WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Springsta 1.9 TurboD
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=10670
Puslapis 11

Autorius:  E.S. [ Kov 24 2007, 12:27 ]
Pranešimo tema:  Springsta 1.9 TurboD

sveikuciai,

reikaliukas toksai: uzkurus salta varikli (Xantia 1.9 TurboD '94) toks jausmelis susidaro, kad lyg dirbtu ne visi cilindrai, variklis springsta, meta duma (sprendziu ne iki galo sudega kuras). Taciau vos kiek isyla - viskas ciki, taip pat uzkurus dar neatsalusi varikli. kilo itarimas, kad gali buti kaltas kuro filtras, pakeiciau - tas pat... Spresta - kalti purkstukas arba zvake. Patikrinau ir vienus ir kitus - viskas ok, tiesa patikrinau tik tris cilindrus, kadangi prie vieno cilindro nei zvakes nei purkstuko neprieisi - kuro aparatura kliudo. Dar toks niuansas: neseniai tvarkiau kuro aparatura, t. y. per viena asele vare dyzelina, teko pakeist rieboksliuka. Bet ar sis dalykas gali turet itakos? Rankine pompike pripompavus i filtra kuro, po kurio laiko slegis dingsta.

Gal kam nors is jusu buvo kile tokiu problemu?

Autorius:  proffanas [ Kov 24 2007, 13:24 ]
Pranešimo tema: 

Gaudo orą kažkur, ir tiek. Teks visur (ir ant abratkių) mautis permatomas žarnas ir gaudyti, kur tas oras patenka. Pasiknisk šia tema paieškoj. Tai turbūt pats populiariausias dyzelių "gedimas" :D

Autorius:  E.S. [ Bir 09 2007, 08:44 ]
Pranešimo tema: 

pasirodo buvo uzsikimses sietelis esantis bake ;-)

Autorius:  proffanas [ Bir 09 2007, 08:51 ]
Pranešimo tema: 

E.S. rašė:
pasirodo buvo uzsikimses sietelis esantis bake ;-)

O kaip tai susiję su
E.S. rašė:
Rankine pompike pripompavus i filtra kuro, po kurio laiko slegis dingsta.
:?:
Ieškok; kažkur vyksta ir oro gaudymas, nors problemos dėl gaudymo paprastai išryškėja tik pašalus.

Autorius:  Edma [ Bir 09 2007, 18:03 ]
Pranešimo tema: 

Aurutis rašė:
Man mistika cia jauciasi :roll:
I baznycia..

Autorius:  proffanas [ Bir 09 2007, 19:09 ]
Pranešimo tema: 

Nu lyg ir nėra čia mistikos... Kuro tiekimas lyg ir keldavo problemų, bet pagrindas buvo išspręstas išvalant bako filtrą. Bet kadangi tas filtriukas 100% niekuo dėtas dėl kuro nutekėjimo iš kuro pompos, reiktų pasitikrinti ir oro gaudymą.
Jei nutekėjimai nedideli, per visą vasarą gali kurtis ir dirbti normaliai, bet rudeniop/žiemop prasidės nesąmonės, kas vėl duos seriją postų forume "help ".

Autorius:  Edma [ Bir 09 2007, 19:29 ]
Pranešimo tema: 

Siap ..pamastymams...Pas Berlingo yra po kebulu ant gryztamo pastatytas kuro ausintuvas..tipo gyvatukas- kol kuras nuteka i baka ,jis atausinamas....manuale rasoma, kad dyzelis neprarastu savo...kaip cia issireikst...savo tasumo, tirstumo.....nuo to priklauso ka siurblys siurbia...ta prasme isivaizduok...per kokteilio siaudeli siurbcioji snapsa, arba,2 variantu, koki tirsta sokoladini likeri.......man teip atrodo, kad skystesniame greiciau pagausi oro, nei tirstesniame.....susieta su vasara..,.......pamastymams..gal as ir neteisus, nekreipkit demesio... :wink:

Autorius:  proffanas [ Bir 09 2007, 20:00 ]
Pranešimo tema: 

Edma, kadangi turime šeštadienio vakarą, tai suprantama, kad pamąstymai apie šiaudelius ir šnapsą daug aktualesni, nei apie dyzeliną :D Deja, jie neatsako už kuro dingimą iš žarnelės po filtro. Kaip ir kuro aušintuvai ar kiti pričindalai. Ir šnekama ne apie HDI.
O tiesiogiai su vasara siejasi tai, kad kuro žarnelės ar tarpinės šaltyje susitraukia, ir jei jose buvo bent mažiausias įtrūkimas-jis išdidėja.
Negana to, neaišku, per kur čia imamas oras.Žarnelės gali būt ir niekuo dėtos, jei veiksmas vyksta per pvz.filtro tarpinę.

Autorius:  Edma [ Bir 09 2007, 21:49 ]
Pranešimo tema: 

Beje...dar siek tiek pamastymams.......manuale rasoma, kad smulus mazi oro burbuleliai yra normalu......nors nenoreciau sutikti....

Autorius:  proffanas [ Bir 09 2007, 22:14 ]
Pranešimo tema: 

Aš irgi nemanau, kad tie trys-penki mažyčiai burbulėliai ryte yra normalu :D Bet jei jie kurtis ir važiuoti netrukdo-ma juos galas; galima sutikti, kad tai yra normalu, toks oro gaudymas. Bet žiemą jie gali išvirsti į pusmetrį tuščios kuro tiekimo šlangos :( Ir tada "kukū" bus mažiausia, ką galima pasakyti :?

Autorius:  Ozz [ Bir 11 2007, 11:05 ]
Pranešimo tema: 

Teks visur (ir ant abratkių) mautis permatomas žarnas ir gaudyti, kur tas oras patenka.

O koks tikslas deti ant abratkiu permatomas slangutes? Kokiu budu ten gali but oro?
Siaip keblus reikalas su tuo oru. Vat pas mane tarp rankines pompeles ir filtro kazkokiu budu ilgiau pastovejus atsiranda slangutej 1-2 cm oro tarpas. Slangos pakeistos, atbulini voztuvas pastatytas, rankine pompele nauja, filtras nuo vw (sandarus, toks metalinis neisardomas baciokas). Na mistika ir tiek.
Siap kuriasi gerai, tik uzkurus keletas burbulu nueina o veliau ciki viskas.
Tai daugiau ir nieko nedarau :roll: .

Autorius:  proffanas [ Bir 11 2007, 12:08 ]
Pranešimo tema: 

Ozz rašė:
O koks tikslas deti ant abratkiu permatomas slangutes? Kokiu budu ten gali but oro?
Todėl, kad dyzelio kuro tiekimo sistema privalo būti sandari. Jei oras gaudomas per grįžtamąsias šlangutes, kuras nuteka atgal į baką (susisiekiantys indai), tokiu būdu ištraukdamas kurą į žemiausią tašką, kuris yra viename lygyje su bake esančiu kuru. Todėl neretai būna nusiskundimų, kad kai bakas pilnas-kuriasi čiki, o kai apytuštis-tenka zulinti starteriu arba vos užkurtas variklis užgęsta. Tai akivaizdus požymis, jog gaudomas oras, ir greičiausiai per abratkes. Kai stovi atbulinis vožtuvas, nuo užsiorinimo izoliuojama bent jau tiekimo sistema, ir oro gaudymo pasekmės sukelia mažiau problemų. Kai atbulinio vožtuvo nebūna, užsiorinus kuro tebūna likutis siurblyje, o likęs-bake esančio kuro lygyje, ir siurbliui tenka pompuoti orą, kol "prisiprašo" saliarkės. Siurbliui tas anaiptol ne į sveikatą :?
Išvis, oro gaudymas-viena dažniausių ir sunkiausiai, nors ir palyginus pigiai išsprendžiama problema, pasitaikanti lengvesne ar sunkesne forma turbūt kiekviename dyzeliniame automobilyje. Sensta ir trūkinėja žarnelės, tarpinukės ir kitos guminės sistemos dalys; neretai ir meistrai po eilinio pasikrapštymo normaliai neužveržia kokios sąvaržos. O kai reikia rasti tą nesandarią vietą, neretai sugaištama ir pora dienų.

Autorius:  proffanas [ Rgp 12 2007, 10:24 ]
Pranešimo tema: 

E.S. rašė:
dar karteli pasikartosiu... issivaliau kuro bake esanti sieteli ir baigtas kriukis, skrenda kaip bitute :D

Vadinasi, davei neteisingus pradinius duomenis. Aš juk jau klausiau:

proffanas rašė:
E.S. rašė:
pasirodo buvo uzsikimses sietelis esantis bake ;-)

O kaip tai susiję su
E.S. rašė:
Rankine pompike pripompavus i filtra kuro, po kurio laiko slegis dingsta.
:?:

Autorius:  proffanas [ Rgp 12 2007, 20:09 ]
Pranešimo tema: 

Aldividas rašė:
Nejau man reik valyti bako filtra?
Nuo šito dar nė vienai mašinai blogiau nebuvo...
Šiukšlių pakanka jau ir pilant kolonėlėse, o jei pilta iš kažkur kitur, ypač su leika be sietelio-gali drąsiai valyti kas pusmetį. Jei šnekam apie dyzelį, o ne benzynką :)
Bet ir oro gaudymo sistemoje tikimybės nevalia atmesti.

Autorius:  proffanas [ Rgp 24 2007, 20:03 ]
Pranešimo tema: 

E.S. rašė:
profanas gali buti teisus... taciau man isvalius sieteli, viskas susitvarke...
Keista man, kad aprašytus simptomus sutvarkė vien sietelio išvalymas, bet jei pašalus prasidės kokios nesąmonės-iškart žinosi, kur sliekų ieškoti...

Pridėta: O nesąmonės visgi prasidėjo nesulaukus nė šalčių ;) http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=12569

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/