WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 07:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Tepalas oro filtre ?????
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 14:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 06 2005, 11:41
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Klausimas dyzelių žinovams. Kas per požymis jei oro filtre yra lyg ir tepalo. Ar imanoma kad jis ten patenko tiesiai iš variklio ar čia kas netyčia ar tyčia šliukštelėjo.

Dėkoju už kompetetingus atsakymus.

P.S. mašina ne citroenas (bet manau tai nėra esmė).

_________________
Škoda YETI 2,0 TDI (darbinis arkliukas)
Citroen Xantia 1,8i, automatas (žmonelės)
Citroen C5 1,8 16v, automatas EX
Citroen XM 2,0i EX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Tepalas oro filtre ?????
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 15:14 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
MaLaX rašė:
Klausimas dyzelių žinovams. Kas per požymis jei oro filtre yra lyg ir tepalo. Ar imanoma kad jis ten patenko tiesiai iš variklio ar čia kas netyčia ar tyčia šliukštelėjo.

turbina :?:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 15:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
alsuoklis :roll: pas mane ir keli lasai nuvarva ten,manau nuo to kad tepalo pripilta virs virsutines normos :idea:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Tepalas oro filtre ?????
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 16:36 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 06 2005, 11:41
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
turbina :?:


Pamiršau parašyti
:!: Turbina yra :!:

_________________
Škoda YETI 2,0 TDI (darbinis arkliukas)
Citroen Xantia 1,8i, automatas (žmonelės)
Citroen C5 1,8 16v, automatas EX
Citroen XM 2,0i EX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 19:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
proffanas rašė:
Meta atgal.
Žiedai. :?:



priezasciu zinoma gali buti nemazai del to tepaliuko, bet realiausias ir dazniausias faktas yra tai ka ir Proffanas rase ir neskaitant nuo modelio.............. :cry:

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 19:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
proffanas rašė:
Meta atgal.
Žiedai. :?:
Kaip gali mest atgal per isiurbimo kolektoriu? Isiurbimo voztuvas atviras tik isiurbimo fazeje-kai stumoklis eina zemyn...Tada oras yra siurbiamas i cilindra, ir spjaut atgal negali.Atsakymas vienareiksmiskas (esu ir pats su tuo susidures,Opel kaddet) - per alsuokli .. 8)

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 21:36 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Žiguliuke tai norma buvo, kad oro filtras apsitepalavęs, ir tai vykdavo per alsuoklį :D. Pravalyti jį reikia, juk žiema atėjo.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 21:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
:wink: , nu valykit tą alsuoklį kiek norit, jei žiedų nėr, per jį ir atsipučia tepalo lašeliai, kartu su karterin pro sudilusius kompresinius žiedus patekusias dujas. O alsuoklis visad išvestas į įsiurbimo kolektorių.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 21:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Senam dyzeliui (jei jis senas >10m) žiedus keisti nėra prasmės;variklis po žiedų keitimo visvien daugiau 10kkm kaži ar laikys.O jei daryti kaip priklauso,pilną kapitalinį,tai remonto kaina gali gerokai prašokti mašinos vertę.Paprastesnis sprendimas-keisti variklį.

Galima šliūkštelt metalokeramikos,bet po 20-30kkm vėl pasikartos tas pats.

O galima važinėti,kol tas variklis vienądien nebeužsikurs.Minusas-padidėję tepalo sąnaudos ir pastoviai užsikišęs oro filtras,dūmyjimas,vis labiau krentanti trauka ir sunkėjantis kūrimasis.A,dar saliarkos daugiau pradės ryti.O daugiau jokių baisybių nebežinau,kuo pagąsdinti :roll:


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 06 2007, 22:02 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Arte. rašė:
:wink: , nu valykit tą alsuoklį kiek norit, jei žiedų nėr, per jį ir atsipučia tepalo lašeliai, kartu su karterin pro sudilusius kompresinius žiedus patekusias dujas. O alsuoklis visad išvestas į įsiurbimo kolektorių.


Tas tai taip :) - žiguliukas tepalus jau vartojo, bet jis 400 000 km be invazijos į jo vudų buvo prasukęs :D>

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 18:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
proffanas rašė:
Senam dyzeliui (jei jis senas >10m) žiedus keisti nėra prasmės;variklis po žiedų keitimo visvien daugiau 10kkm kaži ar laikys.
Nu 10 metu gal ir ne riba dar (nebent visa ta 10 metu be sustojimo sukos), Keiciau visus ziedus 15 metu Ford transitui,po to iki pardavimo gal koki 50 kkm pravaziavau ir nepastebejau kad kas blogyn eitu.. :roll:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 07 2007, 19:45 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
proffanas rašė:
Pasisekė ;)
Normaliai skaitosi,kad senam (normaliai padrožtam >~300kkm) dyzeliui su išdilusiais žiedais ir nebe cilindriniais cilindrais žiedų pakeitimas tik vos vos geriau nei numirėliui kompresas... Bet kaip kompresui-per brangu.
Apšnekamam automobiliui visvien teks važiuoti servisan tiksliai diagnostikai,bet tegu orientuojasi,apie ką ten šneka gali eiti... :roll:


Apie PSA variklius tikrai negalima pasakyt, kad po 300kkm - karamba. Nebent be filtro eksploatuosi. Nebūk toks kategoriškas, patariu :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 09 2007, 18:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Analogiška nesena tema: http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=8864


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 66 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007