WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 18:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 10 2019, 15:05 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lap 10 2019, 14:37
Pranešimai: 2
Miestas: ---
Sveiki!

Turiu Toyota Corolla 2001 m.

Yra problema, gal padėsite išspręsti.

Variklis PSA gamybos 1,9D 51kw DW8 su Lucas kuro siurbliu.
Užvedus variklį, kaitinimo žvakės išsijungia tik tuomet, kai gerai paspaudi gazą. Kai atleidi, įsijungia vėl.
Neužvedus variklio, o tik įjungus degimą, žvakės kaitina tiek, kiek priklauso ir po to išsijungia. Užvedus, vėl įsijungia ir veikia visą laiką (nebent duodi daug gazo). Tikrinta tiesiogiai prijungus 12V lemputę nuo žvakes maitinančio laido.

Įtampa į žvakes ateina tinkama.
Rėlė veikia.

Fantazija išseko.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 10 2019, 16:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Žano rašė:
Sveiki!

Turiu Toyota Corolla 2001 m.

Yra problema, gal padėsite išspręsti.

Variklis PSA gamybos 1,9D 51kw DW8 su Lucas kuro siurbliu.
Užvedus variklį, kaitinimo žvakės išsijungia tik tuomet, kai gerai paspaudi gazą. Kai atleidi, įsijungia vėl.
Neužvedus variklio, o tik įjungus degimą, žvakės kaitina tiek, kiek priklauso ir po to išsijungia. Užvedus, vėl įsijungia ir veikia visą laiką (nebent duodi daug gazo). Tikrinta tiesiogiai prijungus 12V lemputę nuo žvakes maitinančio laido.

Įtampa į žvakes ateina tinkama.
Rėlė veikia.

Fantazija išseko.

Viskas, ką jūs pasakojate, yra normalu. Taip daro daugelis dyzelinių automobilių nuo kokių 98tų metų, o kai kurių markių jau darė ir nuo dar anksčiau. Tai padeda senam forkameriniam (netiesioginio įpurškimo) dyzeliui dirbti šaltam be dūmo ir daug gražiau ir tolygiau, o naujesniems tiesioginiams dyzeliams atsirado jau visokie Euro 2 ir aukštesnis reikalavimai, kurie jau nėra labai maži, tai irgi turi kaitinti, kad kuras geriau sudegtų šaltuose cilindruose. Tik turi būti tenkinama dar viena sąlyga - žvakės turi būti nebekaitinamos niekada, varikliui pasiekus kažkokią temperatūrą. Kokia ji tiksliai, nežinau, kartais būna 40C, kartais 60C, nesu matęs, bet esu girdėjęs ir apie aukštesnės temperatūras. Ir žvakės turi būti nekaitinamos virš 2000apsisukimų, jei tai PSA variklis, ir nuleidus žemiau vėl įsijungti, apie ką ir pasakojate. Kitiems būna ir aukštesniais sūkiais kaitina.
Jei ir pasiekus darbinę temperatūrą vistiek kaitina toliau, reikia jungti kompą ir žiūrėti, ar iš variklio kompiuterio yra reikalavimas kaitinti tas žvakes. Jei yra, ieškoti, kodėl, gal neteisingai mato temperatūrą pvz. O jei nėra, tai ieškoti, kodėl vistiek žadinama relė. O jei pašilusiam varikliui atsijungia, tai viskas yra gerai. Tuomet sukit kokio nors gero gamintojo (BOSCH, BERU ir pan...) žvakes ir važiuokit nesukdami galvų. Pigių gamintojų greičiau nudega, nes jos mažiau padarytos ilgam kaitinimui. Senuose senuose pilnai mechaniniuose dyzeliuose tik kaitindavo iki starterio pasukimo, ten būdavo tiesiog relėj vienas kontaktas pliusas iš starterio žadinimo laido, kuris įkala trumpą ir išmeta kaitinimą. Bet pvz VW jau gal net 90tais turėjo protingesnę relę, kuri po starterio pasukimo ir variklio užvedimo, dar kaitindavo bent kelias minutes ir tik paskui atjungdavo.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 10 2019, 18:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lap 10 2019, 14:37
Pranešimai: 2
Miestas: ---
Labai ačiū už išsamų atsakymą.

Šiandien kaip tik pabandžiau iki darbinės temperatūros palaikyt prijungtą lemputę tiesiogiai prie žvakių - prie tam tikros temperatūros tikrai išsijungia.

Suksiu žvakes :good:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007