WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Degalų filtras http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13092 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 06 2007, 21:54 ] |
Pranešimo tema: | Degalų filtras |
Artėjant šalčiams nutariau patikrinti, ar degalų filtre nėra vandens. Tačiau atleidus apačioje esantį drenažo vožtuvėlį girdėjosi tik į vidų pakliūvančio oro šliurpsėjimas, o lauk niekas nebėgo. Logiška- reikėtų kažkaip atidaryti viršutinę korpuso dalį, kad pakliūtų oro. Kadangi automobilį turiu visai neseniai, noriu palengva išsiaškinti, kaip su kuo elgtis, ir nieko nesugadinti. Jei teisingai supratau, tai degalų filtro korpusas turėtų atsidaryti atsukus rantuotą žiedą. Ranka atsukti nepavyko, o su įrankiais kol kas nebandžiau, nes neesu 100 proc. įsitikinęs, ar tikrai taip. Nesinori nieko sulaužyti, nes labai jau ten viskas iš plastmasės. Patvirtinkit arba paneikit mano svarstymus dėl degalų filtro išardymo. Juo labiau, kad ir keitimas artėja, reikia žinoti, kaip jį iš ten iškrapštyti. |
Autorius: | Algisas [ Lap 06 2007, 22:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane xantia bet irgi 2,0 hdi tai ant filtro korpuso virsutines dalies yra tokia kaip varzto galva, as ant jos dejau galvute ir prilaikydamas apatine korpuso dali sukau pries laikrodzio rodykle. viskas lb graziai issiarde. tiesa sukant reikia muzumele jegos panaudoti ![]() |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 06 2007, 22:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Algisas rašė: ...ant filtro korpuso virsutines dalies yra tokia kaip varzto galva...
Ne, mano atveju tokios galvutės nėra. Viršuje tik atvamzdžiai su prijungtomis žarnelėmis ir el. jungtis su laidais. |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 14 2007, 14:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Filtras atrodo štai taip: ![]() Tikiuosi, kolega uodas nesupyks, kad pasiskolinau nuotrauką. Man atrodo, kad norint išardyti filtrą reikėtų atsukti tą rantuotą žiedą viršuje. Bet, kartojuosi, nežinant baisu sugadinti. |
Autorius: | uodas [ Lap 14 2007, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | |
as keiciau. pradzioj nuimk visas kur matai tris slangeles + atjunk fiske su laidu, jas pamegink be jegos kazkurtai paslept, kad nemaishytu atsukti, o po to nuimti filtra. toliau ka rashysiu - tavo reikalas, ar darysi, kaip as sakau, ar nedarysi... taigi meginau su "senuku" arba "maximos" kokybes filtru nuemeju atsukt, praslysta, o gero neturejau, tai paemiau buka atsuktuva ir dideli plaktuka, ir labai silpnais bet daznais smugeliais dauzai per atsuktuvo gala - atsisuka graziausiai. (shita recepta man parode vienas dizelistas, kai nebezinojau kaip atsukti - jis priesh darydamas man pasake - "as atsakau uz sulauzyma materealiai - sulauzysiu - apmokesiu kiek bekainuotu - drasus esu todel, kad zinau, kad cia juk naujos plasmases ir nereik ju taip ziauriai bijoti, kad skils, jos geresniu savybiu nei metalai) vienu zodziu nezinau, kiek jis teisus, bet jis minetu budu atsuko ta filtra, kadangi netiko filrtas (pas c5 2.2hdi yra dvieju rushiu filtrai ) tai apkeitus parduotuveje, man teko paciam ta pacia procedura daryti. toliau - atsukus su visu dangteliu nusiima popierinis filtras, i kurio vieta, uzmauni ant strypelio naujaji ir vel pamerki i diz kuro "vonele" . ir prisuki su rankom - stipriau nereik - pvz po 3km vaziavimo, man tiek pritrauke, kad vel teko atkalinet, kad pakeist filtra. |
Autorius: | Edma [ Lap 14 2007, 20:24 ] |
Pranešimo tema: | |
uodas rašė: as keiciau. Visu pirma, atkalinet irankiais nereikia- uztenka rankomis suimt ir atsukt (nebent pianisto rankos).Antra, yra zyme iki kiek uzsukt, taip kad nepersistenkit ( nebent rankos pianisto).... pradzioj nuimk visas kur matai tris slangeles + atjunk fiske su laidu, jas pamegink be jegos kazkurtai paslept, kad nemaishytu atsukti, o po to nuimti filtra. toliau ka rashysiu - tavo reikalas, ar darysi, kaip as sakau, ar nedarysi... taigi meginau su "senuku" arba "maximos" kokybes filtru nuemeju atsukt, praslysta, o gero neturejau, tai paemiau buka atsuktuva ir dideli plaktuka, ir labai silpnais bet daznais smugeliais dauzai per atsuktuvo gala - atsisuka graziausiai. (shita recepta man parode vienas dizelistas, kai nebezinojau kaip atsukti - jis priesh darydamas man pasake - "as atsakau uz sulauzyma materealiai - sulauzysiu - apmokesiu kiek bekainuotu - drasus esu todel, kad zinau, kad cia juk naujos plasmases ir nereik ju taip ziauriai bijoti, kad skils, jos geresniu savybiu nei metalai) vienu zodziu nezinau, kiek jis teisus, bet jis minetu budu atsuko ta filtra, kadangi netiko filrtas (pas c5 2.2hdi yra dvieju rushiu filtrai ) tai apkeitus parduotuveje, man teko paciam ta pacia procedura daryti. toliau - atsukus su visu dangteliu nusiima popierinis filtras, i kurio vieta, uzmauni ant strypelio naujaji ir vel pamerki i diz kuro "vonele" . ir prisuki su rankom - stipriau nereik - pvz po 3km vaziavimo, man tiek pritrauke, kad vel teko atkalinet, kad pakeist filtra. ![]() |
Autorius: | uodas [ Lap 14 2007, 20:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Edma rašė: Visu pirma, atkalinet irankiais nereikia- uztenka rankomis suimt ir atsukt (nebent pianisto rankos).Antra, yra zyme iki kiek uzsukt, taip kad nepersistenkit ( nebent rankos pianisto)....
![]() garbezodis, rankos nepianisto, o irkluotojo ![]() ![]() |
Autorius: | Raimis M20 [ Gru 08 2007, 18:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Grįžtu prie temos. Prisiskaitęs visokių gudrybių iš "Autodatos", radau štai ką. Kas 20,000 km daroma operacija "Diesel fuel filter........ Drain". Vadinasi, iš filtro reikia išleisti kondensatą ir nuosėdas. Tačiau, kas 60,000 km, be jau minėtosios operacijos, daroma dar ir kita, o būtent "Diesel primary filter......... Renew". Tai ir dabar neaišku, ar tai reiškia, kad sistemoje yra 2 filtrai, kurių vienas visai nekeičiamas, o kitas keičiamas kas 60 tūkst. km. Ar antras variantas- tiesiog kalbama apie vieną ir tą patį filtrą, kuris kas 60,000 km keičiamas, tik tas keitimas ir kondensato iš jo korpuso išleidimas įvardinta kaip atskiros operacijos? Taigi, kiek tų aptarnaujamų filtrų yra (manau, kad sietelis bake, jei toks yra, "Autodatoje" greičiausiai neminimas). |
Autorius: | proffanas [ Gru 08 2007, 19:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Dyzelio tiekimo sistemose būna ligi 7 vnt visokių filtriukų ir sietelių (pas japonus, pvz.). Manau, kad tas "primary filter" ir turėtų būti sietelis bake; priešingu atveju, jei sietelio nebūtų, po kapotu esantį smulkaus filtravimo filtro elementą tektų keisti kas 10-15kkm. ![]() |
Autorius: | Raimis M20 [ Gru 08 2007, 23:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Dėl filtro esančio po kapotu, sutinku, kad 60,000 km- gana didelis periodiškumas ir dažnesnis keitimas nepamaišys. O kaip prisikasti iki sietelio bake? Ar esate kas tai daręs? |
Autorius: | proffanas [ Gru 09 2007, 04:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas XMus ir Xantijas iki jo prieinama, atkėlus galinių sėdynių pasostes; yra specialus liukas. Kaip yra pas C5, bent jau aš nežinau. ![]() Nueik http://service.citroen.com , prisiregistruok, lįsk į Replacement Part Documentation, pasirink "C5", "Engine general", "Fuel tank gauge" ir ten pasistudijuok brėžinukus; gal kas aiškiau pačiam taps. Kaip aš suprantu, irgi turėtų būti liukas po sėdyne. |
Autorius: | Paulius [ Gru 09 2007, 09:40 ] |
Pranešimo tema: | |
pas C5 tas pats kaip pas Xm ar Xantia |
Autorius: | DasI [ Gru 12 2007, 21:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu shtai ka man service.citroen.com rodo: ![]() Tai dabar kur ten ieshkoti to tinkliuko ? Pagal brezhiny nelabai jis ten figuruoja, bent jau kaip atskira detale. 2 - pompa kartu su lygio matuokle 12 - kazkox purkstukas(Injector) - kam shitas reikalingas? o na bukvu "filter" yra tik 26 - Filter Harness - kurio paveikslely net ir nesimato. Tai visgi yra pas C5 tas sietelis ar ne? Negi niekas i C5 nelindo? |
Autorius: | proffanas [ Gru 12 2007, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Atkelk galinės sėdynės pasostę (apatinę dalį), ir, anot Pauliaus, garantuotai apmušaluose rasi liuką (angą), per kurią ir pasieksi minimus devaisus... Išsikėlus visą mechanizmą, manau, sietelio nepastebėti bus sunku. ![]() Jei šią temą aptiks Paulius-gal paaiškins smulkiau; aš daugiau niekuo nebepadėsiu. |
Autorius: | DasI [ Gru 12 2007, 23:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Ne chia brezhinys atfiltruotas pagal mano mashinos VIN Sheip bako yra 3 variantai: 0600 06 175020 FUEL TANK FUEL GAUGE DIESEL FUEL AND PARTICLE FILTER 0600 06 175010 FUEL TANK FUEL GAUGE EXCEPT DIESEL FUEL 0600 06 175015 FUEL TANK FUEL GAUGE DIESEL FUEL AND WITHOUT PARTICLE FILTER Tai pagal mano VIN - pas mane tas 1. 2 variantas - visiems benzinams, panashumu yr, bet brezhinys atskiras. Truksta ten to 12 agregato ir visko kas su juo susije. 3 variantas - dyzeliams, pas kurius nera to daleliu filtro(PARTICLE FILTER) - ydomu apie koky chia filtra kalba eina. Brezhinys identishkas kaip bendzo, tik skaichiukas apachioje kampe skiriasi. Nu vien zho va imagai, ka ash chia burna aushinsiu, benzas: ![]() ir dyzelis be PARTICLE FILTER: ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |