WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 20:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Vadinasi taip: Jau keli mėnesiai kaip turiu Xantia 2,1td su Lucas. Nusipirkes pakeičiau visus filtrus, diržus, vandens siurbli, įtempėjus ir panašiai. Tik kartais nei iš šio nei iš to variklis užsigazuoja. Kai palieku apšilti užvesta kartais pulsuojančiai užsigazuoja, kokias 15-20sekundžiu, po to suinormalizuoja. O kartais važiuojant, paspaudus daugiau sunkiau nukrenta apsukos, arba pulsuojančiai užsigazuoja. Gal kas atpažinote kokios nors ligos požymius?

P.S. CP servize darė variklio diagnostiką tada nieko blogo nerado.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 20:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
o traukia gerai?kartais negalejai pamirsti kuro filtra pasikeisti?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 20:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
Jei kuro siurblys Lucaso, tai jis turi tokią savybę (kai jau jam kažkas blogai) užsigazuoti. Esu apie tai girdėjęs, bet kas kur ir kodėl tikrai nežinau.
Jap, ta pati parasyti norejau, man kai paskutiniai kilometrai jo artejo, tai lyg adrenalino gaves pompavo jis :D . Dar ir kurui baigiantis uzsigazuoja.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2007, 21:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
sims rašė:
Traukia tai tikrai neblogai, anksčiau buvo tokia problema kad užgesinus varikli (pasukus rakteli) dar siek tiek dirbdavo variklis, bet CP servize tai patvarkė. Keistų dūmijimų irgi nepastebėjau. O kuro filtras pakeistas.


Zinai man irgi buvo, kad uzgesinus varikli dar padirbdavo - po menesio rzultatas 900lt uz siurbli ir 250 uz darba :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 08 2007, 17:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
Karolisxm rašė:
jaigu gaudo ora tai ir uzsigazuoja. Pas mane problema kuro bake, ten yra teleskopinis kuro vamzdelis is dvieju daliu, tarp ju guminis ziedelis ir manau, kad jam "sakes''. Uzsipylus pilna baka viskas gerai, o likus ~15 ltr., prasideda... O dabar net uzgesta.
Papasakok daugiau apie sita reikala. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 08 2007, 19:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
manau ora traukti gali ir pro guminiu vamzdeliu sujungimus su metaliniais kuro (drugo p605 pro ten ora gaude). O pulti keisti siurbli manau nereikia

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2007, 09:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Pastebėjau kad pradeda užsigazuoti kai pirmu ar antru bėgiu lėtai važiuoji į kalną mažesnėm apsukom. Manau kad kažkoks daviklis duoda signala kad paduotų daugiau kuro. Sustojus šiek tiek pasigazuoja, ir apsukos vėl nukrenta.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2007, 15:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ot keistuoliai dviratį išradinėjate. Jau rašiau, kad Lucas turi tokią ligą ir ta liga , man regis, dėl kokios tai elektronikos. O tam jau yra servisas.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2007, 19:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Šiaip tai pas mane yra permatomos žarnelės iki kuro filtro ir nuo filtro iki siurblio. Ir šiandien pastebėjau kad nuo filtro iki siurblio kuras teka siek tiek su oro burbuliukais. mėginsiu šlangelių sujungimus peržiūrėt, o gal padės :)

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 13 2007, 20:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
taiva vaziuok ir nesuk nei galvos, nei... siurblys tavo geras. O kaip uzsandarinti filtro pompike nezinau, bent jau zinai, kad nieko baisaus

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2007, 18:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
taigi, turiu naujienu. Nežinau kas padėjo, ar davikluo pakeitimas, ar kuro sistemos sandarinimas, bet užsigazavimai lyg ir dingo :D . Ir tikiuosi ilgam.

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 27 2007, 13:06 
Laba diena! Pas mane Xantia 2.1td. Jis irgi neuzgesta iskart kaip istrauki rakta ir dirba dar 5 sek. Bet vazineju jau 1.5metu. Irgi sokinedavo apsukos arba pakildavo, pasilaikidavo ir po keliu minuciu nukrisdavo. Radau problema. Tai buvo temperaturinis daviklys zalios spalvos kuris duoda signala kompuj apie temperatura ausinimo skyscio. Pakeiciau ir O.K. Pas mane dar ir CEKAS dega, o pas ka nuvazuot nezinau. Kompus turi zmoniu, tik proto ne pas visus yra.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 27 2007, 13:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
Aš irgi ta pati davikli pakeičiau :)

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 31 2007, 23:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
O man po tu uzsigazaviimu su lucasu pirmaji XM'a is vis isrinkau dalimis, nes kitaip nesugalvojau ka daryti, pasirodo apsimokejo :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2007, 11:19 
Klausimas apie 2.1 td su eletrononiu lucasu:
kaip jie kuriasi? Saltas, karstas?
Senesnieji mechaniniai - jei viskas ok - s polaborota. Gal sitie (elektronikos prifarsiruoti valdomi kompu) kitaip?

Yra egzempliorius - kuriant saltas prasuka pora kartu ir dirba, karstas irgi panasiai antrame apsisukime uzsikuria. Oro permatomose slangose nera, dumu baltu melynu irgi nera, tik juodu truputi ismeta uzkuriant. Variklis dirba lygiai.

Papasakokit kas ivalde tokius aparatus, nes neteko daugiau ciupinet tokiu :?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007