Jo, ta problema su pablogejusiu stumokliu ausinimu jau seniai zinoma. Bet: straipsnis
http://www.smazka.ru/debates.html datuojamas 2003m liepos men. Ten, kaip raso, bandyti sesiu rusiu priedai; ne Xado, ne RVS atskirai nepamineti. Pradzioj pazymimas zymus testuojamu varikliu parametru pagerejimas, tik veliau analizuojami pastebeti trukumai, vienas kuriu - stumokliu perkaitimas. Straipsnyje yra fraze:
"Аномалии проявлялись в виде стуков в ЦПГ, падения мощности и резкого роста токсичности отработавших газов, особенно по компоненте СН. Развивались эти явления в основном после прохождения некой оптимальной точки обработки двигателя". Kaip supratau, neigiami faktoriai ima rekstis virsijus kazkoki optimalu priedo kieki, ar jo buvimo variklyje laika. Ir labai, galimas variantas, sakyciau, kad per siuos keleta metu apdirbimo keramika metodika
galejo buti patobulinta, kad isvengt pastebetu trukumu. Sita prielaida dar sustiprina faktas, kad pav. Xado variklio apdirbimui naudojams keliais etapais, po nadideli preparato kieki, reikalingas preparato kiekis skaiciuojams pagal variklio tepalo kieki - nemanau kad tai butu daroma be priezasties.
Kita vertus :
" Естественно, вскрытые недостатки не являются непреодолимыми, о чем свидетельствует наличие оптимальной точки обработки двигателя. С другой стороны, то, что крайне нежелательно для бензинового двигателя, зачастую способствует получению значительного положительного эффекта для дизеля. Например, ограниченный рост температур камеры сгорания и поверхностей трения обеспечивает заметное повышение кпд дизельного мотора. Кроме того, коэффициенты запаса по температурам, зазорам и напряжениям для дизелей существенно выше, чем для бензиновых ДВС." - iseitu, dyzeliams rimtesniu trukumu kaip ir nenusimato, vien privalumai?
Dar pridurciau: turbodyzeliams, kuriu stumokliai ausinami is apacios purskiamu tepalu, ju ausinimo problema is viso kaip ir neturetu iskilt?
Tiek si karta pamastymu; zinoma, neaiskumu sitam reikale dar daug lieka...
P.S. O, tuo paciu, kolegai
proffanui - medziagos busimiems testams...

(Su issvajotu XM Break TD.

)