WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 181 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 18 2010, 00:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
tadas1991 rašė:
Čia visas tas ant uždėtos galvos? O drožlės irgi suvirškinamos degimo kameroj?

Viskas ant uzdetos galvos. Kadangi buvo operuojamas 2 desines puses ziurint nuo radiatoriaus kausas, teko tik nuimti motoro iskelimui skirta kabli- vienas varztas. Drozles praputem su kompresorium, o kiek liko... nu ka padarysi. Teko girdet, kad pries greziant ir sriegiant i anga ikisama vatos, kuri paskui su visomis drozlemis atsargiai istraukiama vielos kabliuku. As nerizikavau su tokiu tamponu. Snd ta masina is Norge isvaziavo i LT. kai gris- padarysiu ir ikelsiu to rem komplekto nuotraukas.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2010, 09:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Čia visas tas ant uždėtos galvos? O drožlės irgi suvirškinamos degimo kameroj?

Del to pacio ir as pergyvenu,gal jos ir smulkios bet vistiek nera gerai mano nuomone :roll: ,nuimtai galvai tai cia aisku pasakiskas dalykas :labas:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2010, 11:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Čia visas tas ant uždėtos galvos? O drožlės irgi suvirškinamos degimo kameroj?

Del to pacio ir as pergyvenu,gal jos ir smulkios bet vistiek nera gerai mano nuomone :roll: ,nuimtai galvai tai cia aisku pasakiskas dalykas :labas:

Dabar daryciau siek tiek kitaip. Masina iki operacijos keleta dienu stovejo, o akumas buvo naudojamas, jis nusedo. Kadangi geriausios mintys ateina ,,po visko", reikejo pries visus grezimus pakrauti akuma ir uzvedineti masina su ka tik isgrezta skyle naujai ivorei- isshauna viska vos tik variklis uzsiveda.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2010, 12:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Čia visas tas ant uždėtos galvos? O drožlės irgi suvirškinamos degimo kameroj?

Del to pacio ir as pergyvenu,gal jos ir smulkios bet vistiek nera gerai mano nuomone :roll: ,nuimtai galvai tai cia aisku pasakiskas dalykas :labas:

Kazkada Kaune keisdamas zvakes Sierai, nutraukiau 4 cilindro zvake. Meistras isgreze, isvale sriegi ir prapute su 18 atm slegiu. Vaziavo Sieroji dar pora metu iki pardavimo, ir po pardavimo dar maciau ja kelis metus po Kauna uztamsintais stiklais lakstancia.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 27 2010, 14:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2010, 17:37
Pranešimai: 36
Miestas: Kaunas
Gal kas gali man papasakoti kaip pakeisti C8 2.2 hdi zvakes arba koki brezinuka gal nuotrauka, ka reiktu nuardyti norint jas pakeisti?

_________________
Citroen C8 2.2HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2010, 12:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
nusiimi valytuvus visas tas plastmases tarp stiklo kapoto, tada dar variklio dangteli teks ir gali reiket nuimt isiurbimo kolektoriu(aliumine dali kuri velenelius prilaiko) o kad tai padaryt teks purkstukus lupti lauk.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2010, 23:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 05 2007, 10:19
Pranešimai: 129
Miestas: Rokiskis
Įsiurbimo kolektoriaus nuėminėt nereikia. Pasirūpink ilgesne 10 galvute ir maža tresčialka su įvairiais prailginimais. Savo c8 pasikeičiau per nepilnas 6 valandas. Kaip už 300lt. skaitau visai neblogas uždarbis.

_________________
Danass.
C8 2,2HDi Exclusive 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2010, 09:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
cia su salyga jei jos gerai issitraukia, buna atsukus dar ir replem patasyt gerai isirezus reikia kad istraukti.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2011, 18:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
dugnas rašė:
mano xm nustojo degti zvakiu pakaitinimo spirale, zvakes pagal tai kaip kuriasi lyg ir kaitinamos, tik nematai, kada procesas pasibaige. Gal kas zinot kaip issprest sita beda.


Žinau, lemputę pasikeisk, matyt perdegė

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2011, 22:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Na galima nieko nedaryti ir tiesiog bandyt skaičiuot laiką, kada seniau ta lemputė užgesdavo ir tada kurt, arba klausytis, kada pasigirs pakaitinimo rėlės caktelėjimas. Na dar galima savadarbę kontrolinę lemputę pasidaryt, bet tai bus ne ką lengviau, nei lemputę skydelyje pasikeist. Aš tai siūlyčiau vis gi dar pavažinėt taip, kol orai taps malonesni, na o tada kokį laivadienį paaukot valandėlę kitą skydelio lupimui.

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 01 2011, 23:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
Na galima nieko nedaryti ir tiesiog bandyt skaičiuot laiką, kada seniau ta lemputė užgesdavo ir tada kurt, arba klausytis, kada pasigirs pakaitinimo rėlės caktelėjimas. Na dar galima savadarbę kontrolinę lemputę pasidaryt, bet tai bus ne ką lengviau, nei lemputę skydelyje pasikeist. Aš tai siūlyčiau vis gi dar pavažinėt taip, kol orai taps malonesni, na o tada kokį laivadienį paaukot valandėlę kitą skydelio lupimui.

Savadarbė kontrolinė lemputė degs lygiai tiek, kiek kais žvakės, t.y., kol spragtelės relė. Ji kaukšteli pakankamai garsiai, tai ar yra prasmė? Lemputė skydely dega žymiai trumpiau. O kaitint žvakes iki maksimalaus laiko prie tokio oro, kaip dabar, visai nėra prasmės :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2011, 09:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Viena ausim esu girdejes, jog nepakankamai pasildytos zvakes tarnauja trumpiau, tad BX-e, neturinciam lemputes, orientuojuos pagal spragtelejima, o Xsaroj - pagal lempute (ten spragtelejimo tokio nera). Kaip bebutu keista, bet taip vedu ir dirbusi, silta varikli - kol kas problemu su zvakem nesu turejes (tfu,tfu,tfu) :) Kiek cia tos tiesos - nezinau.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2011, 09:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
tadas1991 rašė:
Na, gan neblogai užvesdavau ir citroen ir passat dyzelius prie -25 pakaitinęs tik iki lemputės užgesino. Palaikius iki spragtelėjimo, užsiveda gal kokia sekunde ar dviem greičiau. Kai dabar lauke dieną -1-5, o naktį -7-10, tai vedasi visi net ir pavargę(ne suvargę), bet sutvarkytom žvakėm ir oru dyzeliai gana puikiai. Galima aišku kankint žvakes ir džiaugtis matyt dar lengvesniu užsivedimu, bet čia kiekvieno pasirinkimas.
Paprastą AAZ dyzeliuką iki -5 užkurdavom su nutrūkusiu žvakių saugikliu. Visi cilindrai kūrėsi iš karto, tik pakočioti tekdavo 8-15s.


Pala, o koks čia dar žvakių kankinimas? Kiek aš suprantu žvakės lygiai tiek pat kaista, ar kursi visai neprašildęs, ar prašildęs iki lemputės užgesimo ar iki rėlės spragtelėjimo. Įjungiai dėgimą - rėlė sudirbo, atkaitino savo laiką ir išsijungė. Pakaitinus iki lemputės užgesimo žvakės dar kaista ir po variklio užvedimo. Žvakių kankinimas sakyčiau tada, kai jos kaitinamos keletą kartų prieš užvedimą, ką aš šią žiemą per šalčius gan dažnai praktikavau

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2011, 12:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
dugnas rašė:
o kas keisciausiai tai lempute atsigavo, greiciausiai kontaktai kazhkur. sia ziema ir as po 2k kartais kaitindavau

Tad reikia ruosti pries ziema visas el.jungtis ir prieinamus prietaisu el. lizdus - aksioma, kuria dauguma pastoviai vis pamirsta :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2011, 17:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
tadas1991 rašė:
Na, gan neblogai užvesdavau ir citroen ir passat dyzelius prie -25 pakaitinęs tik iki lemputės užgesino. Palaikius iki spragtelėjimo, užsiveda gal kokia sekunde ar dviem greičiau. Kai dabar lauke dieną -1-5, o naktį -7-10, tai vedasi visi net ir pavargę(ne suvargę), bet sutvarkytom žvakėm ir oru dyzeliai gana puikiai. Galima aišku kankint žvakes ir džiaugtis matyt dar lengvesniu užsivedimu, bet čia kiekvieno pasirinkimas.
Paprastą AAZ dyzeliuką iki -5 užkurdavom su nutrūkusiu žvakių saugikliu. Visi cilindrai kūrėsi iš karto, tik pakočioti tekdavo 8-15s.


Pala, o koks čia dar žvakių kankinimas? Kiek aš suprantu žvakės lygiai tiek pat kaista, ar kursi visai neprašildęs, ar prašildęs iki lemputės užgesimo ar iki rėlės spragtelėjimo. Įjungiai dėgimą - rėlė sudirbo, atkaitino savo laiką ir išsijungė. Pakaitinus iki lemputės užgesimo žvakės dar kaista ir po variklio užvedimo. Žvakių kankinimas sakyčiau tada, kai jos kaitinamos keletą kartų prieš užvedimą, ką aš šią žiemą per šalčius gan dažnai praktikavau

Kiek žinau, būna žvakės ir elektros sistema ilgo kaitinimo ir trumpo kaitinimo. Trumpo kaitinimo sistema dažniau naudojamos senesniuose automobiliuose. Šiuo atveju, žvakių kaitinimas baigiasi pasukus raktelį į starterio įjungimo poziciją.
Berods Pole yra sakęs, kad XMe būtent tokia sistema.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 181 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007