Traktor rašė:
ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest, variklio darbas pasidare negrazus, lyg koks cilindras nedirbtu. Buvo patikrinti purkstukai, du is ju teko keist naujais, bet uzkurus jokio pasikeitimo nebuvo. Servize buvo pateiktos tokios galimo diagnozes: kritusi kompresija, pradege voztuvai, uzsikises siurblys, per velyvas degimas. Gal kolegos dar kokiu minciu turit, kas galejo atsitikt? Kaip minejau, iki tol 50k km problemu nebuvo, bet viskas islindo per paskutinius 300 km, todel manau kompresijos staigu kritima ar voztuvu pradegima butu galima atmest

Na tai primetam, kas ten per pusdienį pas naują šeimininką galėjo atsitikti...
Jei jam tai pirmas dyzelis, o juolab jei pirma mašina, garantuotai bandė "kiek eina", ar ne?

Iškart turim apsukas ir apkrovas varikliui, gal netgi ilgalaikes, kurių tas vargšas per paskutinius kelis metus gal nė nematė. Ką tas gali lemti?
Iš esmės sutikčiau su dyzelistų "diagnoze".
Kompresija kažkuriame cilindre galėjo kristi, jei gavęs apsukų palei redlainą galutinai susivyniojo koks pakankamai sudrožtas žiedas.
Dėl to paties-apkrovų ir apsukų-galėjo per dantuką peršokti ir nebe pirmą dieną drožiamas diržas; jau turim ir gatavą numuštą degimą.
Siurblio užsikišimą būčiau linkęs atmesti: siurbliai neužsikiša per vieną dieną, o ir parduodamoje mašinoje dar būna kažkiek kuro, su kuriuo važinėta ligi tol. Bet galima tarti, kad naujas savininkas iškart pripylė bakan bile ko, ir šiukšlės kažkur sudarė trombą. Bet greičiau kamštis atsirastų bake ar purkštukai užsikoksuotų (imant kaip darbinę versiją, kad variklis gavo apkrovas ir temperatūrą), nei siurblyje... O purkštukus, kaip žinia, teko keisti; tik nežinia, ar seniai reikėjo, ar tik dabar prisireikė

Toliau, jei manyti, kad nusimušė degimas ir visvien variklis buvo toliau drožiamas, dėl aukštos temperatūros (su numuštu degimu tai būdinga) galėjo pradegti ir koks vožtuvas. Mašina tai ne pirmos jaunystės, ir tie vožtuvai gyvenimo tai matę...
Šičia visur sutinku su dyzelistais, bet tai įmanoma tik jei mašina tikrai buvo paprasčiausiai užvaikyta, ir tokiu atveju kaltininkas-be jokių "gal"-naujasis savininkas.
Man klausimų sukelia šitai:
Cituoti:
ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest
Saliarka nesudega, kai jai klaikiai trūksta oro. Tada, jei tai vyksta esant šiltam varikliui, diagnozės turbūt telieka tik dvi: numuštas degimas arba užkištas oro padavimo kanalas. Degimas-jau rašiau-gali būti dėl peršokusio diržo. Oro padavimas-tebesilaikant užvaikymo versijos-gali komplikuotis dėl tepalais apnešto oro filtro. Bet kuris dyzelistas žino, kad ilgesnis seno variklio vaikymas aukštomis apsukomis paprastai tą ir duoda: tepalo plėvelę ant oro filtro. Bet tada jau ir springtų bei netrauktų...
Manau, kad pirmoje eilėje reiktų atsidaryti oro filtro dėžę ir patikrinti filtrą. Jei jis tepaluotas-klausimų nebeliks. Naujai iškeptam "dyzelistui" ramia sąžine bus galima atspardyti užpakalį už tokį elgesį su automobiliu ir bangų kėlimą po to.
Šio mano teksto nereikia priimti kaip galutinės neapskundžiamos "kašpirovskiniu būdu" atliktos diagnostikos: čia viso labo paspėliojimai, kaip per pusdienį galima galutinai sudrožti seną dyzelinį variklį.