Karolis111 rašė:
tadas1991 rašė:
Karolis111 rašė:
Pameginau atjungti MAF, jokių pakitimų. Pameginau atjungti turbo pressure sensorių: turbina neveikia, Max 4000 apsukų, mašina netraukia, korekcijos nepakitusios, bet dūmo juodo beveik nebėra, gal šiek tiek labai minimaliai. Dar galvoti kažką dėl purkštukų, ar bekeiciant purkštukus meistrelis galėjo kažką su turbo padaryt? Dar pameginau atsukti tepalo užpuolimo kamštį, dūmų nėra, bet jaučiasi kad pučia, laisvai padėjus kamstuka, jo nenupucia, bet nedaug truksta, kad nupustu.
Ir toliau remonuokit pagal liaudies metodus, tai ir iki geros turbinos restauravimo nueisit. Prikeiskit dar ir daviklių krūvą būtinai

Ne Tadai, daugiau aš nieko neberemontuosiu. Teks atsisveikinti su šiuo automobiliu, eis ant dalių kažkur, ir taip nemažai ardyme tokių yra, bus dar vienas.. nes po įsigyjimo tą ir tedarau, kaip tik galų ieškau, atsibodo jau.
Turiu itarima, kad butume sutaise jum ta automobili, jei butumet galejes atvaryti tada sutartu laiku.
Siandien va kaip tik isleidau viena pezuka, kuri ivairiose vietose uzkurinejo nuo vasaros vidurio, bet taip ir neuzkure. Pas mane jis prabuvo gal apie menesi, bet butume tilpe i savaite, jei nebutu jau buve bandyta taisyti. Ir butu kainave trigubai pigiau. Didziaja darbo dali padariau ne as, t.y. visokius kompu litavimus ir programavimus, bet as atburinejau istorija ir bandziau parinkti pigesni varianta is galimu keliu. Na, zodziu, matytumet ta sypsena zmogelio, kai pasakiau, kad kuriasi ir vaziuoja gerai, bet nesidarineja galiniai langai ir nesildo sedyniu, nes negavau 100proc tinkamo bsi. Masina vaziuoja. AaAAAaAA!!!
