proffanas rašė:
Visuose dyzeliuose žvakės kačegarina keliolika-keliasdešimt sekundžių nuo 12V, kol pasiekia beveik 1000C temperatūrą, paskui dar kelias minutes smilksta (jei taip galima pavadinti 800-900C temperatūrą) nuo 5-6V. Tiek pirminio, tiek antrinio kaitinimo laikas priklauso nuo variklio gamintojo bei kompo ECU nustatymų. Tai, ką surašiau, 1:1 galioja visiems D ir TD Nissanams.
Lemputė dega tiek, kiek jai nustatyta; žvakės kaista gerokai ilgiau.
Dyzelis per šalčius kuriasi su neveikiančiomis žvakėmis tik tuo atveju, jei turi gerą ar itin gerą (>28 ) kompresiją ir normaliai veikiantį paankstinimą. Bet prie -20C jo be žvakių nebeužkursi; nebent užtempiant. Priklauso, žinoma, ir nuo kuro. Jei kompresija <25, bus problemų netgi su normaliai veikiančiomis žvakėmis.
Čia Profanas aprašė japonų super išradimą - nutildyti zyzeli sumažinant kompresija ir užforsuojant jo žvakes. Bet aukojant ekonomiją. Tos pat sistemos mitsubišyje nebuvo net pakaitinimo žvakių indikacinės lempos - suki iki galo iš kart, ir kuriasi kuo puikiausia, bet jei tik žvakės neveikia - amen. Jų kompresija ko gero nesiekia ir 20
Skirkime tiesioginio įpurškimo dyzelius, kurie sukelia kompresiją gelinčia uždegt mišinį žemoje temperatūroje ir ekonomiškai dirbt. Jiems žvakės reikalingos mūsų klimate retai, bet praverčia maskuojant susidėvėjusius purkštukus ar variklį. Tas liečia HDI. Dauguma anksčiau gamintų tiesioginio įpurškimo dyzelių net neturi žvakių.