais pradeda purtytis.
Gaila, kad ji sudetinga nuimt ir isvalyt.

Autorius:  Phant [ Geg 04 2014, 12:43 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

serasin rašė:
Mano atveju greiciausia isiurbimo kolektorius yra uztukes visiskai ir pajungus swirl oro greiciausia nebeuztenka nes variklis kartais pradeda purtytis.
Gaila, kad ji sudetinga nuimt ir isvalyt.

Nu jau...Ieskok bedu kitur.

Autorius:  citrusinis [ Geg 05 2014, 18:56 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Phant rašė:
Virsslegis :mrgreen:. Swirl'as itakoja dinamika, nm'us ir bendra reakcija i pedala esant apsukom iki 2200rpm. Vienas is ortakiu 2.2hdine yra uzlenktas taip, kad orui patekus i cilindra susidarytu sukurys. Taip misinys geriau susimaiso, principas panasus kaip ir ipilus cukraus i arbatos stikline - jei neismaisysi, tai tikrai gerai neistirps. Esant apsukom virs 2200rpm tiesiog fizikai jau pradeda trukti oro ir prasmes laikyti viena is voztuvu uzdaryta nera. Del to swirlas esant 2200rpm patraukia svirtele ir atidaro dar po viena voztuva cilindrui, kad uztikrint maksimalu oro paemima. Cia is tikruju tik grazi teorija, praktiskai vargu ar kas nors gales atskirti ijungta swirl'o valdyma, nuo isjungto.


Paskutinio sakinio nelabai supratau, ta prasme neturi jaustis, kada swirlas veikia, o kada ne?
Nes atjungus jį ir nulenkus svirtelę iki galo, trauka jaučiasi visame sūkių diapazone, reaguoja į pedalą iškart, o su pajungtu swirl'u tik nuo ~1800 iki ~3000 su kapeikom rpm. Ir tai ne taip gerai, kaip be jo.
Tai vat ir įdomu, ar nieko nenutiks jei sklendės bus visą laiką atidarytos. Ar tai turės įtakos tik sąnaudoms, ar dar kamnors. Ar išvis niekam :)
Ar bandyt ieškot sliekų ir tvarkyt... :roll:

Autorius:  Phant [ Geg 05 2014, 23:31 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

citrusinis rašė:
Phant rašė:
Virsslegis :mrgreen:. Swirl'as itakoja dinamika, nm'us ir bendra reakcija i pedala esant apsukom iki 2200rpm. Vienas is ortakiu 2.2hdine yra uzlenktas taip, kad orui patekus i cilindra susidarytu sukurys. Taip misinys geriau susimaiso, principas panasus kaip ir ipilus cukraus i arbatos stikline - jei neismaisysi, tai tikrai gerai neistirps. Esant apsukom virs 2200rpm tiesiog fizikai jau pradeda trukti oro ir prasmes laikyti viena is voztuvu uzdaryta nera. Del to swirlas esant 2200rpm patraukia svirtele ir atidaro dar po viena voztuva cilindrui, kad uztikrint maksimalu oro paemima. Cia is tikruju tik grazi teorija, praktiskai vargu ar kas nors gales atskirti ijungta swirl'o valdyma, nuo isjungto.


Paskutinio sakinio nelabai supratau, ta prasme neturi jaustis, kada swirlas veikia, o kada ne?
Nes atjungus jį ir nulenkus svirtelę iki galo, trauka jaučiasi visame sūkių diapazone, reaguoja į pedalą iškart, o su pajungtu swirl'u tik nuo ~1800 iki ~3000 su kapeikom rpm. Ir tai ne taip gerai, kaip be jo.
Tai vat ir įdomu, ar nieko nenutiks jei sklendės bus visą laiką atidarytos. Ar tai turės įtakos tik sąnaudoms, ar dar kamnors. Ar išvis niekam :)
Ar bandyt ieškot sliekų ir tvarkyt... :roll:

Neverta, nepasimoka, ner prasmes. Tiketina, kad blogai svirtele veikia...Anyhow, atjungi, palieki 16valve pastoviai ir vaziuoji patenkintas. Nevertas jis to laiko/investiciju, kad remontuot. Vakuuma iki swirlo irgi butu gerai uzglusint.

Autorius:  gosaB [ Bir 02 2016, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Labas! Neradau kur parasiti, tai paklausiu cia.
Ar yra pas C5-2 2,2hdi, 125kW biturbo, toks daiktas kaip SWIRLas? Retkarciais meta kliada apie per dideli turbinos slegi. Apziurejau varikli ir nerandu ji :drunk:

Autorius:  tadas1991 [ Bir 02 2016, 22:47 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.2 hdi, sanaudos, vel.

Swirlas ir turbo slėgis ne prie ko

Puslapis 57 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/