WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=11868 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Alkoras [ Lie 01 2007, 12:59 ] |
Pranešimo tema: | Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Sveiki, atrodo, kad maniškis XM-as variklio persodinimo prašosi: vienam cilindre tik 2 atmosferos beliko (kituose nežinau kaip), apsukų nelaiko (užgazavus iki 2000 rpm dar galima riedėti), na ir važiuojant juodas dūmų debesis seka, net į saloną veržias... Iškilo klausimas dėl variklio modelio, nes ant pačio variklio nerandu identifikacinės lentelės, taigi nežinau, koks jis ten įdėtas. Kiek suprantu, į II kartos XM-ą 2,1 TD hečbeką (maniškis gimė 1995-ųjų liepą) buvo dedami arba XUD11ATE, arba XUD11BTE motorai. Taigi, gal žinote, kuom gi skiriasi šios variklių modifikacijos, ir ar keičiant variklį būtina ieškoti būtent tokio koks buvo? Gal tiktų ir kitas? |
Autorius: | proffanas [ Lie 01 2007, 18:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Identifikacinė lentelė turi būti dešiniau ir kiek aukščiau tepalo filtro, stovint priešais automobilį. Paprastai būna taip apnešta, kad nesimato ![]() Nuliūdinsiu: '95m buvo keturios 2.1TD (XUD11) variklių modifikacijos. ATE/L, ATE/Y, BTE ir AY. Tarpusavyje skiriasi suspaudimo laipsniu, siurblio modifikacijomis, purkštukų atsidarymo slėgiu; taigi, skiriasi ir max.sukimo momento dydis. Pastarasis-nedaug; 15Nm ribose. Pradžiuginsiu: pavarų dėžės ėjo tos pačios, todėl iš tos pusės jokių pakeitimų nereikia bijoti. Variklio tvirtinimas irgi nesiskiria. Liūdniau gali būti, jei esamas arba būsimas yra BTE variklis su elektroniniu Lucas EPIC siurbliu. Neisleidžiant į smulkmenas: jei pas tave toks stovi, tai tik tokį ir statyk. Ir atvirkščiai: jei ne toks, tai tokio jokiu būdu nestatyk. ![]() Panašu, kad taikant kitą variklį, keisti teks ir variklį, ir/ar siurblį/purkštukus, nes purkštukų atsidarymo slėgiai skirtingose variklių modifikacijose, priklausomai nuo siurblio, svyruoja nuo 130 iki 175bar. Dar: modeliuose su kondicionieriumi, jo kompresoriaus tvirtinimo "ausys" yra ant karterio dangčio. |
Autorius: | Arte [ Lie 03 2007, 15:07 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Neisleidžiant į smulkmenas: jei pas tave toks stovi, tai tik tokį ir statyk. Ir atvirkščiai: jei ne toks, tai tokio jokiu būdu nestatyk.
![]() Panašu, kad taikant kitą variklį, keisti teks ir variklį, ir/ar siurblį/purkštukus, nes purkštukų atsidarymo slėgiai skirtingose variklių modifikacijose, priklausomai nuo siurblio, svyruoja nuo 130 iki 175bar. Dar: modeliuose su kondicionieriumi, jo kompresoriaus tvirtinimo "ausys" yra ant karterio dangčio. Kondiškės kompresoriaus tvirtinimui reikalingą dangtį galima ir pasikeist į savo... O dėl purkštukų... Profanai, kalbi kaip purkštukų pardavėjas... viskas ten derinasi, ir galima kaitaliot. Tik jei buvo elektroninis siurblys - su lukas berods pirmam cilindre jis turi indukcinį daviklį, impulsą išduodantį purkštuko atsidarymo momentu. Įpurškimo momento korekcijai. O šiaip - atsidarymo spaudimą reik paderint purkštukų, ir nemėtykit pinigų vėjais |
Autorius: | tadas1991 [ Rgp 17 2013, 12:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Tą žarnelę galima jungti bet kur tarp įsiurbimo kolektoriaus ir turbinos, t.y. ji paduoda turbinos sukuriamą slėgį į siurblio pūslę ir taip reguliuoja kuro padavimą, kaip greitinantis siurblys karbiuratoriuj. Jeigu nerasit jokio užglušinto arba palikto atviro (būna ir taip...) antgalio žarnelei, teks kažką protingo pasidaryti. |
Autorius: | insain [ Rgp 17 2013, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Bet ten kur originaliai bosch siurblys ir ta šlanga originaliai yra, kurioj vietoj intercoolerije (maždaug iš apačios, šono?) ji turėtų būti? Bandysiu ieškoti. |
Autorius: | tadas1991 [ Rgp 18 2013, 21:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
insain rašė: Bet ten kur originaliai bosch siurblys ir ta šlanga originaliai yra, kurioj vietoj intercoolerije (maždaug iš apačios, šono?) ji turėtų būti? Bandysiu ieškoti. Vargu, ar bus į patį interkūlerį prijungtą. XUD7TE, kur interkūleris kabo virš variklio - taip, ten ant pačio interkūlerio plastiko yra antgalis, o čia juk interkūleris variklio priekyje. Bus tikriausiai plastikinėje žarnoje tarp interkūlerio ir kolektoriaus, bet čia jau senojo 2.1TD žinovų klausti, o gal ir patys patars. Apžiūrėkit, jei nerasit esamo niekur - ten ir patalpinkit kokį santechninį ar hidraulinį žarnos antgaliuką ir tiek. |
Autorius: | proffanas [ Rgp 19 2013, 17:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
insain rašė: Bet ten kur originaliai bosch siurblys ir ta šlanga originaliai yra, kurioj vietoj intercoolerije (maždaug iš apačios, šono?) ji turėtų būti? Nebepamenu tiksliai, bet jos pajungimas garantuotai dešinėje interkūlerio (žiūrint iš fotografo vietos), tačiau viršuje ar apačioje- suabejojau, nors kasdien tą vaizdą matau... ![]() |
Autorius: | insain [ Rgp 20 2013, 08:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Būtų labai puiku, pamatyt nuotrauką, nes kolkas neturiu galimybės analogišką variklį apžiūrėt su tokiu siurbliu. ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgp 22 2013, 20:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Žarnelė tvirtinasi prie interkūlerio atvado, po storąja išėjimo žarna. Maždaug sulig ABS bloko viršumi. Jei atmintis neapgauna, interkuleryje, skirtame sistemai su Lucas EPIC, nėra šio atvado. ![]() ![]() P.S. fotkintas, aišku, XMas, ne pežas. |
Autorius: | insain [ Rgp 27 2013, 08:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Taip ten pat ir ant pežo. Pajūngiau tą šlangą tvarkingai kaip priklauso, bet efekto kaip ir jokio. Turba švilpia, bet traukos nėra. :/ |
Autorius: | proffanas [ Rgp 28 2013, 18:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
insain rašė: Turba švilpia, bet traukos nėra. :/ Vadinasi, teks tikrinti, ar turba tik švilpia, ar dar ir sukelia slėgį... Pajungus manometrą, gazas-dugnas (be apkrovos) režimu iš interkulerio turi būti bent 0,25bar slėgis. Kitas niuansas, įprastas pastovėjusiems Bosch siurbliams- bestovint be darbo užklinyja jų galvoje stovintį plunžeriuką, atsakingą už kuro tiekimo didinimą pagal turbos atiduodamą slėgį. Na, ir išvis bukas atvejis (tikimybės, kad kiauras pats interkūleris ar oro tiekimo žarnos, dar nenagrinėju)- gal paprasčiausiai užsikišusi kuri oro padavimo žarnelė?... Numauk tą siurblio galvon ateinančią žarnelę (ji rodykle pažymėta tavo fotkėje), su užkurtu varikliu kuro padavimo svirtelę suktelk iki ribotuvo (tipo, "gazas- dugnas"), ir žiūrėk, ar/kaip ji pučia. Jei su turba, interkūleriu ir oro žarnynu viskas tvarkoje, tokiomis sąlygomis vėjelis ten ne šiaip "juntamas", o pūsti turi kaip reikiant; pakišta riešo oda nuo oro srauto turi nemenkai įsispausti. Jei iš tos žarnos nepučia- knisk visą vamzdyną tarp siurblio ir turbinos (įskaitant interkulerį). Jei pučia- vadinasi, bugas jau mano minėtame siurblio galvos plunžeriuke, kuris nepadidina kuro padavimo... Prieš eilę metų aš jau buvau foruman įmetęs visą to Bosch siurblio brėžinį, bet dabar nei randu forume, nei pats jį turiu. Būtum ant Kowno- pirštu parodyčiau, ar netgi pats sutvarkyčiau, o dabar, jei pats neatkasi bugo šaknų, gausi kreiptis į memelianskus specus dyzelistus. Sudėtingo ten nieko nėra, bet krapštymosi (ypač, jei teks berti siurblį) ten gali būti pakankamai. |
Autorius: | insain [ Rgp 31 2013, 10:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Jei kalta membrana ir pvz ji suplyšus, iš kur gauti naują ar teks visą naudotą bosch siurblį pirkt? |
Autorius: | tadas1991 [ Rgp 31 2013, 11:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
Dyzelinės aparatūros dalyse, pvz autura |
Autorius: | proffanas [ Rgs 01 2013, 18:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: Kuo skiriasi XUD11ATE ir XUD11BTE? |
tadas1991 rašė: autura Būtent. Kaune tai Savanorių 222, šalia "Mehario" parduotuvės. Gauti gali ko tik širdis geidžia, net ir 60-ais išleistiems dyzeliniams varikliams. Vietoje turi, aišku, ne viską, bet užsakyti ir gauti galima bemaž bet kokią detalę.
|
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |