WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Xantia 1.9 turboD http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=10088 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | ramgutis [ Vas 07 2007, 15:06 ] |
Pranešimo tema: | Xantia 1.9 turboD |
Noreciau issiaiskinti tokus klausimus apie xantia 1.9 turbo D varikli ar turetusi girdetis turbinos darbas ? Nuo kokiu apsuku ji isijungia ? o ar gali turbina is viso neveikti, jei taip tai kokie galimi gedimai ir kiek kainuotu ju pasalinimas Klausiu todel , kad man atrodo , kad pas mene xantioj neveikia turbina, t.y. nera jokios traukos variklis traukia, kaip paprasta 1.9 D |
Autorius: | Dolfrin [ Vas 07 2007, 15:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei turbina neveiktu, tai jis isvis tau netrauktu. Beje turbina neisijungia, o ji visada veikia. Pamegink filtrus pasikeisti pradziai. Nes kai turbina neveikia, patikek tada suprastum ka reiskia netraukia. |
Autorius: | mr_aurimas [ Vas 07 2007, 20:23 ] |
Pranešimo tema: | |
restoravimas apie 900lt,jei pas normalius mestrus,vilniu turbo servise,o siaip tai naudota ja galima gaut uz 400lt(tik reikia ziuret,ar is ivoriu vevaiksto i sonus)o jos garsas turi but labai nedidelis,o filtras oro svarus? |
Autorius: | proffanas [ Vas 07 2007, 21:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Turbina veikia visada,vos užkūrus variklį-ji "varoma" išmetamosiomis dujomis.Norint,galima pasiknisti tech.duomenyse ir susirasti,prie kokių apsukų ji sukuria max.slėgį-tada ji veikia efektyviausiai (o ne "įsijungia" ![]() Iš aprašymo panašu,kad ji išvis neveikia.Jei taip-būtina pakeisti oro filtrą (gal dėl užkišto filtro turbina neturi iš kur/kaip oro paimti).Jei nepadės ir tai-beveik garantuotai turbina "strigusi",ir netgi "simbolinio" jos remonto kaina prasideda nuo 200lt.Restauravimas kainuoja daug daugiau už pakeitimą į naudotą turbiną,bet naudotos turbinos-toooooks dalykas... ![]() |
Autorius: | Traktor [ Vas 08 2007, 08:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal ne visai y tema: jei naudojami "sportiniai" filtrai pirkti is kokio turgelio ar maximos, kurie lygiai taip pat gerai filtruoja kaip suplysusi kojine, tai turbinos rotorius (saltosios puses, tas kur ora traukia per filtra ir pucia y intercoolery ir varikly) labai graziai buna sutrinamas smulkiu dulkiu. Yra toks puslapis XtraRacing.lt, ten zmogelis uzsiimantis turbo remontu sudejo nuotraukas kaip atrodo tie rotoriai po "tiurlinginiu" filtru panaudojkimo, tai ant kai kuriu net uzuominu nematyt kad kada nors ten buvo menteles, like tik asis ![]() |
Autorius: | xamas [ Vas 08 2007, 08:37 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Iš aprašymo panašu,kad ji išvis neveikia.Jei taip-būtina pakeisti oro filtrą (gal dėl užkišto filtro turbina neturi iš kur/kaip oro paimti).Jei nepadės ir tai-beveik garantuotai turbina "strigusi",ir netgi "simbolinio" jos remonto kaina prasideda nuo 200lt.Restauravimas kainuoja daug daugiau už pakeitimą į naudotą turbiną,bet naudotos turbinos-toooooks dalykas...
![]() Nu proffanai, ant kiek turi but uzdarytas oro padavimas kad turbina neprasisuktu, vel tu cia kazka uzlenkei ![]() ![]() |
Autorius: | Arte [ Vas 08 2007, 09:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Paprastas patikrinimas - jei yra guminis vamzdis prieš įsiurbimo kolektorių - jis minkštas esant mažoms apsukoms. Duodi gazo - sunkai įspaust turi. Jei sugebėsi į įsiurbimo kolektorių pasijungt manometrą, (geriausia 2bar nominalo), slėgį turi duot iki 1bar, nu kuo anksčiau, to geriau. Aukštesnio slėgio kelt neturi - yra vožtuvas, kuris slėgiui sukilus turbiną varančias išmetamąsias dujas praleidžia tiesiai i išnetimo sistemą. (tas nebegalioja naujiesiams 2,2hdi ir mandresniems ![]() |
Autorius: | ramgutis [ Vas 08 2007, 14:07 ] |
Pranešimo tema: | |
filtras tai kiek supratau oro, kuris savaime aisku pats pirmas buvo pakeistas, na nebet dar yra koks kitas ![]() o tai kaip supasti "strigusi turbina" |
Autorius: | proffanas [ Vas 08 2007, 14:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Kito filtro nėra ![]() "Strigusi" reikia suprasti pažodžiui:normaliai nesisukanti.Gal prikepė,gal kas pabiro? ![]() |
Autorius: | ramgutis [ Vas 08 2007, 15:52 ] |
Pranešimo tema: | |
tai naujienos ne kokios lygtai ir tubo, net gaunasi kad dabar nebe ![]() |
Autorius: | saulysx [ Lap 01 2010, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: |
pas mane kazkas panasaus pasidare su turbina. i oro filtra patenka tepalai ir silpnai traukia turbina. gal jau kaput jai yra? Net nuemus varyklio apsauga matosi aptekejas variklis. Gal cia teka tepalai is turbinos? Gal ten kazkoks slangas nusieme ar dar kazkas blogiau... |
Autorius: | Pole [ Lap 01 2010, 22:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 1.9 turboD |
Jei jau matuoti slėgį turbinai, tai tik ne ant laisvų sūkių - nieko ten praktiškai neišmatuosi. Tikrąjį slėgį turbina išvysto tik motorui dirbant po apkrova. Jei turbina strigusi, turėtų gerai įmynus pedalą, pradėti verstis juodais dūmais. Ir netraukimas būtų ne šiaip biski, o totaliai "pukute". nes turbina tokiu atveju tarnauja kaip kamštis tiek išmetimo pusėje tiek ir oro paėmimo pusėje. Paprastas buitinis testas - paimti šlangutę, kuri eina nuo oro tiekimo pusės į kuro siurblio dozatorių (pas bosch'ą tai tokis grybas ant siurblio viršaus, pas lucas'ą tokia pimpačka palei siurblio apačia į kuria jungiasi viena storesnė šlangutė ir viena plona tokia kaip abratkė nuo forsunkių), tai va paimti tą šlangelę, atjungti nuo kuro siurblio susikišti sau į burną (tik ne per giliai) ir numygti siurblio droselį - jei žandai išsipūs reiškias turba bent jau sukasi ir kažkiek įpučia. Kitas klausimas kiek bar. ir dar krūva kitų niuansų, tokių kaip ar paduodamas reikiamas kuro kiekis ir kokiu momentu, ar teisingas degimo kampas, ar nekiauras interkūleris ir kiti oro tiekimo vamzdžiai, ar ar ar .... daug dar tų ar lieka. Atmint reik tik tiek, kad turbina gerai veikia tk tada kada gerai veikia motoras ir atvirkščiai, nes ji varoma išmetamosiomis dujomis. O didžiausias turbinų priešas prastas tepalas, retas jo keitimas ir staigus motoro gesinimas po intensyvaus darbo, ko pasekoje tepalas sudega ant ašies ir mirtinai užklinija turbiną. O jei jau įvyktų taip, kad pramuštų tepalą į oro tiekimo pusę, vo tada tai pajaustum nevaldomą dyzelio galią - redlainas tol kol baigsis tepalas arba išlys švaistiklis per bloką. |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 16 2012, 21:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 1.9 turboD |
O aš kito klausimo noriu paklausti - ar alkūninio veleno priekinis riebokšlis (diržo pusės) maudosi tepaluose, kaip pusašiniai, ar ne? T.y. ar jį keičiant galvot apie tepalo išleidimą ar galima be vardo imt ir darbuotis? ![]() Lygiai tas pats klausimas ir XUD7 ir XUD9 motorams... XUD11 dar neturiu, bet jei žinot, tikėtina, kad bus ta pati sistema |
Autorius: | AurisKo [ Lap 17 2012, 19:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 1.9 turboD |
tadas1991 rašė: O aš kito klausimo noriu paklausti - ar alkūninio veleno priekinis riebokšlis (diržo pusės) maudosi tepaluose, kaip pusašiniai, ar ne? T.y. ar jį keičiant galvot apie tepalo išleidimą ar galima be vardo imt ir darbuotis? ![]() Lygiai tas pats klausimas ir XUD7 ir XUD9 motorams... XUD11 dar neturiu, bet jei žinot, tikėtina, kad bus ta pati sistema Gali drasiai keist riebokšlį nenuleidęs tepalų. Alkūninis velenas stovi žymei aukščiau. Variklio alyva siekia ties variklio bloko apačia (būna ir žemiau). |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 18 2012, 01:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Xantia 1.9 turboD |
Liuks, ačiū ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |