WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
TD nuo 3000rpm netraukia-gal užsikišo duslintuvas? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=11706 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | audrius donela [ Bir 17 2007, 11:30 ] |
Pranešimo tema: | TD nuo 3000rpm netraukia-gal užsikišo duslintuvas? |
O dyzialiams toks prikolas negresia? ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 19 2007, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | |
audrius donela rašė: kazkaip pas mane nuo 3tukst nebetraukia,o jau renka apsukas?
Audriau, dabar galutinai aišku, kad ir rinkdamasis automobilį, ir per praėjusį jo eksploatavimo pusmetį taip ir nepasidomėjai, ką gauni kartu su dailiu kėbulu ![]() Daug kartų ir aš, ir keli kolegos būbnyjome, kad "dyzelis nemėgsta apsukų", ir kad "nėra prasmės sukti dyzelį virš 3000rpm", bet panašu, kad likome neišgirsti ![]() Čia-2.1TD variklio PHZ (ėjusio į antros kartos XMus, bet duomenys praktiškai nesiskiria nuo esančio tavajame XMe) sukimo momento ir galios kreivės: ![]() Komentuoju eilinį kartą... "Traukia" ne arkliai, o sukimo momentas. Kurio maksimumas yra esant 2000rpm. Turbinos dėka, turbodyzelyje sukimo momento kreivė krenta lėčiau, nei paprastame dyzelyje, bet esant 3000rpm-sukimo momentas tėra toks pat, kaip ir esant 1600rpm. O prie 1600rpm variklis tai netraukia (išskyrus subjektyvius pojūčius, nes "renkant" apsukas link 2000, trauka tai didėja) ![]() Pareguliuoti/perdaryti galima ir turbiną, bet variklį dėl to teks išmesti dar greičiau. "Arkliai", kurių maksimumas yra esant 4300rpm, dyzelyje teturi įtakos max greičiui ir sunkių krovinių pervežimui (jei sugalvotum pvz. traukti pakrautą "Kamaz'ą"-jį reiktų traukti laikant 4300rpm-turėtum patraukti, jei sankaba atlaikys). Nuobodžiai pasikartosiu -nioliktą kartą: nėra prasmės sukti dyzelį virš 3000rpm-sąnaudos didėja ženkliai, bet traukos nuo to neprisideda. Išskyrus atvejį, kai siekiamas max. greitis ir pagreitis: tada yra prasmė šį variklį 1-3 pavara sukti iki ~3300 rpm, o ketvirta-ir iki 4500rpm (šie skaičiai pernelyg smarkiai priklauso nuo variklio ir turbinos būklės, kad galėtų būti etalonu kiekvienam automobiliui ![]() Visa supaprastinta teorija netingintiems pasiskaityti ir pasiskaičiuoti yra http://klubas.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=20 , tik jokiu būdu nekartokite paskutinio jų sakinio... Tai puikiai galioja benzinūšnykams-sportininkams, bet jie už tai moka papildomomis tonomis benzino ![]() |
Autorius: | audrius donela [ Bir 20 2007, 17:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Na dariau toki bandyma pries turbina keiciant: is Kauno iki Klaipedos 130km/h,sanaudos nezmoniskos buvo apie 10ltr jei nedaugiau,apsuku kaip manau uzteko citroen'ui dyzeliniui,po turbinos keitimo ir xado supilimo kuro sanaudos sumazejo,nors tuo nelabai tikejau pildamas ta marmala i varikli,galiu pastebeti toki dalyka,jog variklis neryja tepalu,kas buvo ankciau. Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline,o vat ko negali pasakyti apie kitus begius,o nuo 3000tukst xm'as tampa tikru siurbliuku,nors gal cia ir tiktu zodis zmotu ![]() ![]() |
Autorius: | Edma [ Bir 20 2007, 17:36 ] |
Pranešimo tema: | |
audrius donela rašė: ... Tu gal uzmirsai ,kad sedi uz seno dyzeliaus -klipatos vairo...Cia tau ne F-1... Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline.... ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 20 2007, 17:57 ] |
Pranešimo tema: | |
audrius donela rašė: Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline Todėl, kad žemomis pavaromis jam, palyginus su jo galia, tenka mažos apkrovos (dėl dėžės perdavimo skaičių). Bet visvien nėra prasmės sukti iki redline vien dėl to, kad lengvai sukasi ![]() BairiS rašė: Cia biski ne i tema, bet gal netycia profanas ar kas kitas turit xm 2.0 16v 97kw, sukimo momento ir AG kreiviu grafika? Normaliai mano nikas rašosi su dviem "f"... O benzynkų grafikų, deja, neturiu.
|
Autorius: | deimantukas [ Bir 20 2007, 18:28 ] |
Pranešimo tema: | |
BairiS rašė: Cia biski ne i tema, bet gal netycia profanas ar kas kitas turit xm 2.0 16v 97kw, sukimo momento ir AG kreiviu grafika?
"Profanas"-įžeidimas,o "proffanas"-profesionalus fanas. |
Autorius: | Bosas [ Bir 21 2007, 09:41 ] |
Pranešimo tema: | |
audrius donela rašė: Na dariau toki bandyma pries turbina keiciant: is Kauno iki Klaipedos 130km/h,sanaudos nezmoniskos buvo apie 10ltr jei nedaugiau,apsuku kaip manau uzteko citroen'ui dyzeliniui,po turbinos keitimo ir xado supilimo kuro sanaudos sumazejo,nors tuo nelabai tikejau pildamas ta marmala i varikli,galiu pastebeti toki dalyka,jog variklis neryja tepalu,kas buvo ankciau.
Su 1,2 pavara variklis issisuka kuo puikiausiai iki redline,o vat ko negali pasakyti apie kitus begius,o nuo 3000tukst xm'as tampa tikru siurbliuku,nors gal cia ir tiktu zodis zmotu ![]() ![]() Jei nori pagerint situacija gali padidinti kuro norma siurbliui jei jis mechaninis. Situacija pasitaisys tik nesitikek nebus taip kai 1 -2 pavara. Bet lups geriau. Kuro aisq neskaiciuojam ![]() |
Autorius: | audrius donela [ Bir 21 2007, 17:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Visdelto tas dugnais pasivazinejimas buvo tik viena syk-kaip ismeginimas.TD ypac kenkia tokie pasivazinejimai ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |