xamas rašė:
Manau suprantat rusiskai:
http://www.ab-engine.ru/abs/12_01_block.htmlCia galima isskaityt tai ko reikia......
xamai, ko cia dabar su tom baisiom staklem visus gasdini?
O, jeigu rimtai, tai geras straipsnis, viskas smulkiai ir aiskiai aprasyta apie bloko remonto niuansus. Bet... Kas dabar uzsiima tokiais dalykais, kaip variklio kapitalinis remontas? Jeigu neskaiciuot atstatinejanciu oldtaimerius, uzkaltu naujesniu auto varikliu, ar pavieniu entuziastu kaip
deimantukas - turbut niekas... Neapsimoka tai dabar. Paprasciau naujesne masina nupirkt. O, jei dar pridet zinoma fakta, kad po kapitalinio variklis retai kada prabega ir puse gamyklines ridos (kodel taip yra - uzsimena ir duotoj nuorodoj) tai...
Pameginkim nupaisyt situacija, kaip buna realiam gyvenime (kadangi situacija labai artima manajai - daug neprifantazuosiu

).
Sakykim, perkam ~10 metu auto (butent tokiu turbut kokia 70% nuperkama) . Tokio amziaus reali vidutine rida 170-250kkm. Tiek dar nera tragiska siuolaikiniams varikliams, ju pagrindiniai ismatuojami parametrai - tepalo slegis ir kompresija cilindruose bus gal 10% mazesne uz naujo - pilnai galima naudot

. Toliau: tradiciskai tvarkom automobilio vaziuokle, pakaba; keiciam variklio dirzelius, tarpines, ribokslius, skyscius - dirbam, investuojam... Pabaige pasiziurim - nu, visai nieko, limuzinas gavos uz kapeikas

, galima kokius 5-6 metus ramiai vazinet nosi uzrietus, pakol kebulo skardos prarudys!
Bet... Po kokiu 50-100kkm (gal ir anskciau) varikliukui neisvengiamai prades reikstis ir progresuot senatves pozymiai

... Ka daryt? Parduot savo numyletini po 2-4 metu uz kapeikas ir naujesnio dairytis? Ir darbo gaila, ir finansiskai nelabai - su "nauju" viska reikes is pradziu...Daryt varikliui kap remonta? Hmm... "zaniatija ne dlia slabonervnych"

, esu tai dares, zinau. Be to, atnaujinto varikliuko resursas jau zymiai lenks kebulo galimybes - vel disbalansas, tik i kita puse...
Bet, va, zmones kalba, kad yra toks stebuklingas dalykas, kaip metalokeramikos priedai! Jie esa gali ne tik varikliuka esamoj buklej ilgam laikui "uzkonservuot", jo "pensija" taip reikalingus 50kkm atitolint, bet ir sugaudyt per eile metu islaksciusius arklius, o likusiems dar vitaminu duot! Ir visa tai uz juokingus 150lt! Pora baku duju! Pasaka!
Kur jus, jau begat i prduotuve?
As dar ne. As senas katinas

, dar suvalkietis

, puikiai zinau, kad "Skaniai ir pigiai nebuna"; "Dykas suris tik spastuose", o visi, net ir geriausi dalykai neisvengiamai turi trukumu...
Taip ir metalokeramika, va, dar reikia paskaitinet atsiliepimus, pasneket su ismananciais zmonem, pasvarstyt. Ir tik tada kai busiu isitikines, kad privalumai - zymus ir lenkia trukumus, kuriuos pavyks kazkiek apeit, ar bent jau - pakest , dulinsiu ir as i parduotuve, pora "Daukantu" suspaudes - misliju tuo paciu dar tubele "smiero" kaukianciai dezei prigriebt...
Va, kaip as ziuriu i siuos priedus (manau - daugelis cia pasisakanciu panasiai). Kad jie neatstoja kapitalinio remonto, neatstato sudilusiu detaliu iki nauju - faktas, ir tai jau rasiau nesyk...
P.S Dar ismislijau: metalokeramika juk su jai budingu ibrezimu lyginimu juk turetu uzlygint cilindru choningavimo griovelius? Bet, tuo paciu, pavirsius padengia labai kieta ir slidzia plevele, kuri, pasak gamintoju ir be tepalo gali dirbt
Ot, ir pasakykit man kas geriau
