WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Pakaitinimo laikas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=13095
Puslapis 13

Autorius:  Raimis M20 [ Lap 07 2007, 10:13 ]
Pranešimo tema:  Pakaitinimo laikas

Kiek laiko turėtų degti pakaitinimo žvakių lemputė? Dabar dega 1-2 s. ir gęsta. Žvakės geros- patikrinau testeriu. Vedasi lengvai, bet ne iš pusės apsukimo, o iš kokio 3-4 sūkio (beje, šiltas taip pat). Gal toks laikas ir normalus, gal atėjus didesniems šalčiams kaitins ilgiau... :roll:

Autorius:  proffanas [ Lap 07 2007, 10:23 ]
Pranešimo tema: 

Viskas čia gerai. Pasiknisk paieškoj; apie 2.0HDI žvakių kaitimo laiką prišnekėta tiek ir tiek.

Autorius:  Edma [ Lap 07 2007, 21:39 ]
Pranešimo tema: 

Raimis.P rašė:
После того как стартер будет выключен свечи переходят в режим 3-минутного функционирования по таймеру. При этом в течение первых 15 секунд возможность отключения свечей полностью исключена. Затем подача питания на них может быть прервана при следующих условиях:
a) Выжимание педали газа на ход более 11 мм и удерживание ее в нажатом состоянии в течение более 2.5 секунд;
b) Регистрация датчиком температуры охлаждающей жидкости значения свыше 60°С.

Meginsiu trumpai isversti:

Po variklio paleidimo, zvakes kaista 3 minutes. Pirmomis 15 sekundziu zvakiu kaitimo nutraukti neimanoma. Po to zvakiu kaitimas (tas 3 minutes) priklauso nuo siu faktoriu. Kaitinimas nutraukiamas jei:

a) gazo pedalas nuspaustas daugiau nei 11 mm ir taip sulaikomas daugiau 2,5 sekundes.
b) ausinimo skyscio temperatura daugiau nei 60 laipsniu.

Indikacine lempute tera informacinio pobudzio ir neparodo kaitinimo laiko.
Tai priestarautu tam, ka as skaiciau originaliame manuale, tipo trukme priklauso nuo aplinkos temperaturos, bet negali virsyti 10 sek.

Autorius:  Raimis.P [ Lap 07 2007, 22:44 ]
Pranešimo tema: 

Labai nesunku isitikinti su testeriu kuris manualas teisingas. As pats nemeginau, tai jei kas pamegintu butu idomu suzinoti. Jei ryt laiko turesiu gal ir pats pameginsiu, o veliau parasysiu cia.

Autorius:  Raimis.P [ Lap 08 2007, 14:43 ]
Pranešimo tema: 

zx_td rašė:
idomus dalykas, bet CS servise sake, kad pas juos atvezhdavo hdi su praktskai nebeveikianciom zvakemis, kuriu savininkai negaledavo tuo patiketi nes varikliai puikiai uzsivesdavo iki -5 laipsniu temperaturos. As irgi esu bandes vesti nieko nelaukes, tai skirtumo nepastebejau :)


Savo masina vedziau ir prie -17 kai visos zvakes buvo mirusios. Uzivede ne is pirmo karto, o tik is trecio, bet kam tik pasakydavau visi zavedavosi tokiu reiskiniu.

Autorius:  Arvydas [ Lap 08 2007, 15:16 ]
Pranešimo tema: 

Jokių čia stebūklų.Labai geras dizelis turi kurtis ir nepakaitinus.Perkant vienas iš patikrinimo būdų.Tik kad tų labai gerų oi kaip retai pasitaiko.

Autorius:  Paulius [ Lap 08 2007, 15:17 ]
Pranešimo tema: 

mano C5 2.2 HDi praeita ziema vedesi spol abrota iki -15C, kai pasalo dagiau uzvesti nepavyko, o paaiskejo jog visos zvakes buvo mire, taip kad iki -15 no problem

Autorius:  taurius [ Lap 08 2007, 15:58 ]
Pranešimo tema: 

Isties Hdi varikliai labai gerai kuriasi ir be pakaitinimo zvakiu.
Kiek teko jungtis diagnostini kompa prie ivairiu c5 dyzeliu, retam kuriam pakaitinimo zvakes buvo geros, taciau visi kurdavosi be problemu.
Kas liecia trukme - jinai labai ivairi, lempute dega trumpai, taciau su kompiuteriu matosi kiek realiai veikia tas pakaitinimas, tiksliai nematavau, taciau teko matyt veikianciu ir po minute.

Naujesni C5 2l hdi 100kW kuriu isvis be palaukimo kaitinimui (ismeginta tik prie 0 laipsniu kolkas) ir kurias anas be problemu - pakaitinimo lempute galima sakyti uzgesta per tiek laiko, kiek reikia pasukti rakteli.

Autorius:  Edma [ Lap 10 2007, 20:51 ]
Pranešimo tema: 

taurius rašė:
...
Kas liecia trukme - jinai labai ivairi, lempute dega trumpai....
Lempute dega ivairiai- prie 0 -trumpai, prie minus 20 - ilgai...

Autorius:  Edma [ Lap 10 2007, 23:02 ]
Pranešimo tema: 

taurius rašė:
C5 kuri tenka eksploatuoti ziema labai stipriai karksi - ankstina labai stipriai :)
O lempute visuomet dega trumpai, nepriklausomai nuo salcio.
Keista..variklis tas pats, matyt softas skiriasi..

Matuot testeriu nematavau, bet ir taip akivaizdziai girdisi pakaitinimo reles darbas (net ir esancios po kapotu)..Kiek dega pakaitinimo lempute, tiek ir rele pritraukta, tipo geso lempute- rele atsijunge.....va tau ir vienodi varikliai- vienodi softai..Pas mani pakaitinimo trukme priklausomai nuo to, kaip salta, vo teip... ;)

Autorius:  Arte [ Gru 02 2007, 18:13 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Visuose dyzeliuose žvakės kačegarina keliolika-keliasdešimt sekundžių nuo 12V, kol pasiekia beveik 1000C temperatūrą, paskui dar kelias minutes smilksta (jei taip galima pavadinti 800-900C temperatūrą) nuo 5-6V. Tiek pirminio, tiek antrinio kaitinimo laikas priklauso nuo variklio gamintojo bei kompo ECU nustatymų. Tai, ką surašiau, 1:1 galioja visiems D ir TD Nissanams.
Lemputė dega tiek, kiek jai nustatyta; žvakės kaista gerokai ilgiau.

Dyzelis per šalčius kuriasi su neveikiančiomis žvakėmis tik tuo atveju, jei turi gerą ar itin gerą (>28 ) kompresiją ir normaliai veikiantį paankstinimą. Bet prie -20C jo be žvakių nebeužkursi; nebent užtempiant. Priklauso, žinoma, ir nuo kuro. Jei kompresija <25, bus problemų netgi su normaliai veikiančiomis žvakėmis.


Čia Profanas aprašė japonų super išradimą - nutildyti zyzeli sumažinant kompresija ir užforsuojant jo žvakes. Bet aukojant ekonomiją. Tos pat sistemos mitsubišyje nebuvo net pakaitinimo žvakių indikacinės lempos - suki iki galo iš kart, ir kuriasi kuo puikiausia, bet jei tik žvakės neveikia - amen. Jų kompresija ko gero nesiekia ir 20

Skirkime tiesioginio įpurškimo dyzelius, kurie sukelia kompresiją gelinčia uždegt mišinį žemoje temperatūroje ir ekonomiškai dirbt. Jiems žvakės reikalingos mūsų klimate retai, bet praverčia maskuojant susidėvėjusius purkštukus ar variklį. Tas liečia HDI. Dauguma anksčiau gamintų tiesioginio įpurškimo dyzelių net neturi žvakių.

Autorius:  Edma [ Gru 02 2007, 21:54 ]
Pranešimo tema: 

Raimis.P rašė:
proffanas rašė:
Maniškiuose 2.1TD šiom dienom žvakių lemputės dega po 11sek, o kaitinimas išsijungia po 19 ir 21sek atitinkamai. Žvakės gauna srovę bemaž dvigubai ilgiau, nei dega jų indikacinė lemputė.
O kaip tuose HDI-kas ten juos supaisys. :) Paprasčiausiai reikia vienąsyk paėmus pamatuoti, ir nebereiks spėlioti.


Sutinku. Ryt griebiu testeri, chronometra ir begu matuoti. Zinoma jei nelis... :roll:
Ryt nebus pakaitinimo...pliusine temperatura..

Autorius:  Rimvis [ Sau 07 2008, 16:17 ]
Pranešimo tema: 

Man prie 10-12 salcio lempute padegdavo 3-5 sek. , bet vistiek laukdavau gerokai ilgiau ir tik tada kurdavau.

Autorius:  whisky.lt [ Spa 27 2008, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

o kaip su senesniais 1.9TD 96 m. gal ka zinot kaip turi buti?
.....ijungus degima lemputė padega apie 3s o zvakes dar kaitinamos apie 10s jei neuzvedamas variklis, o jei variklis uzvedamas zvakes kaitinamos apie 3 min 30s. ir saltam ir siltam.
ar tai gerai veikia ar blogai, zvakiu komplektas sudega per savaite kur ieskot problemos?

Autorius:  proffanas [ Spa 28 2008, 18:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Pakaitinimo laikas

Žvakės kaista akivaizdžiai per ilgai. Nenuostabu, kad tokiomis sąlygomis ir spėriai sudega. Problema, manyčiau, žvakių relėje :roll: . Kaitinimo laiko šiame variklyje daugiau niekas nekontroliuoja.

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/