WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 13:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 20 2007, 19:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
mane irgi dakniso tos apsukos!ispradziu nelaike muse iki 600aps,pakeiciau kuro filtra dvi dienas ciki ant laisvu stovejo 1000aps,siandien vel 600aps,kai saltas variklis viskas gerai jas laiko.Vedasi kuo puikiausiai,bet kai variklis isyla prasideda smagumeliai.Filtro deze sandari.

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 19:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
o pasirodo buvo kalti generatoriaus sepeteliai :P

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 21:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O babyna į kardaną nemušė? :lol: Su krovimu problemų lyg ir nebuvo; kuo čia dėti generatoriaus šepetėliai ir variklio apsukos?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 16:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
O detas tuom: parvaziavus rodo 500aps,ugesini sviesas isjungi kitus pribunbasus ir apsukos 900 rodo,tai kas daugiau bus kaltas?

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 21:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
audrius donela rašė:
O detas tuom: parvaziavus rodo 500aps,ugesini sviesas isjungi kitus pribunbasus ir apsukos 900 rodo,tai kas daugiau bus kaltas?

Vienareikšmiškai- kaltas generatorius.
O anksčiau tikrai nesimatė, kad apsukos krenta tik įjungus elektros vartotojus? :roll: Ir čia kalti gali būti dar ir genero guoliai/įvorės, ne vien šepetėliai.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 06:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
proffanas rašė:
audrius donela rašė:
O detas tuom: parvaziavus rodo 500aps,ugesini sviesas isjungi kitus pribunbasus ir apsukos 900 rodo,tai kas daugiau bus kaltas?

Vienareikšmiškai- kaltas generatorius.
O anksčiau tikrai nesimatė, kad apsukos krenta tik įjungus elektros vartotojus? :roll: Ir čia kalti gali būti dar ir genero guoliai/įvorės, ne vien šepetėliai.

Na tikrai nebuvo...

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 14:13 
audrius donela rašė:
O detas tuom: parvaziavus rodo 500aps,ugesini sviesas isjungi kitus pribunbasus ir apsukos 900 rodo,tai kas daugiau bus kaltas?


Esu pastebejes pas 1.9 d toki bajeri. Pasitaikydavo kartais, kazkodel esant karstam orui.
Variklis ten dirbdavo kaip laikrodukas, tamstos aprasyti niuansai veikdavo tik pati tachometra. Variklis dirbdavo lygiai


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 19:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
turbut xm yra mistine masina,kurios man niekaip nepavyksta suprast,isipyliau siandien ventus degalinej 79ltr saliarkas,variklis prasilo,pasimaliau kamciuose o apsukos stovi ant 800,ir kai uzplaukia arba musa jas iki 500 arba ne,na bet mano manymu jos tik kaltos del generatoriaus,bet kaip ir mineta paprasciausios autodaliu parduotuves palei generatoriaus numeri nesugeba atrasti tinkamu sepeteliu,tai nejaugi reik imti visa generatoriu?

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 22:12 
proffanas rašė:
Ozz rašė:
aprasyti niuansai veikdavo tik pati tachometra. Variklis dirbdavo lygiai

Plačiau galima? T.y. tikrosios variklio apsukos išlikdavo tos pačios, o kvailiojo tik tachometras? Kokiame diapazone? Tas priklausė nuo aplinkos oro, ar nuo variklio temperatūros?


Grybauja tik tachometras, variklis tuo metu dirba kaip ir visada.
Dabar pagalvojau - karscio ytaka ta kad tuo metu matyt veikdavo radiatoriaus ventiliatorius. Vienu zodziu kai daug elektros vartotoju isijungia - tacho tai kazkodel nelabai patinka. Generatoriaus krovimas normos ribose - tai nesuku galvos.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 35 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007