WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Varikliui pribaigti užtenka pusdienio http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=12370 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Traktor [ Rgp 30 2007, 15:11 ] |
Pranešimo tema: | Varikliui pribaigti užtenka pusdienio |
Jums leidus, noreciau truputy konsultaciju sia tema ![]() Masina su 2.1dt lietuvoj pravaziavo 50k km be problemu, bet uzteko pusdienio pas nauja seimininka ir ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest, variklio darbas pasidare negrazus, lyg koks cilindras nedirbtu. Buvo patikrinti purkstukai, du is ju teko keist naujais, bet uzkurus jokio pasikeitimo nebuvo. Servize buvo pateiktos tokios galimo diagnozes: kritusi kompresija, pradege voztuvai, uzsikises siurblys, per velyvas degimas. Gal kolegos dar kokiu minciu turit, kas galejo atsitikt? Kaip minejau, iki tol 50k km problemu nebuvo, bet viskas islindo per paskutinius 300 km, todel manau kompresijos staigu kritima ar voztuvu pradegima butu galima atmest ![]() |
Autorius: | mazas [ Rgp 30 2007, 17:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu jo, aš nedyzelistas, bet servizas ten rimtas... Pirma keičia naujus purštukus, o paskui porina apie galimai kritusią kompresiją. Mano supratimu baltas dūmas tai pirmiausia kompresija (tiksliau jos nebuvimas), antra įpurškimo kampas (pabėgo). |
Autorius: | proffanas [ Rgp 30 2007, 23:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Traktor rašė: ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest, variklio darbas pasidare negrazus, lyg koks cilindras nedirbtu. Buvo patikrinti purkstukai, du is ju teko keist naujais, bet uzkurus jokio pasikeitimo nebuvo. Servize buvo pateiktos tokios galimo diagnozes: kritusi kompresija, pradege voztuvai, uzsikises siurblys, per velyvas degimas. Gal kolegos dar kokiu minciu turit, kas galejo atsitikt? Kaip minejau, iki tol 50k km problemu nebuvo, bet viskas islindo per paskutinius 300 km, todel manau kompresijos staigu kritima ar voztuvu pradegima butu galima atmest ![]() Na tai primetam, kas ten per pusdienį pas naują šeimininką galėjo atsitikti... ![]() Jei jam tai pirmas dyzelis, o juolab jei pirma mašina, garantuotai bandė "kiek eina", ar ne? ![]() Iš esmės sutikčiau su dyzelistų "diagnoze". Kompresija kažkuriame cilindre galėjo kristi, jei gavęs apsukų palei redlainą galutinai susivyniojo koks pakankamai sudrožtas žiedas. Dėl to paties-apkrovų ir apsukų-galėjo per dantuką peršokti ir nebe pirmą dieną drožiamas diržas; jau turim ir gatavą numuštą degimą. Siurblio užsikišimą būčiau linkęs atmesti: siurbliai neužsikiša per vieną dieną, o ir parduodamoje mašinoje dar būna kažkiek kuro, su kuriuo važinėta ligi tol. Bet galima tarti, kad naujas savininkas iškart pripylė bakan bile ko, ir šiukšlės kažkur sudarė trombą. Bet greičiau kamštis atsirastų bake ar purkštukai užsikoksuotų (imant kaip darbinę versiją, kad variklis gavo apkrovas ir temperatūrą), nei siurblyje... O purkštukus, kaip žinia, teko keisti; tik nežinia, ar seniai reikėjo, ar tik dabar prisireikė ![]() Toliau, jei manyti, kad nusimušė degimas ir visvien variklis buvo toliau drožiamas, dėl aukštos temperatūros (su numuštu degimu tai būdinga) galėjo pradegti ir koks vožtuvas. Mašina tai ne pirmos jaunystės, ir tie vožtuvai gyvenimo tai matę... Šičia visur sutinku su dyzelistais, bet tai įmanoma tik jei mašina tikrai buvo paprasčiausiai užvaikyta, ir tokiu atveju kaltininkas-be jokių "gal"-naujasis savininkas. Man klausimų sukelia šitai: Cituoti: ant laisvu pradejo balta duma (panasu y nesudegancia salerka ir smarve tokia) mest Saliarka nesudega, kai jai klaikiai trūksta oro. Tada, jei tai vyksta esant šiltam varikliui, diagnozės turbūt telieka tik dvi: numuštas degimas arba užkištas oro padavimo kanalas. Degimas-jau rašiau-gali būti dėl peršokusio diržo. Oro padavimas-tebesilaikant užvaikymo versijos-gali komplikuotis dėl tepalais apnešto oro filtro. Bet kuris dyzelistas žino, kad ilgesnis seno variklio vaikymas aukštomis apsukomis paprastai tą ir duoda: tepalo plėvelę ant oro filtro. Bet tada jau ir springtų bei netrauktų...
Manau, kad pirmoje eilėje reiktų atsidaryti oro filtro dėžę ir patikrinti filtrą. Jei jis tepaluotas-klausimų nebeliks. Naujai iškeptam "dyzelistui" ramia sąžine bus galima atspardyti užpakalį už tokį elgesį su automobiliu ir bangų kėlimą po to. Šio mano teksto nereikia priimti kaip galutinės neapskundžiamos "kašpirovskiniu būdu" atliktos diagnostikos: čia viso labo paspėliojimai, kaip per pusdienį galima galutinai sudrožti seną dyzelinį variklį. |
Autorius: | Traktor [ Rgp 31 2007, 08:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Aciu proffanai uz doze sveiko proto ![]() Dabar jau pradedu ir as po biski blaiviau mastyt, nes is pradziu buvau efekto busenoj ![]() ![]() Oro filtras nekaltas, nes buvau net numoves nuo kolektoriaus oro slanga bet variklio darbas ir dumas nepasikeite, bet paty filtra reiks dar apziuret. Buvau atleides siurblio tvirtinimo varztus ir paversdamas jy, biski paankstinau degima, tai atsirado budingas ankstyvo degimo kalimas, nors dumai biski sumazejo o pagazavus jau mete normalu juoda duma, tai sitas faktas biski dar teikia vilciu kad tik dirzas gali but persokes ![]() O ar negalejo varikliui pakenkt labai zemi sukiai ir dideles apkrovos, nes naujasis seimininkas net nukritus greiciui iki 40~50 km/h vis dar bandydavo ysibegineti penkta pavara ![]() ![]() Dar karta dekui proffanai. Kai viskas bus baigta - parasysiu visa istorijos baigty ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgp 31 2007, 09:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Traktor rašė: O ar negalejo varikliui pakenkt labai zemi sukiai ir dideles apkrovos, nes naujasis seimininkas net nukritus greiciui iki 40~50 km/h vis dar bandydavo ysibegineti penkta pavara 40km/h-tai mažiau 1000rpm; bėgėtis penkta pavara pačios tos apsukos... ![]() ![]() ![]() Aš labiau linkęs manyti, kad variklis pagrinde buvo suktas palei (arba ir už jo) redlainą. Būtinai nuskaityk kompo klaidas-po tokio pasivažinėjimo ten gali būti absoliučiai visos, kaip pagal katalogą ![]() |
Autorius: | Lyncas [ Rgp 31 2007, 10:05 ] |
Pranešimo tema: | |
O dirza permesti per danti galima be didesniu pastangu. Kartais uztenka sankaba per greitai atlesiti, kad gautusi smugis ir variklis uzgestu. Atrodo Giegruliui panasus bajeris buvo su Xantia. |
Autorius: | Traktor [ Rgs 04 2007, 10:56 ] |
Pranešimo tema: | |
Istorija dar nesibaigia ![]() Skmbino is servizo. Vienam cilindre kompresija kritus iki 18 atm, del to jis ir nedirba. Paskirtymo dirzas nebuvo persokes, todel palenktas vaoztuvas atpuola. Tai kas tada lieka, truke ziedai, pradeges voztuvas...? gal tarpine prapusta, jei tarkim buvo labai uzkaitintas ir palinko galva... Juk sudilt cilindras ar ziedai per pusdieny taip staigiai negalejo. Nors jei truko ziedai, tai dabar to cilindro sineles turetu but jau apgrauztos ![]() P.S. ar XUD11 varikliai gilziuojami? |
Autorius: | proffanas [ Rgs 04 2007, 11:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Traktor rašė: ar XUD11 varikliai gilziuojami? Šaltiniai teigia, kad ne. Pats neturėjau tokių problemų, todėl į patį variklį lįsti ir įsitikinti dar neteko.
|
Autorius: | Traktor [ Rgs 06 2007, 14:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Nuemus galva, buvo rastas nuskiles vienas voztuvas, tik nezinau ar ysiurbimo ar ismetimo. Meistrai rekomenduoja keisti visus voztuvus, bet kadangi detales (tarpine, dirza, voztuvus) pirkti kogero teks man, bandysiu ytikint kad uzteks pakeist bloga voztuva ir profilaktiskai pritrint senuosiu, nes tiesa sakant nesuprantu kam keist visus ![]() Tikiuosi sita istorija greit baigsis. Aciu visiem uz patarimus ir palaikyma ![]() |
Autorius: | Ozz [ Rgs 06 2007, 15:17 ] |
Pranešimo tema: | |
[Tikiuosi sita istorija greit baigsis. Aciu visiem uz patarimus ir palaikyma ![]() Nemaloni istorija. Pirkejas turbut pazystamas? Kitaip nelabai suprantu? Kokios gali but garantijos senam auto ![]() |
Autorius: | Arte [ Rgs 10 2007, 08:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Tuo pačiu patikrink, ar nelinęs švaistiklis, nedeformuotas stūmoklis. Detales gali keist ir į senas, tik geras ![]() Koks kuro siurblys? Lukas man buvo išmętęs ir grynos saliaros į įsiurbimą... ko pasekoje pasękmės neprognozuojamos ![]() |
Autorius: | Traktor [ Rgs 14 2007, 10:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Karolisxm rašė: pasiusk no... ta nauja savininka ir dar grusia pavaisink, arba spriktu i kakta. Koks masinos nr zinosime, kad zasinas uz vairo ir jam bus 0 respect
![]() Kam taip drastiskai? Manau pirma reikia ieskoti diplomatinio sprendimo, be pykciu ![]() Deja neteko dalyvauti variklio remonte ir gyvai nemaciau, todel zinau tik tiek kiek pasakoja naujasis savininkas, kuris tiki viskuo ka sako meistrai. Tai pasirodo ne tik voztuvas nuskiles buvo, bet ir pats voztuvo lizdas ir lyg degimo kamera ![]() |
Autorius: | Lyncas [ Rgs 14 2007, 11:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Na man atrodo, kad jeigu jau voztuvas skiles tiek, kad per ji meta liepsna, tai kompersijos tokiam cilindre tikrai neturetu buti. O kad forskamera buvo isdegusi, tai cia voztuvas ne prie ko. |
Autorius: | Karolisxm [ Rgs 14 2007, 16:15 ] |
Pranešimo tema: | |
tai dar ir tu meisru adresa prie juodo saraso prideti reikia, balti dumai ir blogas variklio darbas gali atsirasti per 1 takta, juk zmogelis pirko sena kibira,o tokiems tik rimtos firmos duoda siokias tokias garantijas ir tai pasirasius susnis popieriu. Trenk jam per galvais samcio, kad prisestu ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgs 14 2007, 18:09 ] |
Pranešimo tema: | |
Kolega čia gan griežtai išsireiškė, bet aš irgi manau, kad asilui (sprendžiant pagal aprašymą apie jo vairavimo manierą) 300 kilometrų-tai daug daugiau, nei reikia užmušti senam, bet dar padoriam varikliui... Manau, kad jei prie tavęs, Traktor, būtų nuskilęs vožtuvas-tikrai būtum pajutęs ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |