WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 05:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 17 2007, 11:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
O dyzialiams toks prikolas negresia? :roll: nes kazkaip pas mane nuo 3tukst nebetraukia,o jau renka apsukas?

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 19 2007, 20:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
audrius donela rašė:
kazkaip pas mane nuo 3tukst nebetraukia,o jau renka apsukas?


Audriau, dabar galutinai aišku, kad ir rinkdamasis automobilį, ir per praėjusį jo eksploatavimo pusmetį taip ir nepasidomėjai, ką gauni kartu su dailiu kėbulu :D
Daug kartų ir aš, ir keli kolegos būbnyjome, kad "dyzelis nemėgsta apsukų", ir kad "nėra prasmės sukti dyzelį virš 3000rpm", bet panašu, kad likome neišgirsti :)

Čia-2.1TD variklio PHZ (ėjusio į antros kartos XMus, bet duomenys praktiškai nesiskiria nuo esančio tavajame XMe) sukimo momento ir galios kreivės:

Paveikslėlis

Komentuoju eilinį kartą...
"Traukia" ne arkliai, o sukimo momentas. Kurio maksimumas yra esant 2000rpm. Turbinos dėka, turbodyzelyje sukimo momento kreivė krenta lėčiau, nei paprastame dyzelyje, bet esant 3000rpm-sukimo momentas tėra toks pat, kaip ir esant 1600rpm. O prie 1600rpm variklis tai netraukia (išskyrus subjektyvius pojūčius, nes "renkant" apsukas link 2000, trauka tai didėja) :D O esant mažesnėms nei 1600rpm ar didesnėms nei 3000rpm apsukoms šio variklio trauka jau tėra pornografija, jei nebuvo specialiai traukai aukštesnėse arba žemesnėse apsukose (deginant-prie didesnių nei 3000 apsukų- iki 2x daugiau kuro ir eikvojant variklio resursą) sureguliuotas kuro siurblys.
Pareguliuoti/perdaryti galima ir turbiną, bet variklį dėl to teks išmesti dar greičiau.
"Arkliai", kurių maksimumas yra esant 4300rpm, dyzelyje teturi įtakos max greičiui ir sunkių krovinių pervežimui (jei sugalvotum pvz. traukti pakrautą "Kamaz'ą"-jį reiktų traukti laikant 4300rpm-turėtum patraukti, jei sankaba atlaikys).

Nuobodžiai pasikartosiu -nioliktą kartą: nėra prasmės sukti dyzelį virš 3000rpm-sąnaudos didėja ženkliai, bet traukos nuo to neprisideda.
Išskyrus atvejį, kai siekiamas max. greitis ir pagreitis: tada yra prasmė šį variklį 1-3 pavara sukti iki ~3300 rpm, o ketvirta-ir iki 4500rpm (šie skaičiai pernelyg smarkiai priklauso nuo variklio ir turbinos būklės, kad galėtų būti etalonu kiekvienam automobiliui :!: ). Bet tas daroma tik tam, kad paaukštinus pavarą išsyk būtų pasiektos optimalios apsukos. Važiuoti šiuo dyzeliu normaliai didesnėmis nei 3000rpm apsukomis-beprasmiška tiek ekonomijos, tiek triukšmingumo, tiek ir traukos rezervo požiūriais.

Visa supaprastinta teorija netingintiems pasiskaityti ir pasiskaičiuoti yra http://klubas.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20 ,
tik jokiu būdu nekartokite paskutinio jų sakinio... Tai puikiai galioja benzinūšnykams-sportininkams, bet jie už tai moka papildomomis tonomis benzino :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 20 2007, 17:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
Na dariau toki bandyma pries turbina keiciant: is Kauno iki Klaipedos 130km/h,sanaudos nezmoniskos buvo apie 10ltr jei nedaugiau,apsuku kaip manau uzteko citroen'ui dyzeliniui,po turbinos keitimo ir xado supilimo kuro sanaudos sumazejo,nors tuo nelabai tikejau pildamas ta marmala i varikli,galiu pastebeti toki dalyka,jog variklis neryja tepalu,kas buvo ankciau.

Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline,o vat ko negali pasakyti apie kitus begius,o nuo 3000tukst xm'as tampa tikru siurbliuku,nors gal cia ir tiktu zodis zmotu :lol: To pasakoje tikrai neverta jo mucyti daugiau nei 3000tukst/aps :idea:

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 20 2007, 17:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
audrius donela rašė:
...
Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline....
Tu gal uzmirsai ,kad sedi uz seno dyzeliaus -klipatos vairo...Cia tau ne F-1... :?

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 20 2007, 17:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
audrius donela rašė:
Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline

Todėl, kad žemomis pavaromis jam, palyginus su jo galia, tenka mažos apkrovos (dėl dėžės perdavimo skaičių). Bet visvien nėra prasmės sukti iki redline vien dėl to, kad lengvai sukasi :)

BairiS rašė:
Cia biski ne i tema, bet gal netycia profanas ar kas kitas turit xm 2.0 16v 97kw, sukimo momento ir AG kreiviu grafika?
Normaliai mano nikas rašosi su dviem "f"... O benzynkų grafikų, deja, neturiu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 20 2007, 18:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
BairiS rašė:
Cia biski ne i tema, bet gal netycia profanas ar kas kitas turit xm 2.0 16v 97kw, sukimo momento ir AG kreiviu grafika?

"Profanas"-įžeidimas,o "proffanas"-profesionalus fanas.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 09:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
audrius donela rašė:
Na dariau toki bandyma pries turbina keiciant: is Kauno iki Klaipedos 130km/h,sanaudos nezmoniskos buvo apie 10ltr jei nedaugiau,apsuku kaip manau uzteko citroen'ui dyzeliniui,po turbinos keitimo ir xado supilimo kuro sanaudos sumazejo,nors tuo nelabai tikejau pildamas ta marmala i varikli,galiu pastebeti toki dalyka,jog variklis neryja tepalu,kas buvo ankciau.

Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline,o vat ko negali pasakyti apie kitus begius,o nuo 3000tukst xm'as tampa tikru siurbliuku,nors gal cia ir tiktu zodis zmotu :lol: To pasakoje tikrai neverta jo mucyti daugiau nei 3000tukst/aps :idea:


Jei nori pagerint situacija gali padidinti kuro norma siurbliui jei jis mechaninis.
Situacija pasitaisys tik nesitikek nebus taip kai 1 -2 pavara.
Bet lups geriau.
Kuro aisq neskaiciuojam ;)

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 17:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
Visdelto tas dugnais pasivazinejimas buvo tik viena syk-kaip ismeginimas.TD ypac kenkia tokie pasivazinejimai :) O juk xm'as-laivas,o ne f1 bolidas kaip kazkas minejo :D

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007