WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=12608
Puslapis 11

Autorius:  Algisas [ Rgs 21 2007, 22:37 ]
Pranešimo tema:  Variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė

Siandien ivyko toks dalykas, isvaziavau is miesto i autostrada, spustelejau akceleratoriu (proto ribose zinoma) ir man uzsidege variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė. dingo trauka, gazuojant apsukos nekilo auskciau 3000. sustojau, isjungiau varikli, po minuteles uzkurus su apsukom jau lyg ir tvarka pasidare, bet lempute viestiek dega ir trauka lyg nebe tokia kaip anksciau buvo. ant laisvu apsisukimu viskas lb graziai dirba, kuriasi irgi be priekaistu.. gal kam teko susidurti su panasia problema? Beje masina 2000m. xantia 2.0 hdi

Autorius:  Paulius [ Rgs 21 2007, 22:41 ]
Pranešimo tema: 

pradek nuo kuro filtro

Autorius:  orandzh [ Rgs 22 2007, 00:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė

Algisas rašė:
Siandien ivyko toks dalykas, isvaziavau is miesto i autostrada, spustelejau akceleratoriu (proto ribose zinoma) ir man uzsidege variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė. dingo trauka, gazuojant apsukos nekilo auskciau 3000. sustojau, isjungiau varikli, po minuteles uzkurus su apsukom jau lyg ir tvarka pasidare, bet lempute viestiek dega ir trauka lyg nebe tokia kaip anksciau buvo. ant laisvu apsisukimu viskas lb graziai dirba, kuriasi irgi be priekaistu.. gal kam teko susidurti su panasia problema? Beje masina 2000m. xantia 2.0 hdi


:) buvo buvo.. man su ventiliatoriais ir termostatu buvo problemu, tai kaisdavo variklis, jei spusteldavau iki 160 - 180 km/h arba ilgiau pavaziuodavau 140 km/h, tai pakildavo variklio temperatura iki 100 laipsniu celcijaus, nusimusdavo kompas ir uzsidegdavo check engine lempute - irgi dingdavo trauka ir apsaugos buvo ribojamos iki ~2750 rpm = ~135 km/h. Restartavus kompa (is naujo uzvedus varikli) kuri laika viskas vykdavo tvarkingai, bet jei vel greiciau vaziuodavau vel is naujo. Servise pakeite termostata ir ventiliatorius ir istryne klaidas kompe - viskas lyg ir susitvarke.

Autorius:  Algisas [ Rgs 22 2007, 06:59 ]
Pranešimo tema: 

na su temperatra pas mane viskas kaip ir tvarkoj, o nei kuro nei oro filtru dar nespejau pasikeisti.. :roll: reiks bandyti, gal pades

Autorius:  Haris [ Spa 03 2007, 14:58 ]
Pranešimo tema: 

Algisas rašė:
tai uzsidega man ta lempute tai vel uzgesta.. :? tik dabar pastebejau toki dalyka, kad kai ilgesni laika pavaziuoji kokiu 140 tada ji ir uzsidega ir vel visi tie patys pozymiai pasireiskia. pasitrynus mieste, lempute uzgesta. kazi jei nuvaziuociau pas elektrikus su jau nedegancia lempute ar pamatytu jie koki klaidos koda? :?:

Su diangostine iranga turetu pamatyti.
O "is kavos tirsciu" tau cia tikrai neisbursim pamatys/nepamatys ir jei pamatrys, tai koks kodas bus...

Autorius:  Algisas [ Spa 10 2007, 09:13 ]
Pranešimo tema: 

Atrodo kad sutvarke :) Butvo permazas slegis turbinoje. Vakuumo voztuvas neveike. kadangi voztuvas kaip man sake reikalingas tik del ekologijos, tai ji tiesiog uzglusino ir viskas. dabar viskas tavrkoj ir vaziuoja lb linksmai :)

Autorius:  proffanas [ Spa 10 2007, 12:17 ]
Pranešimo tema: 

Algisas rašė:
kadangi voztuvas kaip man sake reikalingas tik del ekologijos, tai ji tiesiog uzglusino ir viskas. dabar viskas tavrkoj ir vaziuoja lb linksmai :)
Tai čia užglušino EGR vožtuvą; jei jau dėl ekologijos. Forume apie jį pakankamai priburta. :)

Autorius:  Bosas [ Spa 14 2007, 14:04 ]
Pranešimo tema: 

tokie glusinimai man visai nepatinka.
Ir man atrodo kad glusino ne ERG o turbinos max slegio ribotuva.

Autorius:  Algisas [ Spa 22 2007, 07:07 ]
Pranešimo tema: 

negaliu pasakyti koki voztuva tiksliai glusino bet artimiausioje ateityje zadu ji pasikeisti. tik reikalas tame kad kai buvau Mehary jie net patys apziureje voztuva nezinojo ka tiksliai jis daro ir kaip jis vadinas :) sake pabandys pasiiaiskinti. tiesa, jei kam idomu tai kompo klaidos kodas buvo P0246

Autorius:  backiuks [ Sau 09 2011, 21:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio darbo autodiagnostikos kontrolinė lemputė

Ma tas šiandien atsiko,pervažiavau per balą,pradėjo dirbti keli tik cilindrai,bet po minutės viskas pasitaisė. bet lemputė neužgeso. Kas galėjo nutikti ?

Autorius:  Danass [ Sau 09 2011, 22:21 ]
Pranešimo tema:  Re:

Algisas rašė:
negaliu pasakyti koki voztuva tiksliai glusino bet artimiausioje ateityje zadu ji pasikeisti. tik reikalas tame kad kai buvau Mehary jie net patys apziureje voztuva nezinojo ka tiksliai jis daro ir kaip jis vadinas :) sake pabandys pasiiaiskinti. tiesa, jei kam idomu tai kompo klaidos kodas buvo P0246


P0246 Электромагн. клапан огранич. давления наддува-N75: короткое замыкание на плюс

Nežinau ar teisybė. Kodus radau kažkur pas rusus.

Autorius:  Pugas [ Vas 22 2011, 19:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Re:

Danass rašė:
Algisas rašė:
negaliu pasakyti koki voztuva tiksliai glusino bet artimiausioje ateityje zadu ji pasikeisti. tik reikalas tame kad kai buvau Mehary jie net patys apziureje voztuva nezinojo ka tiksliai jis daro ir kaip jis vadinas :) sake pabandys pasiiaiskinti. tiesa, jei kam idomu tai kompo klaidos kodas buvo P0246


P0246 Электромагн. клапан огранич. давления наддува-N75: короткое замыкание на плюс

Nežinau ar teisybė. Kodus radau kažkur pas rusus.

Ne faktas kad bloga grandine :wink: gali buti ir perputimas turbinos.....Lexia reikia jungtis(parodis pazodziui gedimus),ne kitaiskus heroglifus sifruoti :wink:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/