Ozz rašė:
O koks tikslas deti ant abratkiu permatomas slangutes? Kokiu budu ten gali but oro?
Todėl, kad dyzelio kuro tiekimo sistema privalo būti
sandari. Jei oras gaudomas per grįžtamąsias šlangutes, kuras nuteka atgal į baką (susisiekiantys indai), tokiu būdu ištraukdamas kurą į žemiausią tašką, kuris yra viename lygyje su bake esančiu kuru. Todėl neretai būna nusiskundimų, kad kai bakas pilnas-kuriasi čiki, o kai apytuštis-tenka zulinti starteriu arba vos užkurtas variklis užgęsta. Tai akivaizdus požymis, jog gaudomas oras, ir greičiausiai per abratkes. Kai stovi atbulinis vožtuvas, nuo užsiorinimo izoliuojama bent jau tiekimo sistema, ir oro gaudymo pasekmės sukelia mažiau problemų. Kai atbulinio vožtuvo nebūna, užsiorinus kuro tebūna likutis siurblyje, o likęs-bake esančio kuro lygyje, ir siurbliui tenka pompuoti orą, kol "prisiprašo" saliarkės. Siurbliui tas anaiptol ne į sveikatą
Išvis, oro gaudymas-viena dažniausių ir sunkiausiai, nors ir palyginus pigiai išsprendžiama problema, pasitaikanti lengvesne ar sunkesne forma turbūt kiekviename dyzeliniame automobilyje. Sensta ir trūkinėja žarnelės, tarpinukės ir kitos guminės sistemos dalys; neretai ir meistrai po eilinio pasikrapštymo normaliai neužveržia kokios sąvaržos. O kai reikia rasti tą nesandarią vietą, neretai sugaištama ir pora dienų.