WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
HDI variklio vedimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=10150 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | @udrux [ Vas 14 2007, 10:06 ] |
Pranešimo tema: | HDI variklio vedimas |
masinos manuale parasyta, kad vedant masina, negalima spausti akseleratoriaus pedalo. As taip ir darydavau. Bet kai prasidejo salciai, taip vedant, reikdavo ilgiau pabruzinti starteri (kokie 5-6 sukiai budavo). bet kazkuria diena, kai buvo -15, kazkaip netycia pamaigiau akseleratoriu, ir masina uzsivede spol abarota:) Tai dabar laukiu komentaru, kodel negalima,kodel skiriasi ir ar turi skirtis uzvedimo eiga. |
Autorius: | Edma [ Vas 14 2007, 20:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Arte. rašė: Taigi ten kuro kiekį reguliuoja kompas. Manau pedalo paspaudimas net įtakos neturėtų turėt. Pabandykite dar kartelį Man irgi atrodo, kad kol kuriamas variklis, viskas vyksta nuo kompo programos, ir tik uzkurus varikli kompas priima gazo pedalo daviklio duomenis... ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | rodos [ Vas 14 2007, 21:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: HDI variklio vedimas |
@udrux rašė: masinos manuale parasyta, kad vedant masina, negalima spausti akseleratoriaus pedalo. As taip ir darydavau. Bet kai prasidejo salciai, taip vedant, reikdavo ilgiau pabruzinti starteri (kokie 5-6 sukiai budavo). bet kazkuria diena, kai buvo -15, kazkaip netycia pamaigiau akseleratoriu, ir masina uzsivede spol abarota:) Tai dabar laukiu komentaru, kodel negalima,kodel skiriasi ir ar turi skirtis uzvedimo eiga. Idomus klausimas.Tai kaip is tikro? Negi neatsiras kas protingai, teisingai paaiskins?
|
Autorius: | rodos [ Vas 15 2007, 08:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Edma rašė: Ner cia ko aiskyt - nereikia to gazo Gerbiu kiekviena nuomone, bet butu geriau pateikti OBJEKTYVIUS, rimtus ARGUMENTUS, o ne asmenines KATEGORISKAS nuomones.
|
Autorius: | @udrux [ Vas 15 2007, 08:31 ] |
Pranešimo tema: | |
siandien ryte vel pameginau pagazuot vedant ir vel 'spol abarota'. Be gazavimo reikia kokkiu 3-4. |
Autorius: | Arte [ Vas 15 2007, 10:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei manai, kad esant šaltam varikliui "spol abarota" yra labai gerai, tai klysti. Varikliui sveikiausia pradet veikti, kai jau veikia jo tepimo sistema (kai tepalo lempa jau pagęsus) ![]() (čia gali užvirti diskusijos apie akumų ir starterių taupymą, bet tam siūlau vesti kitą temą ![]() |
Autorius: | Raimis.P [ Vas 16 2007, 13:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Kai buvo saltukas (-17) as labai sunkai uzkuriau masina. Sukau starteri gal kokius 5 kartus. Veliau prisiminiau kad galima ir gazo pedala spustelt. Nuspaudziau svelniai. Uzsikure. Kita diena vel tas pats, tad nusprendziau ieskoti priezasties, nes gazo spausti tikrai nereiki, o jei reikia, tai kazkas netvarkoje. Taigi pradejau aiskinti ir suradau sudeguses visas 4 pakaitinimo zvakes. Jas pakeiciau. Ir dabar kai lauke buna bet kokia temperatura, varikliukas uzsikuria be jokio gazo pedalo paspaudimo. Aisku ne is puse apsisukimo, bet is 1-2 tai tikrai. taigi siulau paieskoti cia problemu. T.p. verta atkreiti demesi i tokius dalykus kaip kuro filtras, pats kuras (jei nelabai zieminis, tai issiskiria parafinai) ir pan. |
Autorius: | x|RAY [ Vas 19 2007, 20:21 ] |
Pranešimo tema: | |
siaip ir be gazo turi uzsivesti pakaitinus zvakes is puses apsisukimo, jei visgi kuriasi nekaip atkreipkit demesi i: - kuro kokybe (jokiu budu nepilt benzino i dyzeli, suvarys siurbli) - kuro filtro bukle (geriau keiskit dazniau) - auksto slegio kuro siurblio bukle (jei keiciant kuro filtra ant dugno matosi metalo drozlytes, tai jau siurblui ateina galas) - pakaitinimo zvakes varza turi buti maksimum 1.5 omai jei didesne keiskit zvake (daznai ir reles buna isdegusios) - kompresija cilindruose (ipac jei be oro filtro pavazinejot vasara, arba perkaitintas variklis) O kuo blogai gazas uzvedant, jei sukiai nesukyla virs 1500 tai nera dideles problemos, bet jei uzsigazuoja daugiau tai paprasciauiai nukencia tos detales kuriu pavirsiai dar nesuspejo pasidengt tepalu, t.y. svaistikliniai ir pagrindinai indeklai, ir ypac turbinos ivore. |
Autorius: | Edma [ Vas 19 2007, 21:39 ] |
Pranešimo tema: | |
x|RAY rašė: .. tai paprasciauiai nukencia tos detales kuriu pavirsiai dar nesuspejo pasidengt tepalu, t.y. svaistikliniai ir pagrindinai indeklai, ir ypac turbinos ivore. Manau esi ardes variklio apacia.Turejai pastebet ,kad indeklai niekad nebuna sausi ,tepalas visiskai nenuvarva del labai mazo tarpelio tarp pavirsiu ,,,o ir tepalas is siurblio kuriant pirmiausia pasiekia indeklus.. ![]() |
Autorius: | antas [ Vas 20 2007, 11:17 ] |
Pranešimo tema: | |
kaip rase protingas zmogus is forumo, berods xminde, tiktai reikia kelis sykius pakaitinti zvakes ir uzsiveda labai sauniai, pats isbandziau patiko |
Autorius: | Bosas [ Vas 22 2007, 19:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Arte. rašė: Jei manai, kad esant šaltam varikliui "spol abarota" yra labai gerai, tai klysti. Varikliui sveikiausia pradet veikti, kai jau veikia jo tepimo sistema (kai tepalo lempa jau pagęsus)
![]() (čia gali užvirti diskusijos apie akumų ir starterių taupymą, bet tam siūlau vesti kitą temą ![]() Arte tu visiskai neteisus. Kuo greiciau uzsives tuo geriau viskam. Koks skirtumas ar starteris letai suks tepalo siurbli ar uzvestas variklis. Nera technikoje tokiu paaiski nimu kaip sveika nesveika. Yra tepalasa ant cilindru sieneliu plevele likes idekluose tepalo rezervuarai padaryti ir t.t. Taigi to likutinio tepalo per akis kat to salto variklio paleidimo dilimo beveik nebutu. Ilgai sukant starteriu kurkas blogiau nei paleidus varikli. Ilgai sukant tas tepalo likutis pradeda mazeti o nuo starterio sukimo greicio tepalo slegis labai zemas. Taigi is straterio sukimo tepimo nauda artima 0 |
Autorius: | donius [ Spa 24 2008, 14:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: HDI variklio vedimas |
seip paskaitykit manuala del gazavimo. Tai labai kenkia turbinai, nes ji nespeja isisukt iki savo greicio. Taip pat uzgazavus negalima gesint, nes ji yra per prievarta stabdoma. |
Autorius: | Edma [ Spa 24 2008, 17:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: HDI variklio vedimas |
donius rašė: seip paskaitykit manuala del gazavimo. Tai labai kenkia turbinai, nes ji nespeja isisukt iki savo greicio. Taip pat uzgazavus negalima gesint, nes ji yra per prievarta stabdoma. Ir kas gi ta turbina gesinant stabdo per prievarta?Taigi turbina sukasi nuo ismetamuju duju...
|
Autorius: | proffanas [ Spa 24 2008, 19:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: HDI variklio vedimas |
Edma rašė: Ir kas gi ta turbina gesinant stabdo per prievarta?Taigi turbina sukasi nuo ismetamuju duju... Taigi pats ir atsakei; velniam išvis uždavinėti tokius klausimus? ![]() |
Autorius: | Edma [ Spa 24 2008, 20:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: HDI variklio vedimas |
proffanas rašė: Edma rašė: Ir kas gi ta turbina gesinant stabdo per prievarta?Taigi turbina sukasi nuo ismetamuju duju... Taigi pats ir atsakei; velniam išvis uždavinėti tokius klausimus? ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |