WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 14:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kazkur traukia ora
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 10:36 
Sveiki,turiu XM 21D 12Vyra problema per kuro filtra traukia ora,pakeiciau filtra tas pats,kai nuorinu pradeda begti kuras tad uzsiveda,ismesdama daug melynu dumu,kai varyklis pasila iki 70 laipsniu,dumai dingsta. Rytais labai sunkiai kuriasi.Vaziuojant 100km/h variklis savaime apsukas didina ar mazina.Buna taip kad savaime uzgesta mazom apsukom.Patarkit kur ieskoti problemu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 11 2007, 10:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
http://diesel.dcp.kiev.ua/Podsos.html


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 13 2007, 21:46 
Vat man irgi greičiausiai per kuro filtrą traukia.. Šiandien pakeičiau filtrą, išsiardžiau visą dėžutę į kurią jis dedasi, surinkau. Bet kazkodel man tokia nuojauta, kad ryt vistiek per ji tauks ir nesives.. Galvoju gal tarp kuro filtro ir siurblio reikia vožtuvėjį pastatyt, kad kuras negrįžtų į kuro filtrą. :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 14 2007, 09:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
Socrat rašė:
Vat man irgi greičiausiai per kuro filtrą traukia.. Šiandien pakeičiau filtrą, išsiardžiau visą dėžutę į kurią jis dedasi, surinkau. Bet kazkodel man tokia nuojauta, kad ryt vistiek per ji tauks ir nesives.. Galvoju gal tarp kuro filtro ir siurblio reikia vožtuvėjį pastatyt, kad kuras negrįžtų į kuro filtrą. :?



Kam dvirati isradineti???

pesikeiskit slangeles,kazkur gaudo ora :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 14:35 
Šlangeles pasikeičiau uždėjau skaidrias nuo rankinės pompelės iki kuro filtro ir nuo kuro filtro, iki siurblio. Nesimato jokių burbuliukų. Bet kuriasi iš ryto sunkokai, na žymiai lengviau, negu buvo, bet dar reikia pasukt starteriu, tada padūmija baltai ir pasipurto kelias minutes.. Gal pats siurblys kažkur orą gaudo? Nebesuprantu.. Sušilus varikliui kuriasi be problemų. Beje, dūmingumas kažkoks dar man įtartinas. Šiaip stovint vietoj, tai kaip ir taisyklingą juodą dūmą meta, kai tapkę nuspaudi į dugną, bet važiuojant kažkaip irgi atrodo, kad ties 2500-3000 rpm siek tiek pradeda dumyt, o gal as per daug smaugiu? :lol: Po ZX 47KW, čia jau nors kiek galima pamaigyt.. :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 15:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Baltas dūmas ir purtymasis reikštų arba orą sistemoj, arba netinkamą degimo kampą, arba neveikiantį purkštuką/cilindrą, arba paprasčiausiai neveikiantį degimo paankstinimą... Arba viską kartu. Truputį perdaug erdvės spėliojimams :) Jei tai vyktų per šalčius, gali rodyti ir neveikiančią (-ias) žvakę (-es), bet dabar, bijau, be rimtesnės diagnostikos arba nuoseklaus priežasčių atmetimo po vieną neišsiversi... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 15:13 
Degimą patikrino, sakė tiksliai pastatytas. Žvakės visos pakeistos. Beje, apsukos visada virš 1000 rpm. Nesugebėjau perprast pagal brėžinį, kuris ten varžtas jas reguliuoja. Tiksliau radau panašų varžtelį, bet jį sukiojant niekas nesikeičia. Profanai, o iš kurios pusės ten reikia į siurblį žiūrėt pagal brėžinį? O tai degimo paankstinimas kaip patikrint? O jei apsukos visada dideles, tai gal turetu normaliai kurtis, jei ir paankstinimas neveikia? Ar ne?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 15:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ten siurblio vaizdas iš viršaus; varžtelis yra arčiau salono. Tiesiai už jo eina ankstinimo trosas (schemoj matosi).
Nebent pas tave kitoks siurblys? :roll:
Per didelės laisvos apsukos užvedimui niekuo nepadeda; anaiptol.

Pasižiūrėk, kiek įtemptas ankstinimo troselis yra esant šaltam varikliui ir kiek-įšilusiam iki 80C. Jei įtempimas toks pat-ankstinimas neveikia. Šia tema forume kažkur buvo pora temų.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 15:26 
proffanas rašė:
Pasižiūrėk, kiek įtemptas ankstinimo troselis yra esant šaltam varikliui ir kiek-įšilusiam iki 80C. Jei įtempimas toks pat-ankstinimas neveikia. Šia tema forume kažkur buvo pora temų.


Siurblys tai Bosch, o kiek ten jų rūšių, tai nežinau..
Ok, dekui, bandysiu troselį pažiūrėt.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 15:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tai schema-to siurblio...
Jei visiškai nereaguoja į apsukų reguliavimo varžtą, ten gali būti jau gerokai pareguliuota iki tavęs... Tada apsukas gali mažinti, mažindamas kuro padavimą (varžtas dešinėje iš galo, tarp vamzdelių išėjimų). Sumažinęs kurą, sumažinsi trauką, sąnaudas, laisvas apsukas ir dūmingumą. Tik prieš reguliavimą užsižymėk dabartinę varžto padėtį, kad prireikus galėtum atstatyti :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 15:42 
proffanas rašė:
Sumažinęs kurą, sumažinsi trauką, sąnaudas, laisvas apsukas ir dūmingumą.


Nea, traukos sumažint nenoriu, o visa kita, tai nieko prieš.. :lol: Dabar dar pas kačiukus forume pasiskaičiau, kad gali būt kalta forsunkė. Nes su ja kartu ir dūmingumas ir nesivedimas. Tai pradžiai pasitikrinsiu ar veikia paankstinimas, jei veikia, tada savaitgaly užsiimsiu su forsunkių tikrinimu. Nes kuro prisukimas abejoju ar užsivedimui duos naudos.. :roll: Liks neišspręsta pagrindinė problema.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 15:49 
proffanas rašė:
Purkštuko (greičiau , jo antgalio) gedimas visiškai tikėtinas, todėl neįšilęs variklis sunkiai kuriasi ir purtosi (nes nedirba vienas ar du cilindrai), tik namuose jo nepatikrinsi :) Bent jau Kaune išsukto purkštuko patikrinimas ant stendo kainuoja 10-20lt/vnt.


Tai namie išsisuksiu, ir nuvešiu į dyzelservisą, yra toks Utenoj. Gal ir ne kokia ten kompetencija, bet manau purkštukus sugebės patikrint, pas juos išsukti kainuoja gal 5-10 lt patikrinimas. Vilniui taigi tokia paprasta operacija gal ir į pusantro šimto netilptų.. :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 21 2007, 21:30 
Žodžiu forsunkių nepasitikrinau, nes pirma rekomendavo pasiankstint degimą vienas meistras. Bet jau priėjimas tai apsaugok ir apšviesk.. Apatinį varžtą kuro siurblio, kad atsukt, tai reikės hidraulinį siurblį nuimt ar bent jau atleidus į šoną pastumt.. Palieku tą darbelį kitam savaitgaliui, kai bus daugiau laiko.. :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 23 2007, 12:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
je fantastinis priejimas as kai zaidziau su siurbliu tai hidro siurbli tik uzversdavau, o reikejo nuimt generatoriu tada jau galima prieit. O Profanas nevisai teisus kad negalima pasitikrint purkstuku namie :) reikia tik tureti stenda gal retas kuris turi, bet as vienas ju 8)

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 23 2007, 21:48 
[quote="Socrat"]Vat man irgi greičiausiai per kuro filtrą traukia.. Šiandien pakeičiau filtrą, išsiardžiau visą dėžutę į kurią jis dedasi, surinkau.

Gal gali papasakot apie ta filtro dezute.
Galvoju kad kazkur per ja ora traukia. Nes iki kuro filtro burbulu slangose nera o uz filtro link siurblio burbuliukai matosi.
Nuimant dezute ausinimo skysti reik nuleisti?
Ar turi but kazkokia tarpine ant vandens nuleidimo varztuko (pas mane nera)?
Salia angalio kur maunasi kuro zarna (ateinanti nuo rankines pompos) yra toks plastmasinis varstukas (galvute kryziaus formos) - ka jis reguliuoja :roll:? Ar issiardo ten?
Niekaip nerandu pro kur ora traukia :(


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 24 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007