WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 24 2024, 19:05

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2007, 19:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Kiek suprantu, tai kompresija krenta.....ir su tuo susijusios visos kitos pasekmes.... :roll:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2007, 19:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
Aciu Dievui,kad mano kompresija normali :!:

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2007, 20:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
audrius donela rašė:
viskas liux,tik tos apsukos neduoda ramybes ir nervus grauzia :twisted:

Turi omenyje-per mažos laisvos apsukos? Jas galima pasididinti vieno varžtelio ant kuro siurblio pasukimu :) Kai šiltam varikliui išstatysi priklausančius ~700rpm, bus galima žiūrėti toliau. Jei ir nustačius šias apsukas, variklis visvien ges, neišvengiamai teks tikrinti kuro siurblį. Bet jei stovės tie ~700rpm-važinėk švilpaudamas, ir nesukdamas galvos :)
Kaip atsimenu, pas tave Bosch siurblys, tai laisvas apsukas reguliuoja varžtas, pažymėtas "A":
Paveikslėlis
Dar: prieš reguliavimą, kuro ir oro filtrai turi būti bemaž nauji; pravažiavę maxų max 10kkm. Idealiu atveju, visi filtrai (įskaitant ir alyvos; su ja pačia) turėtų būti šviežutėliai. Priešingu, t.y visai neidealiu užterštų filtrų atveju, po bet kurio filtro pakeitimo gali tekti apsukas reguliuoti iš naujo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 16 2007, 23:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
Po turbinos keitimo buvo keisti ir alyvos filtras su tepalais ir oro,tik va jau senokai kuro filtras keistas.Yra dar vienas klausimelis,kaip turi gumos tame kuro filtre stoveti,is apacios ir isvirsaus po viena,nes kaip pirma kart keiciau minejo man jog tik virsutines pakanka?o kaip istikruju yra?

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 10:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Aurutis rašė:
Bosas rašė:
Aurutis rašė:
Kaip as manau tai reik ja isvalyt,nes po to is po isiurbimo kolektorium gali jis varvet,tas tepalas.ir gali voztuvus sudegint :( mano nuomone reiketu,kur siltam vandeny palaikyt(pvz vonioj verdancio vandens)arba(pirty karstoje,pastacius ant sono)tada tepalas suskysteja ir istekes savaime :roll: :idea:

Paaiskink kaip tepalas is radiatoriaus degina voztuvus ?


su oru tepalas patenka i isiurbimo kolektoriu,po to i varikli,ko pasakoje tepalas atsiranda ne ten kur jam reikia :idea:


Nu tas tai aisku kad tepalas is isiurbimo is cilindrus patenka.
Bet klausimas kaip jis degina voztuvus ???

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 14:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Nusiramink, niekas nieko nedegina ;) Tepalas sudega ir isruksta per kamina.

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 14:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Limited
Cituoti:
Tepalas sudega
ir padeginęs vožtuvus,nes vidaus degimo variklis nepritaikytas cilindruose deginti tepalo,
Cituoti:
ir isruksta per kamina.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 14:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
As nesakau, kad dyzelinis variklis pritaikytas dirbti ant tepalo. Tiesiog tas kiekis, kuris gali likti kolektoriuje po turbinos remonto tikrai neturetu pakenkti tiek, kad sudeginti voztuvus.

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 16:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
na nezinau kaip tas tepalas ten elgiasi,bet pas mane kai uzvedem masina po turbinos keitimo dumijo melinais dumais,uzteko gerai pragazuoti ir dumijimas dingo iki siu laiku,o del to deginimo:koletoriuje yra vamzdelis kuris surenka tepala ir jis turi nubegti i karteri.

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 16:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
proffanas rašė:
audrius donela rašė:
senokai kuro filtras keistas

Nenustebsiu, jei jį pakeitus apsukos pačios grįš į normą :D Ir dūmyjimas tuo pačiu sumažės :D
Dėl filtro gumelių tai nežinau. Pas mane pastatytas ne XMinis filtras.

Tikiu tavim,katik parsiveziau filtra,reiks eit pakeist,kaina jo 10lt buvo net nustebau,kazkaip neiprastai pigi detale citoenui :P

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 17:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
Limited rašė:
As nesakau, kad dyzelinis variklis pritaikytas dirbti ant tepalo. Tiesiog tas kiekis, kuris gali likti kolektoriuje po turbinos remonto tikrai neturetu pakenkti tiek, kad sudeginti voztuvus.


cia yra tas dalykas,kad ta turbina,ne iskarto eme ir sugedo,o su ja buvo nuvaziuta nezinau kiek,bet gali but ir 100km,gali ir 10000km,ir visa laika,per turbinos ivoreles tepalas buvo varomas i intercollerio radiatoriu,su ta salyga,jis gali buti apipilnis tepalo :idea:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 18:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Taip, tepalas gali buti taskomas i kolektoriu, gali ir eiti i degimo kamera. Tarkim, nuvaziuojam 1000 km ir dingsta pora litru tepalo, kas jau yra pastebima. Per ta laika sukurenam 60-70 litru dyzelio, tad sitas pora litru tepalo yra tiek nedaug, kad tikrai isruksta per kamina :)

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 21:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
Aurutis rašė:
dar vienas minusas,kad intercolerio radiatoriaus slangos pasijungia ne jo apacioj,o sonuose kazkur per vidury,taip sudaridamas tariama rezervuara tepalui,ir ta tepala sunkiai sutraukia i kolektoriu :idea: :idea: manau mazesnis oro praejimo srautas susidaro.

Bet kiek vargo yra kol ta tepala ispili :roll: na va su filtro keitimu problema isspresta apsukas laiko kuo puikiausiai,kaltas buvo filtras-visas brudnas :cry:

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 18 2007, 23:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Limited rašė:
Nusiramink, niekas nieko nedegina ;) Tepalas sudega ir isruksta per kamina.


Taigi Limited teisus.
Ir Auruti nerasinek tai ko pats nezinai ir negali paaskinti. ;)
Cia patarimas ir visiems kitiems kas nezino, o raso ir visus gazdina nepagrystais dalykais.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Užigazavo variklis
StandartinėParašytas: Geg 19 2007, 07:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Tepalas,patenkantis į cilindrus,yra gėris,kuris trokštamas kiekvieno vairuotojo,nors truputį suprantančio apie variklio veikimą ir bent kažkiek įkišusio nagus prie jo,o ypač mačiusio savo akimis,kaip atrodo,kad ir vožtuvai,dirbę,kada ne velnio nelaiko riebokšliukai,tepalo aplinkoje.Ką čia kalbėti apie vožtuvus-pakanka gi išsukti benzininio variklio žvakę,kada blogi riebokšliai :roll: .O ar ką nors girdėjote apie hidrosmūgį nuo patenkančio į cilindrus tepalo?

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007