WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 11:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 30 2007, 15:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Jums leidus, noreciau truputy konsultaciju sia tema :roll:
Masina su 2.1dt lietuvoj pravaziavo 50k km be problemu, bet uzteko pusdienio pas nauja seimininka ir ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest, variklio darbas pasidare negrazus, lyg koks cilindras nedirbtu. Buvo patikrinti purkstukai, du is ju teko keist naujais, bet uzkurus jokio pasikeitimo nebuvo. Servize buvo pateiktos tokios galimo diagnozes: kritusi kompresija, pradege voztuvai, uzsikises siurblys, per velyvas degimas. Gal kolegos dar kokiu minciu turit, kas galejo atsitikt? Kaip minejau, iki tol 50k km problemu nebuvo, bet viskas islindo per paskutinius 300 km, todel manau kompresijos staigu kritima ar voztuvu pradegima butu galima atmest :?


Paskutinį kartą redagavo 1 Traktor. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 30 2007, 17:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
Nu jo, aš nedyzelistas, bet servizas ten rimtas... Pirma keičia naujus purštukus, o paskui porina apie galimai kritusią kompresiją. Mano supratimu baltas dūmas tai pirmiausia kompresija (tiksliau jos nebuvimas), antra įpurškimo kampas (pabėgo).

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 30 2007, 23:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Traktor rašė:
ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest, variklio darbas pasidare negrazus, lyg koks cilindras nedirbtu. Buvo patikrinti purkstukai, du is ju teko keist naujais, bet uzkurus jokio pasikeitimo nebuvo. Servize buvo pateiktos tokios galimo diagnozes: kritusi kompresija, pradege voztuvai, uzsikises siurblys, per velyvas degimas. Gal kolegos dar kokiu minciu turit, kas galejo atsitikt? Kaip minejau, iki tol 50k km problemu nebuvo, bet viskas islindo per paskutinius 300 km, todel manau kompresijos staigu kritima ar voztuvu pradegima butu galima atmest :?

Na tai primetam, kas ten per pusdienį pas naują šeimininką galėjo atsitikti... :roll:

Jei jam tai pirmas dyzelis, o juolab jei pirma mašina, garantuotai bandė "kiek eina", ar ne? :) Iškart turim apsukas ir apkrovas varikliui, gal netgi ilgalaikes, kurių tas vargšas per paskutinius kelis metus gal nė nematė. Ką tas gali lemti?

Iš esmės sutikčiau su dyzelistų "diagnoze".

Kompresija kažkuriame cilindre galėjo kristi, jei gavęs apsukų palei redlainą galutinai susivyniojo koks pakankamai sudrožtas žiedas.
Dėl to paties-apkrovų ir apsukų-galėjo per dantuką peršokti ir nebe pirmą dieną drožiamas diržas; jau turim ir gatavą numuštą degimą.
Siurblio užsikišimą būčiau linkęs atmesti: siurbliai neužsikiša per vieną dieną, o ir parduodamoje mašinoje dar būna kažkiek kuro, su kuriuo važinėta ligi tol. Bet galima tarti, kad naujas savininkas iškart pripylė bakan bile ko, ir šiukšlės kažkur sudarė trombą. Bet greičiau kamštis atsirastų bake ar purkštukai užsikoksuotų (imant kaip darbinę versiją, kad variklis gavo apkrovas ir temperatūrą), nei siurblyje... O purkštukus, kaip žinia, teko keisti; tik nežinia, ar seniai reikėjo, ar tik dabar prisireikė :)
Toliau, jei manyti, kad nusimušė degimas ir visvien variklis buvo toliau drožiamas, dėl aukštos temperatūros (su numuštu degimu tai būdinga) galėjo pradegti ir koks vožtuvas. Mašina tai ne pirmos jaunystės, ir tie vožtuvai gyvenimo tai matę...
Šičia visur sutinku su dyzelistais, bet tai įmanoma tik jei mašina tikrai buvo paprasčiausiai užvaikyta, ir tokiu atveju kaltininkas-be jokių "gal"-naujasis savininkas.

Man klausimų sukelia šitai:
Cituoti:
ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest
Saliarka nesudega, kai jai klaikiai trūksta oro. Tada, jei tai vyksta esant šiltam varikliui, diagnozės turbūt telieka tik dvi: numuštas degimas arba užkištas oro padavimo kanalas. Degimas-jau rašiau-gali būti dėl peršokusio diržo. Oro padavimas-tebesilaikant užvaikymo versijos-gali komplikuotis dėl tepalais apnešto oro filtro. Bet kuris dyzelistas žino, kad ilgesnis seno variklio vaikymas aukštomis apsukomis paprastai tą ir duoda: tepalo plėvelę ant oro filtro. Bet tada jau ir springtų bei netrauktų...
Manau, kad pirmoje eilėje reiktų atsidaryti oro filtro dėžę ir patikrinti filtrą. Jei jis tepaluotas-klausimų nebeliks. Naujai iškeptam "dyzelistui" ramia sąžine bus galima atspardyti užpakalį už tokį elgesį su automobiliu ir bangų kėlimą po to.

Šio mano teksto nereikia priimti kaip galutinės neapskundžiamos "kašpirovskiniu būdu" atliktos diagnostikos: čia viso labo paspėliojimai, kaip per pusdienį galima galutinai sudrožti seną dyzelinį variklį.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 31 2007, 08:38 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Aciu proffanai uz doze sveiko proto :roll:
Dabar jau pradedu ir as po biski blaiviau mastyt, nes is pradziu buvau efekto busenoj :oops: Dabar belieka laukt manojo servizo verdikto, kurie ziures degima, matuos kompresija. Del naujojo savininko nesupratimo apie technika, net nekyla abejoniu, bet netikejau kad mano motora belekuris lameris sugebes uzmust per pusdieny :cry:
Oro filtras nekaltas, nes buvau net numoves nuo kolektoriaus oro slanga bet variklio darbas ir dumas nepasikeite, bet paty filtra reiks dar apziuret. Buvau atleides siurblio tvirtinimo varztus ir paversdamas jy, biski paankstinau degima, tai atsirado budingas ankstyvo degimo kalimas, nors dumai biski sumazejo o pagazavus jau mete normalu juoda duma, tai sitas faktas biski dar teikia vilciu kad tik dirzas gali but persokes :wink:
O ar negalejo varikliui pakenkt labai zemi sukiai ir dideles apkrovos, nes naujasis seimininkas net nukritus greiciui iki 40~50 km/h vis dar bandydavo ysibegineti penkta pavara :shock: (nors gal kai liko vienas, tai pirma bandydavo tiek lekt :x )
Dar karta dekui proffanai. Kai viskas bus baigta - parasysiu visa istorijos baigty ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 31 2007, 09:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Traktor rašė:
O ar negalejo varikliui pakenkt labai zemi sukiai ir dideles apkrovos, nes naujasis seimininkas net nukritus greiciui iki 40~50 km/h vis dar bandydavo ysibegineti penkta pavara :shock:
40km/h-tai mažiau 1000rpm; bėgėtis penkta pavara pačios tos apsukos... :shock: Na, kas ten varikliui gali nutikti? :roll: Nepakankamas tepimas-tai viena. Didelės išcentrinės jėgos variklyje (berods, dar ir detonacija)-antra. Nenormalus siurblio ir purkštukų darbas (ypač jei bėgėjamasi buvo "gazas-dugnas" metodu)-trečia. Kokia iš to gali išvirti košė-jau pats primesk...
Aš labiau linkęs manyti, kad variklis pagrinde buvo suktas palei (arba ir už jo) redlainą.
Būtinai nuskaityk kompo klaidas-po tokio pasivažinėjimo ten gali būti absoliučiai visos, kaip pagal katalogą :)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 31 2007, 10:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
O dirza permesti per danti galima be didesniu pastangu. Kartais uztenka sankaba per greitai atlesiti, kad gautusi smugis ir variklis uzgestu. Atrodo Giegruliui panasus bajeris buvo su Xantia.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2007, 10:56 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Istorija dar nesibaigia :(
Skmbino is servizo. Vienam cilindre kompresija kritus iki 18 atm, del to jis ir nedirba. Paskirtymo dirzas nebuvo persokes, todel palenktas vaoztuvas atpuola. Tai kas tada lieka, truke ziedai, pradeges voztuvas...? gal tarpine prapusta, jei tarkim buvo labai uzkaitintas ir palinko galva... Juk sudilt cilindras ar ziedai per pusdieny taip staigiai negalejo. Nors jei truko ziedai, tai dabar to cilindro sineles turetu but jau apgrauztos :evil:
P.S. ar XUD11 varikliai gilziuojami?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 04 2007, 11:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Traktor rašė:
ar XUD11 varikliai gilziuojami?
Šaltiniai teigia, kad ne. Pats neturėjau tokių problemų, todėl į patį variklį lįsti ir įsitikinti dar neteko.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 06 2007, 14:40 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Nuemus galva, buvo rastas nuskiles vienas voztuvas, tik nezinau ar ysiurbimo ar ismetimo. Meistrai rekomenduoja keisti visus voztuvus, bet kadangi detales (tarpine, dirza, voztuvus) pirkti kogero teks man, bandysiu ytikint kad uzteks pakeist bloga voztuva ir profilaktiskai pritrint senuosiu, nes tiesa sakant nesuprantu kam keist visus :?
Tikiuosi sita istorija greit baigsis. Aciu visiem uz patarimus ir palaikyma :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 06 2007, 15:17 
[Tikiuosi sita istorija greit baigsis. Aciu visiem uz patarimus ir palaikyma :wink:[/quote]

Nemaloni istorija. Pirkejas turbut pazystamas?
Kitaip nelabai suprantu?
Kokios gali but garantijos senam auto :?:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2007, 08:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Tuo pačiu patikrink, ar nelinęs švaistiklis, nedeformuotas stūmoklis.

Detales gali keist ir į senas, tik geras :wink:

Koks kuro siurblys? Lukas man buvo išmętęs ir grynos saliaros į įsiurbimą... ko pasekoje pasękmės neprognozuojamos :lol: Ir pakanka 12sekundžių

_________________
AX 1,4D '93 Kulverstukas
BX 1,9TRD '89
XMex2,5 dabar 2,1td '95
Xantija 2HDI '99


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2007, 10:33 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Karolisxm rašė:
pasiusk no... ta nauja savininka ir dar grusia pavaisink, arba spriktu i kakta. Koks masinos nr zinosime, kad zasinas uz vairo ir jam bus 0 respect :evil:

Kam taip drastiskai? Manau pirma reikia ieskoti diplomatinio sprendimo, be pykciu ;)
Deja neteko dalyvauti variklio remonte ir gyvai nemaciau, todel zinau tik tiek kiek pasakoja naujasis savininkas, kuris tiki viskuo ka sako meistrai. Tai pasirodo ne tik voztuvas nuskiles buvo, bet ir pats voztuvo lizdas ir lyg degimo kamera :shock: jau isdege, tai "meistrai" jam teigia kad jau seniai sitas gedimas buvo ir tik dabar islindo y pavirsiu. O realu, kad per 300 km vaziavimo su nuskilusiu voztuvu (kaip suprantu skilo ismetimo, bet ant dideliu sukiu uztekdavo kompresijos misiniui uzsidegti ir varydavo liepsna per ta trukusy voztuva), pradega lizdas ar tam reikia ilgesnio laiko?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2007, 11:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Na man atrodo, kad jeigu jau voztuvas skiles tiek, kad per ji meta liepsna, tai kompersijos tokiam cilindre tikrai neturetu buti. O kad forskamera buvo isdegusi, tai cia voztuvas ne prie ko.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2007, 16:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
tai dar ir tu meisru adresa prie juodo saraso prideti reikia, balti dumai ir blogas variklio darbas gali atsirasti per 1 takta, juk zmogelis pirko sena kibira,o tokiems tik rimtos firmos duoda siokias tokias garantijas ir tai pasirasius susnis popieriu. Trenk jam per galvais samcio, kad prisestu :evil: :evil: :evil: :evil:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2007, 18:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kolega čia gan griežtai išsireiškė, bet aš irgi manau, kad asilui (sprendžiant pagal aprašymą apie jo vairavimo manierą) 300 kilometrų-tai daug daugiau, nei reikia užmušti senam, bet dar padoriam varikliui...

Manau, kad jei prie tavęs, Traktor, būtų nuskilęs vožtuvas-tikrai būtum pajutęs :lol: O kad visiškai nedalyvauji remonte ir nematai, kas ten variklyje darosi-blogai. Dabar garantuotai eis šarai, kad pajutęs, jog damušei variklį, skubiai išdurdamas žmogų išstūmei mašiną... :( Tau apie remontą juk ką nori, tą pasakoja.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007